Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Front of Line (FOL) Pass Universal Studios nodig begin juni?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Walnic
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Front of Line (FOL) Pass Universal Studios nodig begin juni?

Bericht door Walnic »

Hallo,
wij waren ontzettend blij met de FOL-passen, ondanks dat het niet overdreven druk was. Je mag overal direct in, nergens wachtrijen. Ook bij de watershow, hier stond wel een enorme rij, wij kwamen 5 minuten voor de show aangelopen en mochten meteen naar binnen. Wat ik ook een voordeel vond, onze meiden en ik houden niet van 8-banen, de mannen wel. Normaal staan wij dan dus soms wel 3 kwartier te wachten tot ze weer terug zijn, nu niet. Omdat ze meteen aan de beurt zijn, hoeft de rest ook niet te wachten. Ik zou het een volgende keer precies zo doen. Fijne vakantie en geniet van Universal, echt een erg leuk park.
red_princess
Amerika-ontdekker

Bericht door red_princess »

Wij zijn op maandag 24 augustus in Universal geweest. Ik heb lang getwijfeld over FOL passen, maar 't niet gedaan gezien het grote prijsverschil. Achteraf erg blij dat we 't niet hebben gedaan. Langste wachttijd was 20 minuten en de shows liepen we 20 minuutjes vantevoren naartoe en hadden dan nog genoeg keus qua plek.
Oktober 2007: Miami
November 2008: Washington, Atlantic City, Amish, Boston en New York
Augustus 2009: Zuidwesten USA & Hawaii
pieterdrubbel
Amerika-newbie

Bericht door pieterdrubbel »

Ik ben op donderdag 10 september geweest: was zeker ook niet nodig, zo'n front of the line, heb jurasic parc en the mummy samen op een kwartiertje gedaan! helemaal niet moeten aanschuiven daar, enkel voor The Simpsons 10 minuutjes moeten wachten. We waren er wel al bij opening (10u)
Sing
Amerikafan

Bericht door Sing »

Wij zijn de dag na Labor Day geweest.. ook totaal niet nodig, konden overal doorlopen.. enige waar we moesten wachten was bij Waterword.. omdat de deuren nog dicht waren :lol: House of horrors was mijn favorite attractie.. ik vond de Simpsons een beete overrated, alhoewel ik de tekenfilms altijd lachen vind.
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
CarolineM
Amerika-ontdekker

Ervaringen met Front of line pass in Universal Studios LA

Bericht door CarolineM »

Wij zijn van plan om eind juli ook een dag Universal Studios te bezoeken als we in LA zijn. Aangezien we niet de halve dag willen spenderen met het slenteren door lange rijen (we hebben tenslotte maar een dag) zat ik te denken aan de front of line pass. Heeft iemand hier ervaringen mee? Sommigen zeggen dat dit enorm veel wachttijd scheelt. Ik heb op de site van Universal studios gezien dat je deze pas van te voren moet bestellen en dat het via internet zelfs 5 doller pp scheelt.
We vinden het vooral belangrijk om de studiotour te doen waarbij de allerlei fimsets te zien krijgt. Ik hoor graag ervaringen met deze pas van jullie en misschien hebben jullie nog wat tips wat we daar zeker moeten gaan zien.
Alvast bedankt. :)
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: Ervaringen met Front of line pass in Universal Studios LA

Bericht door Coyote »

Er is al veel geschreven over de Front of Line Pass hier op het forum, zie o.a. dit topic.

De meningen zijn verdeeld maar ik kan 'm van harte aanbevelen. Wij hebben er veel plezier van gehad, ondanks dat het niet eens superdruk was bij Universal Studio.

De Studiotour (met het 'treintje') is een attractie waarbij je beter niet de Front of Line Pass moet gebruiken vind ik zelf. Je zit achterin nl. veel mooier dan voorin (waar je komt te zitten met je Front of Line Pass).

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Jann
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Jann »

Ik sluit me helemaal aan bij Roland.
Ook wij kochten in 2006 een FOL-ticket en waren achteraf superblij dat we dit gedaan hadden. We bezochten Universal Studio's midden juli en het was er superdruk. Zonder de FOL-pas zouden we voor heel wat attracties meer dan een uur (sommige wellicht veel meer) in de rij moeten aanschuiven, zo lang waren die !! Wij kregen netjes via een aparte ingang toegang tot de attracties. Zo konden we op alle gemak op een zeer drukke dag toch alle attracties afgaan. Dit jaar gaan vrienden van ons ook naar het park en we hebben ze aangeraden om ook zo'n ticket te kopen. Iets duurder maar zijn prijs meer dan waard vinden wij.
Jann
reis 2018 + roadbooks vorige reizen
noordwest 2009 - zuidwest 2010 - Canada 2011 - zuidwest 2012 - oost USA 2013 - Florida 2014 - zuid USA 2015 - Texas 2016 - Californië 2017 - Vancouver Island 2018
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Als het jullie vooral om de studio tour gaat zou je ook kunnen overwegen om niet naar Unviversal te gaan, maar een tour bij bijvoorbeeld Warner Bros te doen. Je hebt daar de VIP tour van ruim 2 uur, waarbij je, afhankelijk van waar er gefilmd wordt, allerlei studio's bekijkt. Bovendien is de rondleiding heel persoonlijk, je zit met 12 personen plus gids in een trammetje. Wel minder spectakel dan bij Universal.
Wij vonden voor Universal de FOL geweldig, je loopt alle rijen voorbij, en bij de shows heb je de beste plaatsen.

Marianne
CarolineM
Amerika-ontdekker

Bericht door CarolineM »

Dank voor de reacties.
Als ik op het andere topic al de reacties lees is het ongeveer 50-50. De een zegt: doen, de ander: niet nodig.
We zitten er wel op een doordeweekse dag, misschien scheelt dat. Van de andere kant denk ik dat half Nederland dit jaar naar het zuid-westen van de usa gaat :wink:
Goede tip trouwens om eerst de studiotour te doen zonder gebruik te maken van de pas en dan links achterin te gaan zitten. Marianne de kinderen mochten kiezen en die willen toch naar Universal Studios. Het voordeel van zo'n frontline pas is dan wel dat ik maar even hoef te wachten als de rest van het gezin in een achtbaan duikt :wink:
winnys
Amerikafan

Bericht door winnys »

Hallo Caroline,

De meerwaarde van een FOL-pas hangt af van de beschikbare tijd die jullie hebben. Wanneer je kiest voor een twee-daagse pas heb je voldoende tijd om alle attracties te bezoeken. In een dag wordt dit een stuk lastiger.
Onze zoon (toen 11) heeft het nog vaak over Universal Studios. Vooral de attractie van de Simpsons heeft diepe indruk gemaakt. Wij waren er op een donderdag in juli en hebben zeker geen spijt gehad van onze FOL-passen. Voor een aantal attracties liepen de wachttijden op tot een uur. Het is heerlijk om overal te kunnen doorlopen en zelfs twee keer achter elkaar te kunnen doen.
Veel plezier gewenst!

Winny
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

zeker doen ook al was het bij ons minder druk.2 keer achter elkaar een attractie is dan wel erg leuk.idd de simpsons of jurassic park ( als het goed weer is een lekkere verfrissing)
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
CarolineM
Amerika-ontdekker

Bericht door CarolineM »

Dank voor de reacties.
Karin wat een leuk reisverslag heb je met prachtige scherpe foto's uit universal studios. Wij gaan ook naar Planet Hollywood dus ik ga je kamernummer onthouden. Kijken of ik ook een upgrade kan krijgen :wink:
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

Leuk dat nu nog iemand ons verslag uit 2008 leest.De meeste foto's maak ik met mijn video-camera.....grappig he dat dit best aardige foto's oplevert.
gewoon vragen of je de mooiste kamer hebben die ze hebben kunt krijgen.We zijn nu in new york geweest in het doubletree suite op time square en vroegen daar ook naar een kamer met "a nice view" en kregen zomaar een upgrade naar times square view room.En dat terwijl we met priceline geboekt hadden !
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Walnic
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Walnic »

Wij vonden de FOL pas afgelopen zomer ideaal. Nergens lange rijen, bij shows de mooiste plaatsen. En inderdaad, ik ben ook geen 8-baan fan, maar dat maakte nu niets uit. Manlief ging met zoon in de attractie en was binnen 10 minuten weer buiten. Onze kids vonden Universal ontzettend leuk, vooral de Simpson ride, daar zijn we dan ook 3x in geweest. Ondanks het duurdere entree, is de FOL-pas voor ons dat meer dan waard.
rudbeyers
Amerika-ontdekker

Bericht door rudbeyers »

Zou het ook de moeite zijn voor begin april? Of is het dan rustiger?
ArMar
Amerika-ontdekker

Bericht door ArMar »

Enne.... :oops: Waar kopen jullie die online FOL kaarten dan?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

marcodemol
Amerika-ontdekker

Re: Front of Line (FOL) Pass Universal Studios nodig begin j

Bericht door marcodemol »

Hallo forumlezers,

Op dinsdag 25 augustus 2009 hebben wij Universal Studios bezocht zonder FOLpassen. We hadden geen lange wachttijden en hebben alles gezien. Inderdaad eerst de studio tour en links achteraan gaan zitten voor de mooiste foto´s. Even opletten voor de tijden van de Waterworld show en ook voor de de Sims ride hebben we niet lang gewacht. We hebben alleen lang gewacht voor een musical omdat ze daar technische problemen hadden.
Groetjes Annemiek
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer