Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat kost ontbijt, lunch en dinner in de ketens

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
wolfman
Amerika-ontdekker

Bericht door wolfman »

Tacobell, het zal wel nooit hier naar nederland komen.

Hier is ook nog een foto van de prijslijst, kan alvast uitzoeken wat je wilt gaan halen.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
marisca
Amerika-ontdekker

Bericht door marisca »

Ze zie er ook allemaal het zelfde uit he!
Is deze foto toevallig gemaakt in Orlando?

gr maris
Voor de 11 de keer naar Amerika :)
wolfman
Amerika-ontdekker

Bericht door wolfman »

marisca schreef:Ze zie er ook allemaal het zelfde uit he!
Is deze foto toevallig gemaakt in Orlando?

gr maris
No
Palm Coast, wel Florida
Afbeelding
Christel
Amerikafan

Bericht door Christel »

Ziet er leuk uit Wolfman! En niet duur :D

goed plan om ook van je bord foto's te nemen, kan je nadien nog lekker nagenieten..... :P
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Even een duit in het zakje. Gisterenavond hebben we gegeten bij A.J. Spurs in Marina, Californië. Zowel op Tripadvisor als hier op de campground werd dit restaurant genoemd als behoorlijk aan de prijs. Het was een geweldig leuke zaak in westernstijl.

We waren samen 64 dollar kwijt, waarvan 20 dollar voor vier flesjes Corona.

Onze hoofdgerechten kostten allebei 22 dollar, Albert at een groundbeef sirlion (soort tartaar) met uien en kaas en ik had een stuk kipfilet met een dikke plak ham, jack -en cheddarcheese en daarover heen groene asperges met Hollandaisesaus. Daarnaast was er een pannetje heerlijke gebakken aardappels en knoflookbrood.

Allebei kregen we vooraf een cowboyachtige prut dat groentensoep was, met een schaaltje bonen en tomaten, dit moest gemengd worden. Was jammie, lekker. Daarna beiden een salade en toe nog een schaaltje vanilleijs.

Voor de voor- en nagerechten hoefde niet betaald te worden, die waren inclusief.

Voor 22 dollar (zonder tip) per persoon hadden we dus vrij uitgebreid en bepaald niet standaard eten in wat de Amerikanen een duur restaurant noemen. De drankjes maakten het nog enigzins duur voor ons.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Christel
Amerikafan

Bericht door Christel »

bwah, noemen zij dat "behoorlijk aan de prijs"...
als je hier gewoon een steak champignon besteld zonder drank kost die ook al bijna 20 euro
dus valt nog goed mee hé

Ziet er heeerlijk uit hoor, zeker dat pannetje
Geniet nog van je vakantie !!

groetjes
Christel
wolfman
Amerika-ontdekker

Bericht door wolfman »

Ik ben nog een door al mijn foto's gegaan en heb nog wat gevonden.
Dit is van Longhorn, erg lekkere steaks

AfbeeldingAfbeelding

En dan de Wendy's, zelf vind ik het veeel beter dan McD. of Burger King, en de chilli is erg jammie, very meaty.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Nou veel eet plezier.
Afbeelding
Manonneke

Bericht door Manonneke »

Haha die wolfman maakt er echt een hobby van he, om alle prijslijsten op de kiek te zetten! geweldig! :lol:

Manon
wolfman
Amerika-ontdekker

Bericht door wolfman »

We ( Aïda en ik) zijn nu al behoorlijk wat keertjes in de US geweest, nu krijg ik wel eens de vraag "wat eet je nu daar, hamburgers zeker?!?!" Om daar nu een beetje van af zijn heb ik van bijna al het eten foto's gemaakt. En voor ons zelf is het ook erg leuk het is bijna dat je het weer proeft.
Nu heb ik niet alle prijslijst op de kiek gezet, die van Denny's en Ruby Tuesday heb ik hier gewoon liggen, ik heb het gewoon gevraagd of ik de kaart mee mocht nemen en bij deze twee mocht dat.
Afbeelding
Souraia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Ruby's Tuesday daar loopt het water van mij in de mond. Tijdens onze vorige trip hebben we in Rosslyn (VA) daar 2 avonden achter elkaar gegeten, zo lekker vonden wij het. Ik heb even gekeken bij de locatie's maar in het westen zijn ze heel dun bezaaid. Wij komen er geen een tegen dit jaar, jammer.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer