Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Valley of the gods
Re: Valley of the gods
Dank je Kalaman, we gaan zoeken of de hero 3+ silver nog ergens op voorraad is. We willen er natuurlijk wel eerst mee kunnen " spelen".
Ik neem aan dat jullie de originele suction cup voor op de auto gebruiken? Ik zie veel alternatieve veel goedkopere voor bij komen maar ben bang dat de kwaliteit ook duidelijk minder is. Wil hem natuurlijk niet verliezen onderweg.
Mooie reis toegewenst! !
Ik neem aan dat jullie de originele suction cup voor op de auto gebruiken? Ik zie veel alternatieve veel goedkopere voor bij komen maar ben bang dat de kwaliteit ook duidelijk minder is. Wil hem natuurlijk niet verliezen onderweg.
Mooie reis toegewenst! !
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Bedankt Monique
.
PS: als er 1 ding is waar je niet mag op besparen, dan is het de suction cup.
PS: als er 1 ding is waar je niet mag op besparen, dan is het de suction cup.
Gaan we daar dus zeker niet op bezuinigen!! En ik kijk weer uit naar de verslagen en foto's,!!
- Fab-ian
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 9
laatst was de Hero3+ zilver bij de media markt in de aanbieding, misschien even kijken bij de plaatselijke MM?
Ik gebruik zelf ook een Hero3 black + originele suction mount, werkt prima!
Ik gebruik zelf ook een Hero3 black + originele suction mount, werkt prima!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik heb zelf de hero 3+ (incl suction cup en arm) en voor op de auto en dergelijke is het een prima camera. Ik zou overigens wel een betere camera meenemen voor het andere fotowerk, maar dat zie je bij Rudi ook wel aan zijn foto's.
De Hero4 is wel een stuk beter in het donker. Met de 3 en ook de 3+ is het eigenlijk na de schemer wel gedaan met filmen. Waar je bv in de steden 's avonds met de 4 nog redelijke opnames kunt maken.
De Hero4 is wel een stuk beter in het donker. Met de 3 en ook de 3+ is het eigenlijk na de schemer wel gedaan met filmen. Waar je bv in de steden 's avonds met de 4 nog redelijke opnames kunt maken.
- Fab-ian
- Amerika-ontdekker
En de hero 4 silver heeft een handing ingebouwd scherm! Kan ook erg makelijker zijn.
- Fab-ian
- Amerika-ontdekker
Begint wel een beetje een GoPro topic te worden 
Inderdaad, desgewenst kan de liefde voor de GoPro gecontinueerd worden in het prachtige GoPro topic! Nu weer terug naar Valley of the Gods aub! 
Groetjes,
Daniel
Daniel
- jabo1975
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
VOTG deden wij met een SUV, het is een prachtige route.
En daarna de Moki Dugway op. Vond ik wel wat angstig, maar ik heb dan ook wat last van hoogtevrees.
En daarna de Moki Dugway op. Vond ik wel wat angstig, maar ik heb dan ook wat last van hoogtevrees.
Als je de VOTG echt wil beleven, boek dan 1 of 2 nachten in de B&B daar, de enige die daar is. Een unieke ervaring en voor ons was dat wel de meest speciale overnachting! Sta om 5 uur op, loop een stukje naar boven en geniet van de zonsopgang, echt prachtig en daarna schuif je aan bij het ontbijt! De meest mooie ervaring die je kan beleven 
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Klinkt heel speciaal! Ben wel benieuwd wat je daar met twee nachten allemaal hebt gedaan!
Groetjes,
Daniel
Daniel
Beste, is een 4 x4 nodig om the valley of the gods te rijden of is een SUV o k?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 4745 Weergaves
-
Laatste bericht door BjornSnelders
-
- 15 Reacties