Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tunnel in Zion park
-
mirjamenjasper
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: Tunnel in Zion park
Hey, die van ons is die van 12 feet, leprechaun van coachmen. Die van de andere mensen die we daar bij de ingang tegen kwamen was (volgens hun dus:) 13,2 ze stonden naast elkaar en hij was idd hoger (en langer) en een hogere airco erboven op, maar ik kan je niet vertellen welk merk het was helaas. (Had t er later nog met mijn vriend over en die zei dat hij 13.2 ipv 13.3 had begrepen van die mensen)
De 12 inch die er bij ons 'op staat' heb ik niet na gemeten trouwens, het staat op de voorruit met n grote sticker:)
De 12 inch die er bij ons 'op staat' heb ik niet na gemeten trouwens, het staat op de voorruit met n grote sticker:)
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Het zal wel 12 feet zijn, 12 inch is zo’n 30 centimeter. 
-
mirjamenjasper
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Scherp opgemerkt, stiekem zijn wij kaboutertjes;)
Ik bedoelde idd feet. Excuus
Ik bedoelde idd feet. Excuus
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 4519 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa