Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Overnachten MGM, hoe The Strip verkennen?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Overnachten MGM, hoe The Strip verkennen?

Bericht door Sassya »

Ook al overheen gelezen, weet niet waar ik last van heb.... Maar goed, gaat dus helemaal goedkomen! Bus en wandelen wordt het voor ons.
annet2009
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door annet2009 »

annick&erwin schreef: Mag ik dan toch nog iets vragen over Las Vegas? Is het eigenlijk de moeite om een museum te gaan bezoeken daar? Bv. Bodies The Exhibition, ik heb altijd spijt gehad dat ik hier in België nooit naar Körperwelten ben gaan kijken. We hebben nog nooit een Madame Thussaud gedaan maar ik heb eens op hun site gekeken en dit veel mij enorm tegen.
Bodies is zeer de moeite waard, en zeker een aanrader, maar zelf vind ik het zonde om mijn beperkte tijd in Amerika / Las Vegas te besteden aan een tentoonstelling die ik ook dichtbij huis kan zien.

Zelf heb ik Bodies The Exhibition een jaar of zes geleden in Amsterdam gezien, maar op dit moment staat Body Worlds in Amsterdam, deze is vergelijkbaar met Bodies The Exhibition. (Body Worlds is van Gunther von Hagens, Bodies in van Chinese origine). Zojuist verlengd tot 17 juni trouwens.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
SuuSje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door SuuSje »

Steve & Patty schreef:In 2010 hebben we het 's avonds de strip op en af gereden en Patty heeft toen alles gefilmd vanuit de auto. Ik heb er daarna een leuke compilatie van gemaakt, die ik even met jullie wilden delen!

" onclick="window.open(this.href);return false;

Was ook een erg leuke manier om de strip te verkennen!! :thumbup:
Wat een ontzettend gaaf filmpje zeg!!
Jolanda70
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Jolanda70 »

Steve & Patty schreef:In 2010 hebben we het 's avonds de strip op en af gereden en Patty heeft toen alles gefilmd vanuit de auto. Ik heb er daarna een leuke compilatie van gemaakt, die ik even met jullie wilden delen!

" onclick="window.open(this.href);return false;

Was ook een erg leuke manier om de strip te verkennen!! :thumbup:
Genoten van dit fimpje!! Prachtig! Geeft een goed beeld van De Strip volgens mij (maar dat gaan we over een paar maandjes testen :wink: ).
Groeten van Jolanda

Mijn blog: http://rondreisamerika2012.blogspot.com

Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer