Corry schreef:A3, ik neem aan dat het voor het hoogseizoen is. Ik heb gekeken voor september en dan kom ik met € 800.- al uit. Zelfs met een stopover in NYC.
Klopt. Het betreft de zomer van 2009 en dan 'reizen' de preizen echt de pan uit!
MVG
A3
States visited: All except Alaska & Hawaii. Correction: all !
MattRob schreef:Ik ben ook nog aan het zoeken, maar is echt DUUR ....
Je zou bijna gaan denken dat de prijzen kunstmatig hoog gehouden worden omdat er dit jaar (vanwege de lage dollar) zoveel meer mensen naar Amerika zijn geweest dan andere jaren.
MattRob schreef:Heb je al verder iets gedaan voor deze reis ? Al een ticket kunnen boeken ? Ik ben ook nog aan het zoeken, maar is echt DUUR ....
Mattrob,
Nee, nog niet al iets waarvan ik zeg ; toehappen!
Al wel voor 850 euri een ticket Dusseldorf - San Francisco / LAs Vegas - Tampa / Tampa - Dusseldorf.
Dit is voor dezelfde drie weken in juli, daar de prijzen voor augustus nog niet bekend zijn. Maar deze zullen vergelijkbaar zijn, daar het in hetzelfde seizoensslot valt.
Wil het eigenlijk nog wel iets voordeliger
MVG
A3
States visited: All except Alaska & Hawaii. Correction: all !
Coyote schreef:
Je zou bijna gaan denken dat de prijzen kunstmatig hoog gehouden worden omdat er dit jaar (vanwege de lage dollar) zoveel meer mensen naar Amerika zijn geweest dan andere jaren.
Dat zou best wel eens kunnen ... Het blijft toch raar, als ik met Continental of Delta vlieg, zijn die prijzen in dollars teruggerekend wel ERG hoog. Daarnaast is de olie inmiddels bijna gehalveerd .... Volgens mij gaan ze weer flink winst maken op deze manier ... Heel frusterend .... Goed, ik heb inmiddels gezien dat ik met mijn KLM miles wel de KLM vlucht naar San Francisco kan boeken. Misschien dat ik dat dan maar doe, dan rijden we vandaar naar Portland / Seattle. Zal vast ook een mooi stuk zijn, ondanks dat het ruim 600 miles is.
En A3, het lijkt mij ZEER onwaarschijnlijk dat je een goedkopere vlucht gaat vinden dan EUR 850 .... Ik zou zeggen, boeken als het kan !
MattRob schreef:Goed, ik heb inmiddels gezien dat ik met mijn KLM miles wel de KLM vlucht naar San Francisco kan boeken. Misschien dat ik dat dan maar doe, dan rijden we vandaar naar Portland / Seattle. Zal vast ook een mooi stuk zijn, ondanks dat het ruim 600 miles is.
Dat is een heel mooi stuk om te rijden. Vorig jaar oktober heb ik dit gereden met mijn broer in zo'n 4 dagen tijd met o.a. bezoek aan Crater Lake, de kust (Lassen Volcanic NP was helaas dicht vanaf de kant waar wij vandaan kwamen die dag).
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.