paula58 schreef:Ben zelf ook wel eens in Artis bij de insectendag geweest en dan kan je een vogelspin over je laten lopen, ik wilde me niet laten kennen en heb dat ook gedaan :stupid: , en dat is lang zo eng niet omdat je weet wat er gebeuren gaat.
Dat zou ik dus nooit van mijn leven durven, al kreeg ik er een miljoen voor (nee, echt niet!!)
Ik stond eens in een dierentuin naar een glazen bak met een vogelspin te kijken, en toen kriebelde iemand me ineens in mijn nek. Ik sprong een meter de lucht in!!!
Hoi!,
In september 2005 zijn we Sequoia NP meerdere Tatantula's tegengekomen. De ranger had ons wel verteld dat deze beesten hier leven en toevallig waren we in Yosemite NP een Nederlands stel tegen gekomen die ook close encounter hadden gehad met een Tarantula. Heb me echt twee nachten druk gemaakt...
Nou, ik ben dus echt doodsbang voor deze beesten, maar op de één of andere manier vond ik het fascinerend om ze in het wild tegen te komen en heb ik er een half uur vol interesse naar gekeken. (getracht dit te filmen, maar ben vergeten op te nemen, dus... )
Ondertussen heb ik mij zo een teek-pincet aangeschaft. Maar ik snap toch niet goed het verschil met een gewoon pincet. Ik heb even een stukje vel tussen het pincet genomen, en dat nijpt toch ongelooflijk hard? Dan gaat dat beest toch ook gewoon geplet worden?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.