yarrah schreef:
Mijn grootste tegenvaller is ... Las Vegas daar ga ik echt nooit meer heen.
Auw, auw, ik denk dat je hier zeer veel forummers tegen het zere been trapt!
Ik vind Las Vegas ALTIJD geweldig en zal er me nooit vervelen omdat alles kan en mag en daardoor het contrast groot is met het puriteinse Amerika.
yarrah schreef:Ik stoor me heel gauw aan touristische dingen en in MV waren veel van die dingen.
Populaire en mooie plaatsen zijn nu eenmaal toeristisch. Zodra Gooseneck bij het grote publiek bekend is wordt het ook toeristisch.
Zodra je als Nederlander een rondreis gaat maken in Amerika ben je zelf ook een toerist dus ik denk dat je zelf heel wat toeristische dingen hebt gedaan! Betekent dit dat je je de hele vakantie gestoord hebt aan je eigen gedrag?
Daar kan ik me aan storen. Zelf een toeristisch iets gaan doen en dan later zeuren van 'jammer dat het zo toeristisch is'. Dat zal toch een reden hebben? Omdat het mooi is waarschijnlijk? Als je alleen de niet toeristische dingen gaat doen denk ik dat je weinig van het land zult zien en alleen maar een beetje rond rijdt op interstates en af en toe boodschappen gaat doen. Let er wel op dat er hier zeer veel toeristen komen voor tips!
OT: Mijn bovenstaande reactie moet uiteraard met een korreltje zout genomen worden, maar hopelijk snap je wat ik bedoel. Het klinkt hetzelfde als jezelf aanmelden bij een datingsite en dan zeggen: Ik zou dit normaal nooit doen en vind mezelf ook niet zielig, terwijl er duizenden andere mensen juist blij zijn dat er een online mogelijkheid is te daten.