Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotelprijzen Westen Duur....
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Hotelprijzen Westen Duur....
Tuurlijk heeft dat wel zin, als het totaalbedrag dat je betaald gewoon een betere prijs oplevert dan een los ticket plus een losse huurauto.
Ter info, wij boekten een fly+drive bij Arke. We betaalden een prijs per persoon en dat was gewoon een heel aantrekkelijke prijs op dat moment. Sowieso goedkoper dan wanneer ik op dat moment los tickets en auto had geboekt.
Ter info, wij boekten een fly+drive bij Arke. We betaalden een prijs per persoon en dat was gewoon een heel aantrekkelijke prijs op dat moment. Sowieso goedkoper dan wanneer ik op dat moment los tickets en auto had geboekt.
Het is mij ook opgevallen dat de hotelprijzen erg hoog zijn voor juli 2015.
We gaan met een camper, waardoor we grotendeels op campings staan, maar de laatste week hebben we een auto in de omgeving van Seattle.
Daar zijn de hotels (in kleine plaatsjes) ook vrij vors geprijst.
Dat was naar mijn idee in 2012 niet zo. Toen had ik alles rond februari geboekt, dus wellicht zakt de prijs nog ietsjes.
In de omgeving van Seattle zie je ook prijzen van de hotels in Canada, die zijn echt de helft van de kosten in Us.
We gaan met een camper, waardoor we grotendeels op campings staan, maar de laatste week hebben we een auto in de omgeving van Seattle.
Daar zijn de hotels (in kleine plaatsjes) ook vrij vors geprijst.
Dat was naar mijn idee in 2012 niet zo. Toen had ik alles rond februari geboekt, dus wellicht zakt de prijs nog ietsjes.
In de omgeving van Seattle zie je ook prijzen van de hotels in Canada, die zijn echt de helft van de kosten in Us.
2009: Kerst:New York
2011: Las Vegas
2012: LA-JoshuaTree-Grand Canyon-MV-Bryce-Zion-LV-DV-Sequoia-Yosemite-SF-SD-LA
2015: LV-Zion-Bryce-NorthRim-MV-Arches-Canyonlands-CapitolReef-Grand Teton-Yellowstone-Glacier-Banff/Yoho/Japser NP- Seattle- Mount Rainier
2011: Las Vegas
2012: LA-JoshuaTree-Grand Canyon-MV-Bryce-Zion-LV-DV-Sequoia-Yosemite-SF-SD-LA
2015: LV-Zion-Bryce-NorthRim-MV-Arches-Canyonlands-CapitolReef-Grand Teton-Yellowstone-Glacier-Banff/Yoho/Japser NP- Seattle- Mount Rainier
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Even dit topic weer naar boven gehaald.
Wij zitten te kijken naar een overnachting bij Lee Vining of Mammoth Lakes. Wij hebben regelmatig in ML in de Motel6 overnacht. Dat kostte voor ons vieren (en de laatste keer met ons tweeën) rond de 60 of 70 dollar. En een kamer met 2 bedden had een vaste prijs, ongeacht het aantal gasten.
Als ik echter nu kijk kost een kamer 109,99 dollar voor 1 persoon, en 115,99 voor 2 personen. Zonder tax. In tegenstelling tot hun oude boekingssite is nu niet meer te zien hoeveel de tax bedraagt, ook niet als je verder doorklikt. Ik heb hier een mailtje over gestuurd; de reactie was dat als ik wil weten hoeveel de tax bedraagt, ik contact op kan nemen.
Voor een Motel6 - ook al is hij gerenoveerd - vind ik dat wel erg prijzig. Helaas zie ik ook weinig goedkope alternatieven.
Marianne
Wij zitten te kijken naar een overnachting bij Lee Vining of Mammoth Lakes. Wij hebben regelmatig in ML in de Motel6 overnacht. Dat kostte voor ons vieren (en de laatste keer met ons tweeën) rond de 60 of 70 dollar. En een kamer met 2 bedden had een vaste prijs, ongeacht het aantal gasten.
Als ik echter nu kijk kost een kamer 109,99 dollar voor 1 persoon, en 115,99 voor 2 personen. Zonder tax. In tegenstelling tot hun oude boekingssite is nu niet meer te zien hoeveel de tax bedraagt, ook niet als je verder doorklikt. Ik heb hier een mailtje over gestuurd; de reactie was dat als ik wil weten hoeveel de tax bedraagt, ik contact op kan nemen.
Voor een Motel6 - ook al is hij gerenoveerd - vind ik dat wel erg prijzig. Helaas zie ik ook weinig goedkope alternatieven.
Marianne
Heeft dat niet te maken omdat je in een drukke periode zit? Of vanwege een groot evenement?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is wel een vrijdag, maar de vorige keren zaten we er ook in het weekend. Het is een behoorlijke prijsstijging, en deels dus veroorzaakt omdat je 6 dollar extra voor een tweede persoon betaalt. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Marianne
Marianne
-
Kurt10
- Amerikakenner
- Partner van: Elskey
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Toen ik aant zoeken was voor vliegtickets naar de westkust en wat hotels aant bekijken was, vond ik ook dat er ten opzichte van drie jaar geleden een serieuze prijsstijging was. En de hoge dollarkoers helpt hier natuurlijk ook niet aan.
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
-
ArnoBosvelt
- Amerika-ontdekker
Iemand nog ideeën voor niet al te duren overnachtingen bij:
* Bluff / Monument Valley
* Page
Ik heb gezocht, maar de prijzen zijn aardig hoog in de omgeving van deze plaatsen.
* Bluff / Monument Valley
* Page
Ik heb gezocht, maar de prijzen zijn aardig hoog in de omgeving van deze plaatsen.
Reisverslagen van 2015 Zuid-Westen (28 dagen), 2017 Mid-Westen (25 dagen) en 2019 uiterste Zuid-Westen (22 dagen)
https://arnoellen2015amerika.wordpress.com
https://arnoellen2017amerika.wordpress.com
https://arnoellen2019amerika.wordpress.com
https://arnoellen2015amerika.wordpress.com
https://arnoellen2017amerika.wordpress.com
https://arnoellen2019amerika.wordpress.com
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Ik heb m'n airmiles maar gebruikt voor hotelovernachtingen.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
@ Arno, waar kom je vandaan als je naar MV gaat en waar ga je de dag erna heen? Normaal gesproken ligt Bluff nl. niet echt gunstig. Je zou als Gouldings vol zit en The view (die is sowieso fantastisch, maar enorm duur ja) ook kunnen kijken in Mexican Hat of kayenta?
Wij zaten bij Page in het Americas best value in 3 jaar geleden? Dat was toen samen met het red Rock motel toen wel het goedkoopst. Niet de beste hotels, maargoed je slaapt er alleen maar.
Wij zaten bij Page in het Americas best value in 3 jaar geleden? Dat was toen samen met het red Rock motel toen wel het goedkoopst. Niet de beste hotels, maargoed je slaapt er alleen maar.
Wat versta je onder 'niet al te duur'?
Wij hebben voor juni in Page geboekt bij Lake Powell Motel (129 dollar + tax), niet echt goedkoop maar als ik kijk voor onze datum (3 juni) zie ik bvb. via booking.com niet echt iets goedkoper.. Page is sowieso wel duur om te overnachten..
Voor Monument Valley verblijven we in San Juan Inn (Mexican Hat) voor 109 dollar (inclusief tax)
Wij hebben voor juni in Page geboekt bij Lake Powell Motel (129 dollar + tax), niet echt goedkoop maar als ik kijk voor onze datum (3 juni) zie ik bvb. via booking.com niet echt iets goedkoper.. Page is sowieso wel duur om te overnachten..
Voor Monument Valley verblijven we in San Juan Inn (Mexican Hat) voor 109 dollar (inclusief tax)
-
laanvdj
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
Wij verblijven in days inn and suites in Page, geboekt bij hotelguides.com.
€105 pn incl ontbijt. Hotel krijgt goede recensies op tripadvisor .
Is wel al begin mei.
€105 pn incl ontbijt. Hotel krijgt goede recensies op tripadvisor .
Is wel al begin mei.
- bedeve
- Amerika-expert
*NOT including taxes of: 14.00% upon check-in.Martin & Marianne schreef: Ik heb hier een mailtje over gestuurd; de reactie was dat als ik wil weten hoeveel de tax bedraagt, ik contact op kan nemen.
Ik vind het een hele prima Motel6.
Haalt welliswaar nog niet het niveau van de Motel6 in Page, maar komt dicht in de buurt.
Goed onderhouden, in 2014 gerenoveerd. prima housekeeping.
In tegenstelling wat jouw emailtje doet vermoeden vond ik ze zeer klantvriendelijk.
Kleine kamers, klein zwembad.
Als je verder je bezigheden hebt en een hotel alleen als slaapplek ziet is het een aanrader.
Deze thread gaat over hotelprijzen.
Bij deze Motel6 is de prijsstijging tov 2014 $ 5 per nacht
Ik bemerk ineens een prijsbewustheid in je postings.
Dat vind ik wel plezierig .
Daarom hierbij een -10% corporate code voor Motel6
CP567374
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
@Bedeve: als je motel 6 in ML via booking.com boekt, kan je die code dan ook gebruiken?
Ik veronderstel dat je deze enkel kan gebruiken als je via hun eigen site boekt? En wat houdt die code in? Kan iedereen deze gebruiken?
Ik veronderstel dat je deze enkel kan gebruiken als je via hun eigen site boekt? En wat houdt die code in? Kan iedereen deze gebruiken?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ha, ha, ik ben altijd wel prijsbewust geweest, en ik vind een eenvoudige overnachting geen probleem. We vinden locatie echter wel belangrijk, dus in de parken geven we dan wat meer uit.bedeve schreef: Ik bemerk ineens een prijsbewustheid in je postings.
Waar zie je die tax staan? Als ik op BOOK klik en mijn gegevens in kan vullen, staat het er nog steeds niet bij. Dat vind ik gek.
Marianne
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vermoed dat de duurdere hotelprijzen ook veel te maken hebben met de stijging van de federal minimum wages. Hier in Colorado is het minimum loon in twee jaar tijd van $5/uur naar $8/uur gegaan. De meeste staten hebben hun eigen minimum lonen, maar lager dan de federal minimum wage (op dit moment $7.25) mag niet, veelal is het nog hoger. Veel personeel in hotels en motels verdienen het minimumloon, dus de hoteleigenaren zullen de prijs van een hotelovernachting verhogen en dus zo de hogere kosten op jullie verhalen. Tel daarbij op dat de Euro behoorlijk gezakt is tov de dollar en de hogere prijzen vallen voor Europeanen nog meer op. De grootste minimum wage stijging was in 2009, de prijsstijgingen als gevolg daarvan kwamen later. Wat mij betreft was het wel tijd; de meeste minimumloners hadden al jaren geen stijging meer gezien
- bedeve
- Amerika-expert
Martin & Marianne schreef: Waar zie je die tax staan? Als ik op BOOK klik en mijn gegevens in kan vullen, staat het er nog steeds niet bij. Dat vind ik gek.
Ik heb nog even naar mijn laatste boeking daar eind 2014 gekeken.
Volgens mij is Motel6 de enige keten die de tax niet meeneemt in de prijsopgave.
Bij de bevestiging krijg je hem pas voor de eerste keer te zien.
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 23 Reacties
- 3106 Weergaves
-
Laatste bericht door Elendan
-