Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Regen in juni/juli?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

paula58 schreef:Ben zelf ook wel eens in Artis bij de insectendag geweest en dan kan je een vogelspin over je laten lopen, ik wilde me niet laten kennen en heb dat ook gedaan :stupid: , en dat is lang zo eng niet omdat je weet wat er gebeuren gaat.
Dat zou ik dus nooit van mijn leven durven, al kreeg ik er een miljoen voor (nee, echt niet!!)

Ik stond eens in een dierentuin naar een glazen bak met een vogelspin te kijken, en toen kriebelde iemand me ineens in mijn nek. Ik sprong een meter de lucht in!!!

Marjon
Frederique
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Frederique »

Hoi!,
In september 2005 zijn we Sequoia NP meerdere Tatantula's tegengekomen. De ranger had ons wel verteld dat deze beesten hier leven en toevallig waren we in Yosemite NP een Nederlands stel tegen gekomen die ook close encounter hadden gehad met een Tarantula. Heb me echt twee nachten druk gemaakt...
Nou, ik ben dus echt doodsbang voor deze beesten, maar op de één of andere manier vond ik het fascinerend om ze in het wild tegen te komen en heb ik er een half uur vol interesse naar gekeken. (getracht dit te filmen, maar ben vergeten op te nemen, dus... :roll: )

Hierbij de foto!

http://tkfiles.storage.msn.com/y1p54uIi ... --QN4OqmpK

Groet, Frederique[/img]
Lees meer over onze drie reizen naar het westen van Amerika op rominenfrederique.spaces.live.com
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Frederique schreef: Hierbij de foto!

:oh:
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Bbuurt
Amerikafan

Bericht door Bbuurt »

jerbia schreef:
Frederique schreef: Hierbij de foto!

:oh:
ik zou heel veel moeite hebben om niet hard weg te rennen of er hard op te springen.
Ik voel het nou al kriebelen
KellyVG
Amerikakenner

Bericht door KellyVG »

Ondertussen heb ik mij zo een teek-pincet aangeschaft. Maar ik snap toch niet goed het verschil met een gewoon pincet. Ik heb even een stukje vel tussen het pincet genomen, en dat nijpt toch ongelooflijk hard? Dan gaat dat beest toch ook gewoon geplet worden?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer