Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Laptop meenemen?
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Je laptop mag wel degelijk in je ruimbagage, je hoeft hem alleen als je hem in je handbagage hebt apart aan te bieden.
Of het nou verstandig is, dat is een heel andere vraag, ten eerste wordt er flink met de bagage gegooid, en ten tweede is ruimbagage toch een stuk diefstalgevoeliger dan handbageg.
Maar nogmaals: Het mag gewoon.
Eric
Of het nou verstandig is, dat is een heel andere vraag, ten eerste wordt er flink met de bagage gegooid, en ten tweede is ruimbagage toch een stuk diefstalgevoeliger dan handbageg.
Maar nogmaals: Het mag gewoon.
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Daarom heb ik ook de oplader maar in mijn handbagage ondanks het gewicht, want van die beloofde 4 uur accutijd klopt in de praktijk maar weinig (tenminste, bij mijn Sony).nieuwenoord schreef:Trouwens, ik internet juist vaak tijdens het wachten op het vliegveld!
Eric
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Ik heb zo wie zo alle opladers (telefoon, camera, laptop) in de handbagage zitten kan het ook niet zoekraken als er ergens een koffer niet meekomt.enger003 schreef:Daarom heb ik ook de oplader maar in mijn handbagage ondanks het gewicht, want van die beloofde 4 uur accutijd klopt in de praktijk maar weinig (tenminste, bij mijn Sony).nieuwenoord schreef:Trouwens, ik internet juist vaak tijdens het wachten op het vliegveld!
Eric
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Dat doe ik eigenlijk niet, als ze weg zijn, kun je toch overal een andere halen?
Eigenlijk heb je helemaal niet zoveel opladers nodig want de meeste aparaten kun je via je usb poort van de laptop opladen volgens mij.
Eric
Eigenlijk heb je helemaal niet zoveel opladers nodig want de meeste aparaten kun je via je usb poort van de laptop opladen volgens mij.
Eric
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Voor mijn (oudere) telefoon zal ik in Amerika toch echt geen vervangende oplader kunnen kopen vrees ik.enger003 schreef:Dat doe ik eigenlijk niet, als ze weg zijn, kun je toch overal een andere halen?
Eric

Ook de reacties vanuit Nederland zijn geweldig.Wij hebben in 19 verschillende hotels geslapen waar van twee verschillende hotels in Las Vegas en bij een moesten we $9 betalen.Zelfs op het vliegveld was het internet gratis en bij een vertraging is het best prettig om dan via het internet de hele wereld te kunnen bereiken.
MAW gewoon doen.

Wij waren ons dockingstation van ons fototoestel vergeten en hebben toen bij een bedrijf(Radio Shack) een universeellader gekocht en je wilt niet weten wat je daar allemaal mee op kunt laden het werkte zelfs op de sigarettenaansteker in de auto.Rob schreef: Voor mijn (oudere) telefoon zal ik in Amerika toch echt geen vervangende oplader kunnen kopen vrees ik.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het gaat mij om de opladers van mijn fotocamera's (drie stuks), die haal je niet zomaar bij.enger003 schreef:Dat doe ik eigenlijk niet, als ze weg zijn, kun je toch overal een andere halen?
Eric
[/quote]
Het gaat mij om de opladers van mijn fotocamera's (drie stuks), die haal je niet zomaar bij.[/quote]Ja dat had ik begrepen.het betreft dan ook een acculader.Camera uit je toestel en opladen maar en voor meerdere toestellen geschikt,alleen het gebruik in Nederland is iets lastiger vanwege het voltage dus dan moet je er een omvormer bij kopen
Het gaat mij om de opladers van mijn fotocamera's (drie stuks), die haal je niet zomaar bij.[/quote]Ja dat had ik begrepen.het betreft dan ook een acculader.Camera uit je toestel en opladen maar en voor meerdere toestellen geschikt,alleen het gebruik in Nederland is iets lastiger vanwege het voltage dus dan moet je er een omvormer bij kopen
-
- Amerikakenner
Lap top,mobieltjes,fototoestellen en alle opladers gaan mee in de handbagage.nieuwenoord schreef:Wij nemen ook alle opladers mee in de handbagage, is een hele partij, maar je zál ze kwijtraken!
Ik heb een aluminium koffertje waar alles inpast.
Lekker op het vliegveld nog even internetten,bellen of alvast een foto maken en alles binnen handbereik en eigen beheer.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 1025 Weergaves
-
Laatste bericht door dutch_in_seattle
-
- 2 Reacties