Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Durango Train Geboekt?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Durango Train Geboekt?

Bericht door nieuwenoord »

Het Sträter Hotel is ouderwetse klasse! Leuk dat je mijn advies opgevolgd hebt. Boekingen voor de trein? Geen idee ...
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Re: Re:

Bericht door Veusy »

Ik probeerde vandaag ook om de trein te boeken, maar het lukt niet. Je kan de data inderdaad niet selecteren.
Ik probeer het morgen eens opnieuw en anders een mail adres zoeken.

Voor de rest zoek ik ook een hotel in Durango. Zal het Strater ook eens proberen.

groeten,
Hans
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Veusy schreef: Ik probeerde vandaag ook om de trein te boeken, maar het lukt niet. Je kan de data inderdaad niet selecteren.
Ik probeer het morgen eens opnieuw en anders een mail adres zoeken.
groeten,
Hans
Mogelijk kan je niet zo ver vooruit boeken, probeer eens een nep boeking te doen met een datum die dichter bij vandaag ligt.
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

Rob schreef: Mogelijk kan je niet zo ver vooruit boeken, probeer eens een nep boeking te doen met een datum die dichter bij vandaag ligt.
Neen, dat is het hem net. Je kan helemaal geen datum selecteren.
Karinita
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Karinita »

Je kunt inderdaad alleen data selecteren bij de Winter Excursion.
Misschien kijk ik er helemaal overheen, maar ik zie nergens een e-mailadres staan. Mocht jij het wel nog tegenkomen Hans wil je het adres dan even hier doorgeven?

Karin
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

Karinita schreef:Je kunt inderdaad alleen data selecteren bij de Winter Excursion.
Misschien kijk ik er helemaal overheen, maar ik zie nergens een e-mailadres staan. Mocht jij het wel nog tegenkomen Hans wil je het adres dan even hier doorgeven?

Karin
In het menu links, kan je kiezen voor "contact us".

Daar vind je het e-mail adres.

mvg,
Hans
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

dit heb ik net via mail ontvangen. Ik hoop dat het binnen twee weken OK is dat ik online kan boeken, want zo eventjes naar de states bellen, zal wel wat geld kosten vermoed ik.

Thank you for your interest in the Durango & Silverton Narrow Gauge Railroad! We are currently updating our website to better serve you. We hope to have the summer 2008 schedule up and running within the next two weeks. If you’d like to make a reservation now please call (970) 247-2733 and a live reservation agent will help you!

If you have further questions please feel free to call or write!

Thank you,
Jennifer Novack
Administrative Assistant
Karinita
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Karinita »

Ik kreeg net hetzelfde mailtje :D Ik wacht maar even de komende weken af en reserveer dan via de site. Bellen naar Amerika is overigens niet duur, maar via de mail vind ik het makkelijker.

Karin
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

Karinita schreef:Bellen naar Amerika is overigens niet duur, maar via de mail vind ik het makkelijker.

Karin
Jij kent onze nationale trots Belgacom nog niet zeker :? België is één van de duurste landen van Europa op vlak van telefoon en GSM kosten ....
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Kijk ik niet goed of kan ik de kamerprijzen niet vinden? Ik kan me nl. niet voorstellen dat het $ 20.- p.n. kost!!
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

Corry schreef:Kijk ik niet goed of kan ik de kamerprijzen niet vinden? Ik kan me nl. niet voorstellen dat het $ 20.- p.n. kost!!
Heb je het over het Strater Hotel? Ik denk dat je pas de prijzen ziet als je daadwerkelijk gaat reserveren. Maar je hoeft de reservatie niet af te handelen daarvoor.
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

Veusy schreef:dit heb ik net via mail ontvangen. Ik hoop dat het binnen twee weken OK is dat ik online kan boeken, want zo eventjes naar de states bellen, zal wel wat geld kosten vermoed ik.

Thank you for your interest in the Durango & Silverton Narrow Gauge Railroad! We are currently updating our website to better serve you. We hope to have the summer 2008 schedule up and running within the next two weeks. If you’d like to make a reservation now please call (970) 247-2733 and a live reservation agent will help you!

If you have further questions please feel free to call or write!

Thank you,
Jennifer Novack
Administrative Assistant
straf, nog een mailtje gehad van nen andere medewerker. Wel iets minder vriendelijk, enkel dit zinnetje,

you should be able to book online end of the month.

Hans
cornelia
Amerika-newbie

Bericht door cornelia »

Wij zijn 3 weken geleden met de stoomtrein van Durango meegeweest. Hij heeft een winter- en een zomertraject. Misschien is dat de reden dat je nog niet kunt boeken. Wij gingen tot de cascade-canyon, dus het laatste stuk naar Silverton is in de winter gesloten. Het was een geweldige trip. Bij de eindhalte was een pauze van 3 kwartier waar je op je gemak de stoomtrein van alle kanten kunt bekijken. Er lag op dat moment ruim 2 meter sneeuw. Terug maakt de trein een lus dus dan zit je weer aan dezelfde kant maar een ander uitzicht. Zo heeft iedereen een keer het mooiste uitzicht. Aan boord koop je 1x een beker van 5 dollar, die je gedurende de trip zo vaak als je wilt mag laten vullen met koffie, chocomel of frisdrank. De beker mag je houden als souvenir. Verder hadden wij een geweldige wintertrip door Colorado, New Mexico en Utah!
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe zo'n wintertrip er uit zag. Mijn droom is altijd nog een keer om inderdaad hier de kou te ontvluchten en in de winter in het zuiden van de USA te zitten.

Heb je misschien een reisverslag of website bijgehouden?
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

nieuwenoord schreef:Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe zo'n wintertrip er uit zag. Mijn droom is altijd nog een keer om inderdaad hier de kou te ontvluchten en in de winter in het zuiden van de USA te zitten.
Monique, ze hadden twee!!! meter sneeuw, dat noem ik eerder de winter opzoeken dan hem ontvluchten :lol:, maar ik begrijp wel dat je nog een stukje zuidelijker bedoeld hoor. :wink:

Harry
cornelia
Amerika-newbie

Bericht door cornelia »

Nieuwenoord,
Ik heb geen reisverslag gedaan op deze site, maar op het USA4ALL Amerika Forum onder het topic Winterrondreisje door Colorado (onder de naam Corry) staat het één en ander. Ik heb daaruit veel tips gehaald en ook gebruikt, dat is het mooie van een forum! Het is dus duidelijk geen winter ontvluchten, maar de winter in de Rocky Mountains is zo mooi, dat je dat ook eens moet hebben meegemaakt. Wat zuidelijker, in New Mexico, lag bij Taos ook nog veel sneeuw! Maar je kunt je erop kleden en ook eventueel gaan skieën. Groetjes, Cornelia
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Harry schreef:
nieuwenoord schreef:Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe zo'n wintertrip er uit zag. Mijn droom is altijd nog een keer om inderdaad hier de kou te ontvluchten en in de winter in het zuiden van de USA te zitten.
Monique, ze hadden twee!!! meter sneeuw, dat noem ik eerder de winter opzoeken dan hem ontvluchten :lol:, maar ik begrijp wel dat je nog een stukje zuidelijker bedoeld hoor. :wink:

Harry

Eh ja ... dat bedoel ik :P :P
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

Heb net gezien dat reserveren voor de zomermaanden nu mogelijk is....
Karinita
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Karinita »

Bedankt, ik heb meteen maar 2 tickets geboekt :D
Toevallig had ik gisteren nog gekeken, toen ging het nog niet.

Karin
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

Veusy schreef:Heb net gezien dat reserveren voor de zomermaanden nu mogelijk is....
Het nieuwe reservatiesysteem heeft precies wat mankementen. Vandaag op mijn VISA rekening gezien dat de boeking mij tweemaal is aangerekend. Heb meteen een mailtje gestuurd, maar wacht nog op antwoord.

mvg,
Hans
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer