Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat doen jullie op het vlak van eten tijdens een rondreis?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Arends1989
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Wat doen jullie op het vlak van eten tijdens een rondrei

Bericht door Arends1989 »

Jasmino schreef:Maar het wordt niet echt gewaardeerd om het ijs uit zo'n ijsmachine te gebruiken voor je koelbox, daar zijn die dingen namelijk niet voor bedoeld.
Wat is dan wel de bedoeling van deze apparaten? Op het moment dat je er een koelbox vol ijs haalt, is het apparaat met 15-20 minuten weer gevuld :thumbup:
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Die ijsmachines zijn bedoeld om de gasten in het hotel of motel te voorzien van een bak ijs voor het drinken, niet voor de koelboxen. Wij hebben al heel vaak bordjes gezien waarop vermeld werd dat het niet de bedoeling is om het ijs te gebruiken voor de koelbox. En ik heb ook meegemaakt dat mensen er op aangesproken werden. Eén manager of eigenaar van een motel vertelde ons ook dat het echt niet de bedoeling is en dat hij zich verschrikkelijk ergerde aan toeristen die dat deden.

Je zult je kamer maar naast het apparaat hebben, terwijl er iemand een kwartier lang zijn koelbox aan het vullen is, dan word je toch ook gek van het lawaai? Maar dat even terzijde...

En verder is het ijs uit zo'n machine ook van mindere kwaliteit dan zo'n zak uit de supermarkt of tankstation, die zijn dieper gevroren en gaan langer mee, de blokjes uit zo'n apparaat zijn veel sneller gesmolten. Maar dat ook terzijde.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

Ik heb de laatste 10 dagen in 6 verschillende hotels gelogeerd, en alleen in Las Vegas was het ontbijt er niet bij inbegrepen. Elke ochtend was er yoghurt, vers fruit, cereal, verschillende soorten melk, scrambled eggs, enz. Ik hou ook niet van zoetigheid 's ochtends en heb heel goed ontbeten. In de auto heb alleen een fles water bij me, een zak noten, protein bars, en na het ontbijt eet ik meestal alleen maar een yoghurt en fruit dat ik van het hotel heb meegenomen, en 's avonds ga ik of een salade ergens halen of ik eet een protein bar. Ik heb 4 nachten in een LaQuinta gelogeerd, een nacht in een Holiday Inn Express, and in het Palazzo in Las Vegas.
Lust is easy. Love is hard. Like is most important.
Izognoeg
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Izognoeg »

Zo'n continental breakfast, wat je in de meeste hotels krijgt, is aan ons niet besteed.
Zelfs als het gratis is, gaan we toch op zoek naar een lokaal restaurantje en nemen daar een stevig ontbijt, vaak iets met scrambled eggs.
Dat het wat tijd kost is voor ons geen probleem, maar juist een must.
Normaal zijn we te druk en nemen we niet de tijd voor een uitgebreid ontbijt, maar op vakantie wel.
Daar is het voor ons dan ook vakantie voor en in mijn 'planning' houd ik hier altijd rekening mee.

Ook wij hebben altijd een koelbox bij ons, maar die is enkel voor wat water, limonade en fruit.
Na een stevig ontbijt hebben we voldoende aan een stuk meloen als lunch.

Het avondeten is voor ons hetzelfde feestje als het ontbijt.
Tijdens een wandeling speuren naar een aantrekkelijk restaurantje.
Gezellig uiteten gaan is een heel belangrijk onderdeel van onze vakanties.

Groetjes,
Paul
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Jaydee.
Amerikakenner

Bericht door Jaydee. »

Wij hebben zo'n koelbox van piepschuim gekocht. 2x per dag even verversen met nieuwe ijsblokjes. :thumbup: Alles blijft dan echt goed koud.
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

O ja, die piepschuim gevallen werken ook prima. De infuusvloeistof van mijn dochter wordt daar iedere 4 weken in aangeleverd, en ik vind het zonde om ze weg te gooien, dus ik heb er zeker 30 van in mijn basement liggen. Als iemand er op weg van NY naar Washington een paar nodig heeft... :mrgreen:
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Kan een leuk handeltje worden, Dimona, verdien je nog iets van die $6000 per maand terug ;-)
Terug in Texas!
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Ja, vijf honderste procent ofzo :mrgreen:
pushirubiano
Amerikakenner

Bericht door pushirubiano »

DejaVu schreef:Ik wil hierbij alvast het woord "moraalridder" claimen inzake het wel of niet gebruiken van de ijsblokjesmachine van het hotel. :geek2:
Hell no! Die titel wil ik nu! Stel je voor zeg... je kan er wel $3 mee sparen...! *sarcasm*
Groetjes, Ilona

Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Haha, ik blijf maar even wijselijk weg van het moraalridderschap (heb er verder trouwens ook geen mening over) maar ik heb wel ooit een kamer gehad naast zo'n apparaat en dat is echt supervervelend. Sindsdien is dat een van de dingen waar ik op let als we aankomen in een hotel: hoe ver ligt de kamer verwijderd van de ijsblokjesmachine. Als een hotelmedewerker vol trots verkondigt dat er een ijsblokjesmachine op onze verdieping is, dan word ik al helemaal nerveus :mrgreen:
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

Wij hadden afgelopen reis een kamer direct naast een lift. Da's nog veeeeel erger. Gelukkig was de kamer niet erg schoon zodat we een andere kamer konden vragen (Hotwire).
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

Jasmino schreef:Die ijsmachines zijn bedoeld om de gasten in het hotel of motel te voorzien van een bak ijs voor het drinken, niet voor de koelboxen.
daarom vullen wij ook twee Ziplocks ;)
Jasmino schreef:Je zult je kamer maar naast het apparaat hebben, terwijl er iemand een kwartier lang zijn koelbox aan het vullen is, dan word je toch ook gek van het lawaai?
een kwartier lang?? Met twee keer op de knop drukken is een Ziplock zakje vol. Dus ik denk dat ik er max. 2 minuten sta ;)
Jasmino schreef:En verder is het ijs uit zo'n machine ook van mindere kwaliteit dan zo'n zak uit de supermarkt of tankstation, die zijn dieper gevroren en gaan langer mee, de blokjes uit zo'n apparaat zijn veel sneller gesmolten.
Zolang ze maar een dag mee gaan vind ik het prima ;)
pushirubiano schreef:
DejaVu schreef:Ik wil hierbij alvast het woord "moraalridder" claimen inzake het wel of niet gebruiken van de ijsblokjesmachine van het hotel. :geek2:
Hell no! Die titel wil ik nu! Stel je voor zeg... je kan er wel $3 mee sparen...! *sarcasm*
Wat moet ik met zo'n grote zak ijs? Gebruik liever 2 kleine zakjes. En het bespaart vooral tijd..

Maar dat allemaal terzijde..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

2 zakjes valt wel mee inderdaad, maar als iemand zijn hele koelbox vult aan zo'n apparaat ben je wel even bezig......
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Zo doen wij het ook, 1 of 2 plastic zakjes vullen en in de koelbox, smeltwater blijft dan in de zakjes, en je drank blijft koel.
Het vullen van de zakjes bij een ijsblokjes automaat zal vast niet de bedoeling zijn, maar wat het verschil is als ik een zakje vol mee nee naar de kamer of in de koelbox ontgaat me al jaren, en het lijkt me niet dat ik iemand er mee benadeel.

Los daarvaop n boeit het me ook niet echt wat een hotelmanager van een motel waar ik vast nooit meer terugkom van me denkt, en de plekken waar we wel vaker overnachten kennen ze ons, en vraag ik beleefd om wat ijs voor de koelbox, en zullen ze het echt niet weigeren.

En ter gerusstelling, we kopen ook weleens zo'n zak ijs, echt waar, en doen dan altijd ter compensatie van ons schandalig gedrag elders wat extra in het busje voor de minder bedeelden op de toonbank, want zo rollen wij. :mrgreen:
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Pete.Z schreef: En ter geruststelling, we kopen ook weleens zo'n zak ijs, echt waar, en doen dan altijd ter compensatie van ons schandalig gedrag elders wat extra in het busje voor de minder bedeelden op de toonbank, want zo rollen wij. :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
A&A
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door A&A »

Als ons hotel geen ontbijt heeft of we staan op de camping dan halen we voor 's morgens een pak soja- of amandelmelk of yoghurt en muesli/cornflakes oid bij de supermarkt. De gewone melk moet allemaal in de koeling en rijstmelk oid zit in literpakken en kan ongeopend buiten de koeling.
We hebben nooit een koelbox maar nemen zo'n opvouwbare koeltas mee (niet zo'n zakje van de supermarkt maar zo'n picknickding). Soms idd ook brood, nutella, pindakaas etc of lekkere koeken. En als je in Amerika een ijsje (bv medium Blizzard van de Dairy Queen) eet dan heb je qua calorieen je lunch wel weer binnen.... :P
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Gewoon ff nieuwsgierig: wat doen jullie aan het eind van je vakantie met die (aangeschafte) koelbox?
Fraa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Ik laat die in de laatste hotelkamer achter met een briefje op "For housekeeping" :D
Reisblog: thisisfraa.be
Arends1989
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Arends1989 »

dimona schreef:Gewoon ff nieuwsgierig: wat doen jullie aan het eind van je vakantie met die (aangeschafte) koelbox?
Heb nu een model dat mee naar huis kan in mijn Eastpak Duffel bag trolley. Voorheen lieten we hem achter bij het inleveren van de huur auto.

De schoonmakers konden de gekoelde blikjes en flesjes water zeer waarderen! :thumbup:
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

dimona schreef:Gewoon ff nieuwsgierig: wat doen jullie aan het eind van je vakantie met die (aangeschafte) koelbox?
Laten we vaak achter bij de familie of vrienden, en als we daar de volgende keer starten ipv eindigen, hebben we dus gelijk een koelbox. :thumbup:

Tot zover depots in SF, San Diego en Lomita...... :mrgreen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer