Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
De zeeleeuwen van Pier 39
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: De zeeleeuwen van Pier 39
even ter info, oregon heeft al heel lang sea lions...Maar het is inderdaad belangrijk voor peir 39 dat ze weer komen, al zullen de vissers het daar niet mee eens zijn.....
Sea lions caves in oregon is wel een beetje een tourist trap vind ik trouwens, maar somigen vinden het prachtig dus dat blijft een smaakzaak....
Sea lions caves in oregon is wel een beetje een tourist trap vind ik trouwens, maar somigen vinden het prachtig dus dat blijft een smaakzaak....
Ik zag op de webcam dat er weer een paar waren.
Niet veel, stuk of 6, maar toch...
Niet veel, stuk of 6, maar toch...
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
-
- Amerika-expert
komen er 6, dan komen er wellicht meer 

-
- Amerika-expert
Ik zag er net 8 op de webcam