Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Stuntprijzen Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
annet2009
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Stuntprijzen Las Vegas

Bericht door annet2009 »

Brandjes schreef:Ik verbaas mij daar ook altijd over. Maar ja, is pure marketing.
Ik vind het meer de boel belazeren, als je vanaf-prijzen meldt moet je toch tenminste iets voor die prijs hebben.

Heb wel het idee dat het iets van de laatste tijd is.
In 2009 boekte ik ook met zo'n code en toen waren er wel flink wat dagen voor de prijs die genoemd werd, en andere dagen waren maar ietsje duurder.
Maar ja, dat was de gouden periode voor goede deals in Vegas (voor gemiddeld $50/nacht in het MGM, incl. 3x per dag buffet en zonder resort-fees).
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
knop
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door knop »

Oeboemoe schreef:Dat is een hele prestatie. Mooi dat ze de laagste prijs honoreren. :clap:
Wellicht nog wel een idee voor iedereen die twijfelt om bij een onbekende of 'dubieuze ' website te boeken. Je kan dezelfde kamer ( mits de voorwaarden en de kamer enz hetzelfde zijn ) boeken bij booking.com. Hierna wijzen bij Booking op de andere site, en je prijs wordt aangepast.

Ikzelf vond het een acceptabele prijs voor deze kamer toen ik eerst geboekt had, todat ik via Trivago toch nog even ging kijkende dag erna, toen kwam clever-hotels voor dezelfde kamer, en dezelfde periode. Hierna Booking.com gebeld, en de volgende dag werd mijn beroep op de laagste prijs garantie toegewezen. :clap: :clap:
Groet,
Frans
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Brandjes schreef:Hoi,

Ik verbaas mij daar ook altijd over. Maar ja, is pure marketing. Wij hebben met dezelfde actie, semi13, het Flamingo geboekt voor 1 nacht in juli. Stond geloof ik $34,- als aanbiedingsprijs, hebben nu 1 nacht voor $115,- (incl $60,- voor 2 pers extra op de kamer). De reserveringsdame zei trouwens dat de prijzen 8x per dag worden aangepast!

Succes met de zoektocht.
Was het dan niet voordeliger om twee kamers te boeken :?:
Brandjes
Amerikafan

Bericht door Brandjes »

Was het dan niet voordeliger om twee kamers te boeken
Misschien wel, zou $5,- per kamer hebben gescheeld. We reizen echter met 6 volwassenen en 5 kinderen, dus dat zou dan 5 kamers worden en de papa's en mama's ieder apart met een kind op de kamer :wink: Lijkt me ook een hoop werk met in- en uitchecken. Als het meer voordeel zou opleveren, is het zeker een idee.
Groetjes,
Annette

Living the life in Raleigh, NC
Oeboemoe
Amerikafan

Bericht door Oeboemoe »

annet2009 schreef:Maar ja, dat was de gouden periode voor goede deals in Vegas (voor gemiddeld $50/nacht in het MGM, incl. 3x per dag buffet en zonder resort-fees).
Het zou maar eens kunnen dat dit later dit jaar weer het geval is. De economie krijgt een flink klap vanaf maart en dat betekent direct een hoop onzekerheid en dus minder vraag maar wel steeds meer aanbod (steeds meer hotelkamers in Las Vegas). :mrgreen:
Laredo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Laredo »

2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
Oeboemoe
Amerikafan

Bericht door Oeboemoe »

Balen! :evil:
tetouani
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door tetouani »

Ik heb in The Venetian, Treasure Island en MGM de resort fee gedeclined.

Heb gezegd geen gebruik te willlen maken van de faciliteiten en het mocht.
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Dit weekend The Cosmopolitan geboekt.
3 nachten One Bedroom, fountain view voor 578 euro. (ex resortfee) Via Ebookers.nl

Wij willen sowieso naar The Cosmo terug, wederom dat heerlijk gevoel meemaken. Nu al zin in. Heerlijk op je eigen terras uitkijkend op de fonteinen en The Strip. :clap:

Maar goed The Cosmo heeft nu een promo.
LUXURY FOR LONGER, Save 20% when you book a 3 night stay.

Dus voor mensen die absoluut naar The Cosmopolitan willen en 3 nachten of meer verblijven.
Bij Ebookers en Booking.com zijn alle kamertypes voor bovenstaande promo beschikbaar. Bij oa Expedia en Hotels.com zag ik maar twee kamertypes beschikbaar.
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

Hinko schreef:Dit weekend The Cosmopolitan geboekt.
3 nachten One Bedroom, fountain view voor 578 euro. (ex resortfee) Via Ebookers.nl
En ik 3 nachten Stratosphere select room (za, zo, ma) voor 96 euro....ex resort fee, incl toegang toren.
Verschil moet er zijn :thumbup:
Robvdv
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Robvdv »

Net een aanbieding gekregen via http://www.ticket-experts.nl voor 16-19 mei Encore Resort Suite met ontbijt 569 en daarna 19-23 mei in Cosmopolitan terrace studio met ontbijt voor 987 euro. Ik geloof dat we dat maar DOEN :thumbup: Erg tevreden. Had net 10 minuten met Cosmopolitan en daar was de 20% korting mogelijk en zouden we, zonder ontbijt, 1580 dollar kwijt zijn. Scheelt toch weer lekker even een paar honderd euro. Die kunnen we wel anders besteden in Vegas:)
En 7 dagen ontbijten bij The Wynn en Cosmopolitan vind ik ook niet heel vervelend :geek2:
Nog maar 10 weekjes en dan gaan we die kant op!!!!
2011 5 dgn LV
2012 20 dgn LV, Disney Anaheim, NYC
2013 12 dgn LV
2013 okt 8 dgn LV
2014 28 dgn SF - Nationale Parken - LV
2015 Chicago , Indy500, Chicago
2015 Boston, NYC, Philly, Washington DC, LV
2016 LV

https://robenelineinamerika.wordpress.com/
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Robvdv schreef: En 7 dagen ontbijten bij The Wynn en Cosmopolitan vind ik ook niet heel vervelend :geek2:
Dat kan echt nooit goed voor je zijn :mrgreen: :mrgreen: !! Of lunch je gewoon nooit ... :blink: ? Wynn is ons favoriete ontbijt :thumbup: !!
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Robvdv
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Robvdv »

Ach gewoon niet te vroeg voor ontbijt komen, kan je ook nog van de lunch genieten nietwaar :lol:

En daarna gewoon weer even naar de pool of naar de gym.....
2011 5 dgn LV
2012 20 dgn LV, Disney Anaheim, NYC
2013 12 dgn LV
2013 okt 8 dgn LV
2014 28 dgn SF - Nationale Parken - LV
2015 Chicago , Indy500, Chicago
2015 Boston, NYC, Philly, Washington DC, LV
2016 LV

https://robenelineinamerika.wordpress.com/
Oeboemoe
Amerikafan

Bericht door Oeboemoe »

Lekker kanen! :clap:
Edman!
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door Edman! »

Mooie prijzen op Hotelopia voor o.a. The Cosmopolitan, gebruik kortingscode hotimbull (onderaan in het Reserveringsformulier) voor 9% korting op een boeking.
Zo kom je bijvoorbeeld uit op:
- 339,39 euro (excl. resort tax) voor 3 nachten, Double One Bedroom/Studio Terrace - Fountain View room op bepaalde data.
- 217,32 euro (excl. resort tax) voor 3 nachten, double city room op bepaalde data.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
Sluis
Amerikafan

Bericht door Sluis »

Even een vraagje over travelrepublic.co/uk...

Ik sta op het punt om het Cosmopolitan te boeken voor 2 nachten in september. Ik heb mijn gegevens ingevuld en nu staat er bij 'final booking cost' $284,-. Komen nu bovenop dit bedrag nog de taxes (+/- $35) en de resort fee ($56)?

Als dit er bovenop komt dan zoek ik nog wel even verder. Bij travelrepublic kun je ook niet kosteloos annuleren en als de taxes en de resort fee erbovenop komen dan ga ik al naar en bedrag van $370,-. Dus ik hoor graag iets van mensen die ervaring hebben met het boeken bij travelrepublic.
Edman!
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door Edman! »

Sluis schreef:Even een vraagje over travelrepublic.co/uk...

Ik sta op het punt om het Cosmopolitan te boeken voor 2 nachten in september. Ik heb mijn gegevens ingevuld en nu staat er bij 'final booking cost' $284,-. Komen nu bovenop dit bedrag nog de taxes (+/- $35) en de resort fee ($56)?

Als dit er bovenop komt dan zoek ik nog wel even verder. Bij travelrepublic kun je ook niet kosteloos annuleren en als de taxes en de resort fee erbovenop komen dan ga ik al naar en bedrag van $370,-. Dus ik hoor graag iets van mensen die ervaring hebben met het boeken bij travelrepublic.
Ik heb bij TravelRepublic geboekt. Het bedrag te zien bij "Cost of all bookings" is het bedrag incl. taxes en excl. de resort fee. De resort fee komt er altijd nog bij via TravelRepublic.
Overigens is Hotelopia i.c.m. met de kortingscode (zie mijn eerdere post) nu een stuk goedkoper dan mijn eerdere TravelRepublic boeking bij The Cosmopolitan. Voor jou data niet het geval?
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
Sluis
Amerikafan

Bericht door Sluis »

Voor jou data niet het geval?
Nope. Helaas niet! Voor mijn data kom ik op een bedrag van 339 Euro uit (excl. resort fee), terwijl het bij Travelrepublic 284 Dollar zou zijn (excl. resort fee). Dus naast het getalsmatige verschil, is er ook nog het valuta verschil :wink:
USamerika
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door USamerika »

Edman! schreef:Mooie prijzen op Hotelopia voor o.a. The Cosmopolitan, gebruik kortingscode hotimbull (onderaan in het Reserveringsformulier) voor 9% korting op een boeking.
Zo kom je bijvoorbeeld uit op:
- 339,39 euro (excl. resort tax) voor 3 nachten, Double One Bedroom/Studio Terrace - Fountain View room op bepaalde data.
- 217,32 euro (excl. resort tax) voor 3 nachten, double city room op bepaalde data.
Let wel goed op de data want voor mijn data was Expedia (en later ebookers die gematched werd door expedia) toch nog 50 euro goedkoper voor 2 nachten.
Mostertje
Amerikafan

Bericht door Mostertje »

Ik kreeg een aanbod voor $ 52,00 per nacht in het Golden Nugget. Maar toen ik onze gegevens invulde, 2volwassenen en 2 kinderen, was het opeens $ 92,00 per nacht. Is $ 20,00 per nacht per kind (11 en 2) exta normaal/redelijk? Ze slapen bij elkaar in bed (2doubles) en verbruiken niets.
Het lijkt me erg leuk om op Fremont te verblijven bij de experience, maar is dat het wel waard?
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer