Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Danny_p: Juni 2009 planning met camper
Re: Juni 2009 planning met camper
Op het bord boven staat Mokee Dugway, beneden - net voor het begin van de dirt road - staat wel Moki Dugway. ... 054762958/
Laatst gewijzigd door vtveen op 30 okt 2008, 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Er is nog een derde schrijfwijze, namelijk Moqui Dugway.vtveen schreef:Op het bord boven staat Mokee Dugway, beneden - net voor het begin van de dirt road - staat wel Moki Dugway.
Lees over de uitleg iets op deze website en bekijk daar ook eens de foto's. Let op de spelling op de borden, ook bovenaan de berg.
Nou Danny, als iets duidelijk is: "We all love Moki (Mokee) Dugway"...en dan hebben we het hier nog niet gehad over Valley of the Gods!
Yeehaw
Yeehaw
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Filmpje dan maar weerYeehaw schreef:...en dan hebben we het hier nog niet gehad over Valley of the Gods!
http://s304.photobucket.com/albums/nn16 ... 020392.flv
(jaja, ik weet het, geen geluid. Was ik vergeten aan te zetten)
pffff en zo gaat het met mijn heimwee van kwaad naar erger
Als je Moki Dugway neemt, neem dan ook zeker Muley Point mee.
Bart
Als je Moki Dugway neemt, neem dan ook zeker Muley Point mee.
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Wil deze echter niet aanraden om met een camper te rijden, dan kan je toch wel eens in de problemen komenYeehaw schreef:Nou Danny, als iets duidelijk is: "We all love Moki (Mokee) Dugway"...en dan hebben we het hier nog niet gehad over Valley of the Gods!
Yeehaw
Zeker niet met een RV en eigenlijk ook niet met een sedan....vooral niet als dat een huurauto is.
Ga dat verslag zeker lezen bedankt Bart!
Het ziet er echt geweldig uit en ik ga gewoon met de 30ft'er over moki, mokee dugway heen!Yeehaw schreef:Nou Danny, als iets duidelijk is: "We all love Moki (Mokee) Dugway"...en dan hebben we het hier nog niet gehad over Valley of the Gods!
Yeehaw
Weet iemand een goede website om RV campsites te vinden die goedkoop zijn.
ik zoek namelijk nog wat campsites die betaalbaar zijn in de buurt van:
Monterey
Pismo Beach
Los Angeles
Degene die ik zelf gevonden heb zijn allemaal best duur en dan praat ik over 60 dollar en hoger voor 1 overnachting.
Alle tips zijn welkom.
Gr.
Danny
Monterey
Pismo Beach
Los Angeles
Degene die ik zelf gevonden heb zijn allemaal best duur en dan praat ik over 60 dollar en hoger voor 1 overnachting.
Alle tips zijn welkom.
Gr.
Danny
Dit is wat wij afgelopen augustus betaalden:
Marina Dunes RV Park $ 49,50 in Marina (bij Monterey)
San Simeon State Park $ 32,50 bij Cambria
Dockweiler Beach RV Park $ 30,00 Los Angeles (zou in september wel duurder worden)
Ik heb ook best lang gezocht voor wat goedkopere mogelijkheden en kwam op deze campgrounds uit. Het is in het algemeen een prijzige omgeving mbt campgrounds.
Veel succes.
Marina Dunes RV Park $ 49,50 in Marina (bij Monterey)
San Simeon State Park $ 32,50 bij Cambria
Dockweiler Beach RV Park $ 30,00 Los Angeles (zou in september wel duurder worden)
Ik heb ook best lang gezocht voor wat goedkopere mogelijkheden en kwam op deze campgrounds uit. Het is in het algemeen een prijzige omgeving mbt campgrounds.
Veel succes.
Weet jij toevallig ook of je hier van te voren voor moet reserveren? Wij gaan in juni.
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Wij zijn niet van die reserveerders, maar als er dagen in het weekend vallen dan zeker reserveren.
Wij waren hier begin augustus en alledrie de campgrounds waren vol. Wij hadden dus wel gereserveerd. Dit stukje van de route stond redelijk vast, we wisten dus vooraf dat we er zouden overnachten. Ik kreeg de indruk dat deze campgrounds redelijk populair zijn, misschien vanwege de relatief lage prijs? Hoe het in juni is/was mbt tot de bezetting, kan ik je helaas niet vertellen.danny_p schreef:Weet jij toevallig ook of je hier van te voren voor moet reserveren? Wij gaan in juni.
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kan eens op http://www.rvparkreviews.com/ kijken daar staan de bevindingen van andere camperrijders van heel veel campgrounds ook de prijs die ze betaald hebben staat er bij.danny_p schreef:Weet iemand een goede website om RV campsites te vinden die goedkoop zijn.
Monterey
Pismo Beach
Los Angeles
Alle tips zijn welkom.
Gr. Danny
De campgrounds langs de kust van CA zijn gewoon duur zeker in het weekend, dan gaan de prijzen soms over de kop.
Een beetje zoekwerk kan mogelijk heel wat $ besparen.
Let ook op de state parks die zijn meestal redelijk basic maar ook een stuk(je) goedkoper.
Hallo Danny
Heb zojuist jouw planning gelezen. Ik volg van 28 mei t/m 26 juni 2009 vrijwel dezelfde route. Ik lees echter dat jij door Death Valley wil rijden.
Ik heb een camper geboekt bij RoadBear ( via Tioga Tours) en die raden mij ten sterkste af om dit te doen ook al is het tot 15 juni toegestaan.
Het is op eigen risico dus schade is voor jezelf. Ik vind dat een beetje vreemd , het is toegestaan of niet, een verzekeringskwestie dus.
wat denk jij hiervan ?
Weet jij al of jouw route overal toegankelijk is voor een camper van 26-28 ft..
Groeten Ger
Heb zojuist jouw planning gelezen. Ik volg van 28 mei t/m 26 juni 2009 vrijwel dezelfde route. Ik lees echter dat jij door Death Valley wil rijden.
Ik heb een camper geboekt bij RoadBear ( via Tioga Tours) en die raden mij ten sterkste af om dit te doen ook al is het tot 15 juni toegestaan.
Het is op eigen risico dus schade is voor jezelf. Ik vind dat een beetje vreemd , het is toegestaan of niet, een verzekeringskwestie dus.
wat denk jij hiervan ?
Weet jij al of jouw route overal toegankelijk is voor een camper van 26-28 ft..
Groeten Ger
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zie het probleem niet om door DV te rijden, wij hebben het al een paar keer gedaan.
Als je buiten de verbodsperiode (die voor elke verhuurder anders is) gaat is het geen enkel probleem ook niet met verzekeringen.
De (verharde) wegen door DV zijn gewone wegen dus ben je verzekerd, niet als je op onverharde wegen gaat rijden.
Gewoon een kwestie van je verstand gebruiken en niet op het midden van de dag door DV willen.
Als je buiten de verbodsperiode (die voor elke verhuurder anders is) gaat is het geen enkel probleem ook niet met verzekeringen.
De (verharde) wegen door DV zijn gewone wegen dus ben je verzekerd, niet als je op onverharde wegen gaat rijden.
Gewoon een kwestie van je verstand gebruiken en niet op het midden van de dag door DV willen.
Kan iemand mij misschien uitleggen wat de volgende termen inhouden, ik heb uiteraard wel een vermoeden maar moet het even zeker weten voordat ik wat ga boeken op de campsite:
RV
Pull-Through
Back-in
Full Hook-up
Alvast bedankt.
Danny
RV
Pull-Through
Back-in
Full Hook-up
Alvast bedankt.
Danny
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik weet niet of je deze video al eens heb bekeken, geeft uitleg hoe het een en ander in zijn werk gaat ,bij een camper.danny_p schreef:
RV =Recreation vehicle
Pull-Through =Campsite waar voorwaarts in en uit rijd, dus er doorheen rijd..
Back-in =Campsite waar je achterwaart in rijd en voorwaarts uit
Full Hook-up =Campsite met aansluiting voor electra en water en een afvoer voor je grijs en zwart watertanks.
Alvast bedankt.
Danny
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 5725 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa