ja ik bedoelde om de auto op te halen bij car rental center (is niet op vliegveld trouwens)
Zie wel erg veel slechte recensies over Dollar in LV
Laat je niet teveel leiden door recenties op internet,
over alle verhuurmaatschappijen zijn veel "voors" en "tegens" te vinden.
Zelf kom ik graag bij Alamo, terwijl er genoeg mensen zijn die ^*%$#$& op Alamo.
Er rijden om de vijf minuten shuttles van alle verhuurmaatschappijen naar het car rental centre. Dollar heb ik zeker 6 keer gebruikt van gemaakt, nooit een enkel probleem gehad.
IngeRene schreef:
Op Dollar vond ik mooie prijzen, zog. City Deals. Voor pakweg $18 per dag al een Full Size Dodge Charger (excl) en $29 incl.
Komt nog wel verzekering bij, geen idee hoeveel dat per dag zal zijn. Die vraag staat inmiddels uit bij de Dollar club.
Nou ja zeg ... Absurd die premie: risk reducer $28.98, freedom $42.97 en eliminator $55.95. Allemaal per dag. Nog even de huur: 17.20 per dag. "Ik ben toch niet gek???"
De beste prijs voor een auto in Vegas is via carhireagency.com (waar we ook de eerste auto voor onze reis hebben geboekt). 58 pond voor twee dagen voor een Chrysler Sebring 4d (or similar). Mocht ik hier nog vragen over hebben dan zal ik dat doen in het autohuur draadje, anders dwaal ik wel erg af richting
Goodday, er worden in dit topic wat tips gegeven over bijvoorbeel Fremont Street en dat je dat vooral in het donker moet bekijken. Hoe laat is het donker in Las Vegas in de maand juli? WIj reizen met een baby, vandaar dat dit voor ons van belang is.
IngeRene schreef:eautohuur biedt de locaties wel aan, maar met 0 beschikbaarheid. Als ik de airport kies, is er wel genoeg beschikbaar. Ws zijn het vooral marketing-trucage-locaties
Op Dollar vond ik mooie prijzen, zog. City Deals. Voor pakweg $18 per dag al een Full Size Dodge Charger (excl) en $29 incl.
Komt nog wel verzekering bij, geen idee hoeveel dat per dag zal zijn. Die vraag staat inmiddels uit bij de Dollar club.
BTW ook hier vele locaties in de aanbieding, maar zonder succes een paar geprobeerd (alleen airport dus wel).
De locaties bij de hotels worden gebruikt om de auto's in te leveren zodat je niet naar het car rental center hoeft te gaan.
Je kunt ook gewoon een auto huren hoor, in alle hotels zit wel een verhuurder, maar dat kun je dan waarschijnlijk uitsluitend ter plaatse regelen, en dan betaal je wel iets meer voor de verzekering, maar voor 2 dagen zal dat best meevallen.
Wauw! Ik heb dit hele topic gelezen en nu heb ik alleen maar meer zin om naar LV te gaan. Ik ga 15 juli samen met mijn moeder, stiefvader en broertje (11 jaar). Ik heb allemaal tips opgeschreven.
Over die shows. Is het verstandig om die bijvoorbeeld nu al te boeken, of is het beter om dat ter plekke te doen?
Het hangt er denk ik een beetje van af hoe graag je een bepaalde show wil zien. Stel: je bent een giga fan van Celine Dion (ik noem maar een dwarsstraat) en je wil per se die show zien, dan wil je toch niet het risico lopen dat net als je in Las Vegas bent Celine Dion is uitverkocht?
Is het je om het even, dan zijn er op de Strip veel ticket-booths die tickets met korting verkopen. Er zit een grote bij de Fashion Show Mall, maar er zijn er meerdere.
Het is niet zo dat we een bepaalde show heel graag willen zien, dus voor ons is dan de beste optie om een ticket daar ter plekke te komen. Komt helemaal goed!
SPECIAAL VOOR MANNEN DIE HUN VROUWEN WILLEN VERRASSEN....
Boek in een Las vegas chapel een 'renewal of the vows' (bevestiging van de huwelijksgeloften).
Is erg leuk en je kunt het zo gek maken als je zelf wilt.
Iets goed te maken?
Wil je ze verrassen?
Lees even hoe het kan:
viewtopic.php?f=7&t=24258&start=20 (even naar beneden scrollen)
MVG
A3
States visited: All except Alaska & Hawaii. Correction: all !
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.