Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
dexter
Amerikafan

Re: MyVegas

Bericht door dexter »

maar de vraag is, hoe werkt dat linkclump precies? want ik kom er niet uit :oops:
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door HennyCox »

DejaVu schreef: Lekker, hou je ons op de hoogte hoe dat allemaal in zijn werk gaat?
Nou, net gebeld met de reserveringslijn.
Het heeft me in totaal 30 minuten gekost. Na 4 minuten wachten kreeg ik een vriendelijke vrouw aan de lijn en na alle gegevens ( redemptionscode, Mlife-nummer en adresgegevens,aankomstdatum,CC-cardnummer) gegeven te hebben, ging ze The Mirage bellen om de reservering bij hun te bevestigen en kwam ze terug met een bevestigingsnummer. Ook per email heb ik van Mirage intussen een bevestiging binnen.

Het duurt even....maar dan heb je ook wat haha.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Nog steeds heel vreemd, dat collect all, bij mijn gewone account haalt hij gewoon alles binnen, niet zo veel want daar heb ik maar 5 my vegas vrienden. Op mijn andere account haalt hij ze niet binnen terwijl aan de zijkant boven bij de Vegas app wel 15 mensen staan die mij gifts willen geven???
Fraa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Ik snap niet hoe mensen maar 5000 chips cashen, vandaag even de strip op gewandeld, gifts gecashed, links gecashed via GameFeed & ik ben van 93.000 chips naar 146.000 chips gegaan 8)
Reisblog: thisisfraa.be
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Misschien omdat ze net begonnen zijn, nog niet veel vrienden hebben en niet elke dag even spelen.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik snap niet dat mensen in een week 80000 lp halen, dan moet je toch haast dag en nacht spinnen(of heel veel geluk hebben). Ze zijn nu trouwens met de site bezig, ik hoop dat ik dan ook mijn gifts kan binnenhalen, toch zonde dat ik die nu mis, toch zo'n 1000 chips en 50 lp per dag die ik nu mis.
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

PSVwally schreef:Misschien omdat ze net begonnen zijn, nog niet veel vrienden hebben en niet elke dag even spelen.
Ja tuurlijk, maar 5000 is toch wel echt laag. Zelfs in't begin ging dat al vrij vlotjes, maar natuurlijk geen 50.000 :lol:
ina schreef:Ik snap niet dat mensen in een week 80000 lp halen, dan moet je toch haast dag en nacht spinnen(of heel veel geluk hebben). Ze zijn nu trouwens met de site bezig, ik hoop dat ik dan ook mijn gifts kan binnenhalen, toch zonde dat ik die nu mis, toch zo'n 1000 chips en 50 lp per dag die ik nu mis.
Dat snap ik ook niet nee, alhoewel ik vandaag wel zo'n 4000 LPs bij gekregen heb.
MiniMe
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door MiniMe »

Fraa schreef:Ik snap niet hoe mensen maar 5000 chips cashen, vandaag even de strip op gewandeld, gifts gecashed, links gecashed via GameFeed & ik ben van 93.000 chips naar 146.000 chips gegaan 8)
Enkel de Game Feed was bij mij vandaag ook maar iets van een 5.000 chips... En ik heb ongeveer 130 vrienden nu.
De giftsbkan ik sinds de update om een of andere bizarre reden niet meer cashen.
Alleen dankzij de chip feed topics kan ik aan mijn 50.000 per dag komen.
Memories...
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

MiniMe schreef:

De giftsbkan ik sinds de update om een of andere bizarre reden niet meer cashen.
Dat heb ik dus ook. :?
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik wel, maar het is grafisch niet helemaal denderend en ik denk ook dat er iets niet helemaal klopt, want hij cashed nu al 3x achter elkaar, maar de 2e en 3e keer kwamen er geen chips bij, ook al vliegen die dingen wel door mijn beeld.
Ook blijft het ineens redelijk vaak hangen. Dan heb je een spel aangeklikt en dan hangt ie.

Ik heb je overigens toegevoegd Ina
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Ik heb je ook toegevoegd Ina, wel onder mijn 2de MyVegas account. Op de eerste voeg ik geen mensen meer toe omdat ik schrik heb dat ik dan weer dat beveiligingsgedoe krijg :lol:

Als mensen me ook willen toevoegen: http://www.facebook.com/fonsvdc
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik heb jullie beiden voorbij zien komen, je kan ergens bij ene Brad, my vegas friend, reageren dat je je chips niet op kan halen, ze zijn er nu mee bezig het te verbeteren, ik hoop het maar, zo jammer van al die chips en lp.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

80.000 LP op een week?? Wie kan dat ? :-) Gelieve zich te melden :lol:

Ik haal in een goede week 30.000 LP's op 2 accounts.

Het is ook niet dat je dikwijls op een dag speelt, dat je dan meer wint. Zo werkt het bij mij tenminste niet. Eén keer per dag spelen levert me het meest op, alleen ben ik dan meer dan 2 u bezig. Per account dan nog wel zucht.
Groetjes,
Carine
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Voegen jullie mij ook even toe? Patricia Petrus is mijn naam op facebook en gebruik die account alleen voor het spel.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Patricia petrus, daar zijn er heel veel van, dus welke ben jij?
dhg2000
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Ik zit zogenaamd op Harvard en heb bij Disneyworld gewerkt :)
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Je kan beter een link sturen anders moeten we alle Patricia's openen en kijken of ze misschien op Harvard zit :wink:
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Ze hebben inderdaad iets aangepast bij de level's. Duurde aardige tijd voordat ik van 65 naar 66 ging, maar 66 gaat een stuk sneller. Niet gekeken naar het aantal, maar zit zeker 100.000 vip points verschil tussen dat ik nu minder nodig heb voor het volgende level. Gaat lekker zo! Zin inmiddels op bijna 86.000 LP's.

Ben net begonnen met een 2e account. We zitten er serieus erover te denken met onze huwelijksreis naar Las Vegas te gaan. Hij klapte er net trouwens er weer uit, ze zijn flink bezig.
dhg2000
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer