Nu zie ik wel dat een tent cabin heated 4 persons iets duurder uitkomt dan een tent cabin no heat 5 persons, bizar...
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis bigfish: Roadtrip West Coast summer 2010
Re: Reis bigfish: Roadtrip West Coast summer 2010
Bedankt, ik had helemaal niet gezien dat je dit kon kiezen
Ik nam altijd 'all room types'...
Nu zie ik wel dat een tent cabin heated 4 persons iets duurder uitkomt dan een tent cabin no heat 5 persons, bizar...
Misschien dan toch maar voor een 5 persoonstent gaan, goedkoper en meer plaats 
Hey iedereen, ik heb m'n route nog even zitten bekijken en ik begin een beetje te twijfelen over de stop tussen Yosemite en Death Valley. Momenteel heb ik Mammoth Lakes voorzien maar het lijkt me voornamelijk een wintersport oord te zijn en ik heb ook gelezen dat er niet zo heel veel te doen is. Ik vroeg me af of er nog andere interessante plaatsen/stadjes zijn waar het misschien beter is om te overnachten? Ik las al een aantal keer over Lee Vining. Is dit meer aan te raden?
Verder wil ik eigenlijk echt graag Monument Valley zien maar er is geen ruimte meer om daarvoor nog een overnachting toe te voegen. Ik hoorde al dat MV vanuit Page nogal een eindje rijden is, dus vroeg ik me af of het niet beter zou zijn om mijn overnachting in Page in te wisselen voor een overnachting nabij MV. Ik zou dan eerst Page bezichtigen, en tegen de namiddag doorrijden naar MV. Of is het echt wel aan te raden om in Page te overnachten?
Thanks voor jullie info!
Verder wil ik eigenlijk echt graag Monument Valley zien maar er is geen ruimte meer om daarvoor nog een overnachting toe te voegen. Ik hoorde al dat MV vanuit Page nogal een eindje rijden is, dus vroeg ik me af of het niet beter zou zijn om mijn overnachting in Page in te wisselen voor een overnachting nabij MV. Ik zou dan eerst Page bezichtigen, en tegen de namiddag doorrijden naar MV. Of is het echt wel aan te raden om in Page te overnachten?
Thanks voor jullie info!
-
RoyBergen
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
page heb ik beleefd als vooral een slaapplek........
Hier ga je naar toe voor al het natuurschoon in de wijde omgeving..... Als ik moest kiezen tussen page en monument valley, koos ik echt voor het laatste.......maar dat geeft je waarschijnlijk een hopp meer kilometers..... het blijft een smaakzaak.
Hier ga je naar toe voor al het natuurschoon in de wijde omgeving..... Als ik moest kiezen tussen page en monument valley, koos ik echt voor het laatste.......maar dat geeft je waarschijnlijk een hopp meer kilometers..... het blijft een smaakzaak.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
In Mammoth Lakes is niet veel te beleven maar nog altijd veel meer dan in Lee Vining denk ik. Maar wat verwacht je? Als er een redelijk restaurant is vind ik het al voldoende. Lekker nog even tv kijken of internetten, de route voor de volgende dag bekijken op de kaart, activiteiten plannen, en je avond is al weer gevuld.
Voordeel van Lee Vining lijkt me dat je 's avonds nog even naar Mono Lake kunt voor de zonsondergang.
Naar Page ga je voor Antelope Canyon, Lake Powell, de dam, om te raften, en nog veel meer. Of je naar MV wilt is een heel persoonlijke keuze, ik zou met relatief weinig tijd niet die extra kilometers willen maken, maar daar zullen veel mensen anders over denken.
Marianne
Voordeel van Lee Vining lijkt me dat je 's avonds nog even naar Mono Lake kunt voor de zonsondergang.
Naar Page ga je voor Antelope Canyon, Lake Powell, de dam, om te raften, en nog veel meer. Of je naar MV wilt is een heel persoonlijke keuze, ik zou met relatief weinig tijd niet die extra kilometers willen maken, maar daar zullen veel mensen anders over denken.
Marianne
Ja, aangezien ik eigenlijk redelijk laat wou aankomen in Death Valley om het warmste moment te vermijden, dacht ik eerst wat tijd door te brengen op de stopplaats tussen yosemite en DV. De avond dat we er aankomen zullen we dus inderdaad niet veel meer doen, maar de dag erna wou ik er nog een halve dag spenderen en dan pas naar DV vertrekken. Maar goed, een rustige voormiddag kan zeker ook eens geen kwaad hé
Monument Valley is inderdaad een hele eind omrijden, misschien kunnen we beter ter plaatse beslissen of we dat er voor over hebben. Maar wanneer ik die schitterende cabins bij MV dan krijg ik wat spijt dat we die zullen overslaan...
Monument Valley is inderdaad een hele eind omrijden, misschien kunnen we beter ter plaatse beslissen of we dat er voor over hebben. Maar wanneer ik die schitterende cabins bij MV dan krijg ik wat spijt dat we die zullen overslaan...
-
RoyBergen
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
kijk ook eens op valley of the gods bed en breakfast 
monument valley is echt waanzinnig, maar zoals je zelf al aangeeft, een heel stuk verder..... een afweging dus....
monument valley is echt waanzinnig, maar zoals je zelf al aangeeft, een heel stuk verder..... een afweging dus....
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dan zou ik in Lee Vining of in Bridgeport overnachten, dan kun je 's ochtends naar Bodie, en dan door naar Death Valley. Je hebt dan de dag ervoor nog de hele dag voor Yosemite.bigfish schreef:Ja, aangezien ik eigenlijk redelijk laat wou aankomen in Death Valley om het warmste moment te vermijden, dacht ik eerst wat tijd door te brengen op de stopplaats tussen yosemite en DV. De avond dat we er aankomen zullen we dus inderdaad niet veel meer doen, maar de dag erna wou ik er nog een halve dag spenderen en dan pas naar DV vertrekken. Maar goed, een rustige voormiddag kan zeker ook eens geen kwaad hé![]()
Je kunt ook wel naar Mammoth Lakes, en eventueel nog naar Devils Postpile NM en dan via de Alabama Hills bij Lone Pine naar DV, maar ik zou voor Bodie gaan.
Marianne
Hallo iedereen, ik haal m’n topic nog even van onder het stof voor een praktische vraag.
Nadat ik onze reisroute onlangs voorstelde aan een goede vriend van ons, kreeg die meteen ook de smaak te pakken en vroeg of hij nog met ons meekon. Nu is het zo dat ik quasi al mijn hotels al heb vastgelegd, en meestal boekte ik 1 kamer voor 4 personen. Dit is op zich al tamelijk krap dus ik denk niet dat we met 5 op 1 kamer zullen kunnen dus vroeg ik me af hoe ik dit het best kon oplossen zonder dat het voor ons 4 duurder zal uitkomen. Als ik overal een 2e kamer bijboek zal de prijs namelijk vlug oplopen…
Bovendien is het voor bepaalde hotels niet meer mogelijk om een kamer bij te boeken aangezien ik ze via hotwire of priceline boekte. Ook voor bvb yosemite, waar ik een signature tent boekte voor 4 personen, is het niet meer mogelijk om voor die periode een tent te reserveren voor 5… Ik weet dus niet zo heel goed hoe ik dit kan oplossen en vroeg me af of sommige mensen ervaring hebben met het reizen met 5 personen?
Nadat ik onze reisroute onlangs voorstelde aan een goede vriend van ons, kreeg die meteen ook de smaak te pakken en vroeg of hij nog met ons meekon. Nu is het zo dat ik quasi al mijn hotels al heb vastgelegd, en meestal boekte ik 1 kamer voor 4 personen. Dit is op zich al tamelijk krap dus ik denk niet dat we met 5 op 1 kamer zullen kunnen dus vroeg ik me af hoe ik dit het best kon oplossen zonder dat het voor ons 4 duurder zal uitkomen. Als ik overal een 2e kamer bijboek zal de prijs namelijk vlug oplopen…
Bovendien is het voor bepaalde hotels niet meer mogelijk om een kamer bij te boeken aangezien ik ze via hotwire of priceline boekte. Ook voor bvb yosemite, waar ik een signature tent boekte voor 4 personen, is het niet meer mogelijk om voor die periode een tent te reserveren voor 5… Ik weet dus niet zo heel goed hoe ik dit kan oplossen en vroeg me af of sommige mensen ervaring hebben met het reizen met 5 personen?
Re: Reis bigfish: Roadtrip West Coast summer 2010 5 personen
Hi folks, het is me ondertussen gelukt om onze kamers ofwel up te graden ofwel een 2e kamer te boeken voor de 5e persoon. Nu is er 1 hotel dat wat problemen oplevert: Intercontinental The Clement, dat ik boekte via hotwire. Ik boekte deze kamer aanvankelijk voor 4 personen. Omdat de website van het hotel vermeldde dat ze over rollaway beds beschikken, stuurde ik een mail om er één te vragen. Na 2 weken kreeg ik vandaag eindelijk een antwoord:
Hello,
Our rooms accommodate 2 adults and 2 children max. The bed configuration is two double sized beds, which are larger then full smaller then queen. As a side note, no additional bed may enter a room with two beds already, due to fire code violations. I would strongly suggest for comfort purposes, you book an additional room.
Ik begrijp dus dat er geen rollaway bed op de kamer mogelijk is, waar ik me kan bij neerleggen. Wat ik niet begrijp is dat ze zeggen dat hun kamers geschikt zijn voor max 2 volwassenen en 2 kinderen. Tijdens mijn reservatie bij hotwire gaf ik namelijk op een kamer te zoeken voor 4 volwassenen. Ik veronderstel dan als ze me dat hotel aanbieden, dat het ook mogelijk is om er met 4 te slapen, wat nu niet het geval blijkt...
Iemand een idee wat ik in dit geval kan doen? Contact opnemen met hotwire? Een kamer via de website van het hotel boeken is niet echt een optie, gezien ik het dubbele zou betalen (300 dollar ipv 150 dollar per kamer per nacht...)
Hello,
Our rooms accommodate 2 adults and 2 children max. The bed configuration is two double sized beds, which are larger then full smaller then queen. As a side note, no additional bed may enter a room with two beds already, due to fire code violations. I would strongly suggest for comfort purposes, you book an additional room.
Ik begrijp dus dat er geen rollaway bed op de kamer mogelijk is, waar ik me kan bij neerleggen. Wat ik niet begrijp is dat ze zeggen dat hun kamers geschikt zijn voor max 2 volwassenen en 2 kinderen. Tijdens mijn reservatie bij hotwire gaf ik namelijk op een kamer te zoeken voor 4 volwassenen. Ik veronderstel dan als ze me dat hotel aanbieden, dat het ook mogelijk is om er met 4 te slapen, wat nu niet het geval blijkt...
Iemand een idee wat ik in dit geval kan doen? Contact opnemen met hotwire? Een kamer via de website van het hotel boeken is niet echt een optie, gezien ik het dubbele zou betalen (300 dollar ipv 150 dollar per kamer per nacht...)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1948 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 111 Reacties