Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Re: MyVegas

Bericht door sachasenne »

Sassya schreef:Ik ben er net wel doorgekomen, maar ze gaven aan dat ze nog niet konden boeken voor september op deze award, dus ze hebben hem weer gecancelled. Alle moeite voor niets, blijkbaar toch ergens overheen gelezen :roll: .
Allee, dat is straf. En tegen ons zeggen ze alleen in de week.
En ik dacht dat er al mensen waren die geboekt hadden voor september.
Wat organisatie betreft kunnen ze nog iets leren..
Groetjes,
Carine
sachasenne
Amerika-expert
Contacteer:

@sassya : welk telefoonnummer heb je gebruikt?
Groetjes,
Carine
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Stel ik bel met mijn mobiel naar de VS, dan kost het 1,25 per minuut :lol:

Dus dat wordt Skype gebruiken.
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Met dat nummer uit de email (001 855-881-6074), werd 1 keer ook verkeerd doorverbonden en stond ik eeuwig in de wacht bij The Mirage. Opnieuw gebeld en toen werd ik netjes doorverbonden naar iemand van MyVegas. Kreeg ook keuze menu over wat ik wilde redeemen. Medewerker daar zei dat ik nog niet kon boeken. Maar kan nergens vinden dat dit zo is en inderdaad een keer op facebook gelezen dat iemand al geboekt had. Ze kon ook niet aangeven waar het stond, wel dat het zo was. En zei iets over na 31 juli, maar kwam er niet uit wat ze bedoelde, de lijn was erg slecht. Misschien morgen nog een keer proberen, nieuwe medewerker nieuwe kansen?? Lp's heeft ze teruggeboekt, dus die heb ik nog.

Weet iemand vanaf wanneer je zou kunnen boeken voor september? Las ergens terug in dit draadje iets over 7 maanden?
Figment
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 60
Contacteer:

Bericht door Figment »

Wel jammer hoor, al die nieuwe restricties. Ik had gehoopt om tijdens mijn vakantie in september toch wel een reward of 6 te kunnen innen. Maar uit oogpunt van de makers is het natuurlijk heel erg logisch dat ze deze restricties hebben ingevoerd.
Ik las ergens dat ze wel van plan zijn om nieuwe rewards vrij te geven, en ik hoop dat daar wat rewards voor solo reizigers bij zitten. Nu krijg je bij veel shows en attracties 2 kaartjes of restaurant coupons voor 2 personen. Hartstikke leuk als je met z'n tweetjes reist, maar in mijn eentje heb ik daar niks aan. Ik ga in m'n uppie niet voor $150 aan steak eten, en het tweede kaartje voor Cirque DuSoleil's LOVE kan ik verder ook weinig mee. Bovendien kan je met z'n tweeën sowieso al 6 rewards innen (als je tenminste beide een MLife account hebt) en kan je dus veel meer leuke dingen gratis doen.
Ik zou het wel leuk vinden als je 2 mogelijkheden hebt voor dezelfde reward. Bijvoorbeeld 2 kaartjes voor Cirque DuSoleil, of 1 kaartje inclusief een buffet. Beide rewards kosten dan zo'n 85.000 lp's, maar de ene is geschikt voor koppels terwijl de andere op de solo reiziger is gericht.
Maar dit gezegd te hebben, is alles wat je gratis krijgt natuurlijk meegenomen. Het spelletje kost in principe helemaal niks (tenzij je besluit om chips te kopen), alleen je tijd. Maar de tijd die ik kwijt ben aan MyVegas had ik anders besteed aan Yoville, the Sims, Bubble Saga of een ander FB spel. En met MyVegas krijg ik tenminste de mogelijkheid om in een superluxe kamer te overnachten waar ik met mijn beperkte budget nooit van had kunnen dromen!
Traveling to the USA since 1981

Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
SuuSje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door SuuSje »

Wanneer ga je naar Vegas? Ik ga 16 september t/m 30 september, en ben ook alleen. Dus als ik 2 showkaartjes heb, kan je best mee :)
Figment
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Figment »

@SuuSje: Hey, wat leuk! Ik kom zondag 15 sept. in Vegas aan en reis donderdag de 19e naar Anaheim. We zouden dus inderdaad een show en etentje kunnen delen!

Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
SuuSje
Amerikafan

Bericht door SuuSje »

Oke, moeten we tegen die tijd even kijken! Voeg me anders even toe op fb: http://www.facebook.com/sdejongh :) Ik heb ondertussen 225.000 LP's :)
Figment
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Figment »

Heb je toegevoegd op FB, SuuSje. Ik vind het altijd leuk om mensen te ontmoeten op reis!
Wow, jij hebt al aardig wat LP's zeg. Ik zit net op 107.000, maar ben ook pas op level 65. Tegen de tijd dat het september is, heb ik meer dan genoeg punten voor 2 x 2 overnachtingen en een show of luxe restaurant oid.

SuuSje
Amerikafan

Bericht door SuuSje »

Ik ben dan ook al sinds ik terug ben van mijn vorige reis (eind september) aan het sparen :) Hotelovernachtingen hoef ik niet te doen, heb gewoon zelf 14 nachten hotel geboekt (heb voor 2 weken ook geen zin om steeds van hotel naar hotel te gaan). En tegen die tijd zal ik ook nog wel 2x zoveel LP's hebben :)

Ik ben 2 weken alleen, dus ik vind het ook wel gezellig, plus dat we dan goed gebruik kunnen maken van die rewards, zonde om dingen weg te gooien als je het ook samen kan gebruiken :)

Note mod.
Enkele overbodige quotes verwijderd.
Het is niet nodig om een rechtstreekse bovenstaande post helemaal te quoten.
MiniMe
Amerikakenner

Bericht door MiniMe »

Ze zijn bij MyVegas het slachtoffer geworden van hun eigen succes en beginnen nu wild om zich heen te schoppen.

Het gevolg is dat iedereen nu als een gek gaat redeemen, om er zeker van te zijn dat de na vele uren bijeengespaarde LP's toch nog wat opleveren voor ze de boel helemaal dichtgooien.
Dat wordt nog spannend...
Memories...
binckie4
Amerika-ontdekker

Bericht door binckie4 »

Zo juist 10 minuten aan de telefoon gehangen en het is gelukt om voor 2 nachten een suite te boeken in de Mandalay Bay.

Ben helemaal blij. Het is voor begin augustus dus weet niet hoe het zit voor boekingen in september.
Laatst gewijzigd door binckie4 op 21 jan 2013, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Figment
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Figment »

Dit was een leuke binnenkomer vanmiddag!

Afbeelding

@SuuSje: Helemaal mee eens. Zonde om dingen weg te gooien waar we nu samen gezellig gebruik van kunnen maken!

Sassya
Amerikakenner

Bericht door Sassya »

Wat ik al dacht, kan dus wel boeken voor september. Heb nu in ieder geval 2 nachten Deluxe room in The Mirage. Yes! Krijg email met bevestiging, daar zal wel de kamerprijs in staan, want ze hebben geen speciale emails voor My Vegas reserveringsbevestiging. Maar ze zullen (als het goed is :wink: ) mijn creditcard niet chargen.

Nu nog even snel verder spelen op het andere account, leukste zou zijn als we nog 2 nachten in zelfde hotel hebben. Morgen maar vrij nemen :lol:
Fraa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Figment schreef:Dit was een leuke binnenkomer vanmiddag!
:shock:

Ik krijg dus NOOIT LPs bij die Bonus Spin elke dag, laat staan 4125 LPs :shock:

Ik krijg maar sporadisch eens LPs op de Strip bij de hotels & dan telkens 20 ofzo :lol:
Reisblog: thisisfraa.be
Sassya
Amerikakenner

Bericht door Sassya »

Ik heb dagelijks LP's bij mijn hotels, zeker 150 per dag. En ook 1 keer in de spin. Verder alleen naar pech, win tegenwoordig weinig.
SuuSje
Amerikafan

Bericht door SuuSje »

Fraa schreef:
Figment schreef:Dit was een leuke binnenkomer vanmiddag!
:shock:

Ik krijg dus NOOIT LPs bij die Bonus Spin elke dag, laat staan 4125 LPs :shock:

Ik krijg maar sporadisch eens LPs op de Strip bij de hotels & dan telkens 20 ofzo :lol:
Ik had er laatst 2 dagen achter elkaar ruim 6000 per dag :P
KevinConnolly
Amerika-ontdekker

Bericht door KevinConnolly »

Sassya schreef:Wat ik al dacht, kan dus wel boeken voor september. Heb nu in ieder geval 2 nachten Deluxe room in The Mirage. Yes! Krijg email met bevestiging, daar zal wel de kamerprijs in staan, want ze hebben geen speciale emails voor My Vegas reserveringsbevestiging. Maar ze zullen (als het goed is :wink: ) mijn creditcard niet chargen.

Nu nog even snel verder spelen op het andere account, leukste zou zijn als we nog 2 nachten in zelfde hotel hebben. Morgen maar vrij nemen :lol:
Dus even voor de zekerheid: ik kan nu 2 nachten NewYork NewYork van mijn LP boeken en dan binnen 90 dagen een kamer voor September reserveren??
Sassya
Amerikakenner

Bericht door Sassya »

Klopt. Bevestiging zit in mijn mail. Je moet wel geluk hebben met de medewerker blijkt nu. Ben trouwens vaker verkeerd dan goed doorverbonden. Net wilde ze me zelfs een ander nummer geven om te bellen, volgehouden dat dat echt niet de bedoeling is. Uiteindelijk toch goed doorverbonden. Je krijgt dan na tijdje wachten een bandje die vraagt of je kamer, show of diner wilt boeken. Optie 1 is kamer. Daarna krijg je aantal opties met hotels die je kunt boeken. Krijg je dit bandje niet, dan zit je dus verkeerd. Dan hebben ze je naar het hotel zelf doorverbonden.
sachasenne
Amerika-expert
Contacteer:

Nog eens proberen te boeken en weer zeiden ze dat de code tot eind juni geldig was.
Waarom en hoe is niet duidelijk.
zucht :roll:
Nog geen boeking dus.
Groetjes,
Carine
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer