Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reizen met baby 6 mond en 3 jarige peuter

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Femmes
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reizen met baby 6 mond en 3 jarige peuter

Bericht door Femmes »

Ik geef inderdaad borstvoeding. Ideaal! Hoe is dit in Amerika. Doen ze hier moeilijk over als je het in een restaurant geeft? Nu ben ik zelf ook preuts en leg ik altijd netjes snel een doek eroverheen.

Trouwens, we hebben met KLM gesproken en voor elkaar gekregen, dat we op een rij zitten. Een van ons zit alleen het gangpad tussen. Erg prettig, kan mijn zoontje een beetje de benen strekken (en wij ook :thumbup: ) Dat is dus een geruststellende gedachte. Ze hadden eerst een stoel de rij erachter gezet, gelukkig konden we dit wijzigen.
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Amerikanen zijn hier preuts als het om borstvoeding gaat, zelf gebruiken ze van die suffe schorten. Ik weiger daar aan mee te doen, en heb mijn jongste (geboren in de VS, daar gewoond tot hij 16 maanden was) altijd en overal gewoon gevoed, niet met iets er over, maar natuurlijk wel gewoon discreet, ik droeg vaak een voedingsshirt. Ik heb er nooit een reactie op gehad (maar dat hadden ze ook niet moeten wagen;-)).
Terug in Texas!
Denise9
Amerika-ontdekker

Bericht door Denise9 »

Ik heb 1x een vervelende reactie gehad toen ik mijn zoontje van 11 maanden aan het voeden was.
Ik heb ook overal gewoon gevoed en vond de reacties erg meevallen. Bij mijn 2de zoontje kreeg ik juist hele positieve reacties. Gewoon zorgen dat je niet te veel ziet en de meeste mensen hebben het niet eens in de gaten. Het is vooral ontzettend handig in het vliegtuig!
2008 Route66 2009 Las Vegas 2009 Miami & Keys 2011 Orlando 2012 NYC & Roadtrip Oostkust 2014 Orlando 2015 Camperreis Westkust 2015 NYC
Femmes
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Femmes »

Nog maar anderhalve week en dan gaan we! Nog geen waterpokken gesignaleerd pfffff.
Weten jullie of met Pasen de winkels open zijn. Wij zitten in santa clara Californië.

Wij willen voor de kinderen de zomerkleding daar kopen en we hebben nu dus bijna niets wat we meenemen (paar shirts etc), maar we moeten dan wel wat kunnen kopen met Pasen anders wordt het wel erg luchtig voor de kids :lol:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer