Hoi Harry,Harry schreef:Nou Elliende ik heb even snel nog wat voor je opgezocht, en ook nog wel wat redelijks gevonden, het Monte Carlo hotel, midden op de strip, niet super de luxe, maar toch zeer aanvaardbaar voor $ 422,85 ex.tax., voor dit weekend een zeer aanvaardbaar bedrag.
Mocht je dat teveel vinden is er ook nog het Imperial Palace, locatie is perfect middenop de strip, verder vind ik het helemaal niets, en geef dan ook geen enkele garantie, goedkoopste kamer voor $ 310, iets luxer voor $ 340, en nog iets luxer voor $ 370.
Ik zou in jouw geval het Monte Carlo hotel aan willen bevelen, onder deze omstandigheden lijkt me dat de beste keus, de aanbieding heet Guarantee Expectation en is niet te cancellen, maar dat lijkt me op deze korte termijn niet belangrijk.
De Las Vegas Boulevard loopt helemaal van zuid naar noord dwars door Las Vegas, en alleen het deel tussen het welbekende Las Vegas welcome bord net ten zuiden van het Mandalay Bay, tot aan Sahara avenue wordt de strip genoemt, waarbij dus het noorddeel van de strip op dit moment één grote bouwput is.
Ik hoop dat je er nog iets aan hebt, en wens je zowiezo een geweldige tijd in "mijn" stad.![]()
Harry
Bedankt hoor!! Ik kom er alleen net achter dat ik 24 uur van te voren nog kan cancellen, dat haal ik dus niet meer..

Ik heb inmiddels wel nog gebeld naar Hilton, er rijdt ook een shuttle naar de strip. wellicht nemen we dan 's avonds ene tax terug en anders kijken we nog waar we eventueel de auto kunnen parkeren.
Iedereen bedankt voor alle moeite en sorry voor de late vraag...
Verder hebben we het hier reuze naar ons zin.

Misschien dat ik ergens mijn verslag kwijt kan?

Groetjes