Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel IV

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
REIS2014
Amerikafan

Re: MyVegas deel IV

Bericht door REIS2014 »

Ik zit al drie dagen te wachten op Double LP, maar tot nu toe niets, of heb ik iets gemist?
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Ik heb zelf ook maar weer een nieuw account aangemaakt voor volgend jaar.
Dan ga ik namelijk samen met m'n vader naar Vegas en nu ben ik ook voor hem aan het sparen.
Zit nu al op de 35K aan loyalty points en nog 300K op die van mezelf, dus dat moet wel weer goed gaan komen.

Op de facebookpagina van mijn blog heb ik zojuist ook weer 15.000 aan rode munten gezet die jullie op kunnen pikken.
:thumbup:
Vince22
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Vince22 »

Nou heb ik eindelijk over de 115000 punten en wil ik een kamer boeken.. zijn de data niet beschikbaar!!
De vraag is natuurlijk: wordt dit wel eens aangepast / nieuwe data toegevoegd?
Onze USA reis 2014: http://www.vpontour.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

Vince22 schreef:Nou heb ik eindelijk over de 115000 punten en wil ik een kamer boeken.. zijn de data niet beschikbaar!!
De vraag is natuurlijk: wordt dit wel eens aangepast / nieuwe data toegevoegd?
volgens mij niet, een paar keer per jaar worden alleen nieuwe periodes toegevoegd.
mischien heeft een ander hotel wel op die data kamers ?

Heb je op beide kalenders gekeken ? dus bonus en gewone.

http://markslasvegas.markanduss.com/myv ... calendars/
Vince22
Amerika-ontdekker

Bericht door Vince22 »

Bedankt voor de link, ik heb ze allemaal bekeken en kom nu op het volgende:

Het gaat om 20 september, een zaterdag en de volgende hotels zijn dan beschikbaar:
Aria: 215.000 LP
Circus Circus: 34.000 LP of 68.000 LP (Bonus dates)

Realistisch gezien ga ik die 215.000 nooit een keer halen voor september, en Circus Circus lijkt me nou niet echt een hotel waar ik graag zou willen zitten, dan betaal ik liever denk ik.

Hoe zit dat trouwens met die bonus dates? als ik bij circus circus kijk dan staat 20-9 daar bij de normale en bij de bonus. wat is het verschil?
Onze USA reis 2014: http://www.vpontour.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Tin_cricket
Amerikafan

Bericht door Tin_cricket »

Ik heb een bestaande boeking voor de MGM Grand. Er was toen een actie dat je bij twee nachten boeken showtickets kreeg.
Kan ik LP's inwisselen en daarmee een nacht van deze boeking 'betalen'?
Het zou me heeeel sterk lijken maar ja, vragen staat vrij :-)
REIS2014
Amerikafan

Bericht door REIS2014 »

Hoe staat het met jullie? Bij mij heel wat minder als in het begin:

- maand 1: 80k LP
- maand 2: 130k LP
- maand 3: 160k LP (level 101)
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

Vince22 schreef: Het gaat om 20 september, een zaterdag en de volgende hotels zijn dan beschikbaar:
Realistisch gezien ga ik die 215.000 nooit een keer halen voor september, en Circus Circus lijkt me nou niet echt een hotel waar ik graag zou willen zitten, dan betaal ik liever denk ik.
Als je regelmatig speelt is die 215.000 helemaal niet onhaalbaar.Dus realistisch gezien zeker wel haalbaar.
Vince22 schreef: Hoe zit dat trouwens met die bonus dates? als ik bij circus circus kijk dan staat 20-9 daar bij de normale en bij de bonus. wat is het verschil?
De prijs (en da's echt het enige). Bonusdate rewards zijn vaak pas te boeken als je een bepaald level hebt gehaald.
Tin_cricket schreef:Ik heb een bestaande boeking voor de MGM Grand. Er was toen een actie dat je bij twee nachten boeken showtickets kreeg.
Kan ik LP's inwisselen en daarmee een nacht van deze boeking 'betalen'?
Het zou me heeeel sterk lijken maar ja, vragen staat vrij :-)
Vragen staat vrij inderdaad :) Nee, gaat niet lukken. Afwegen waarmee je beter uit bent : 1 betaalde nacht + 1 gratis nacht + geen showtickets of 2 betaalde nachten + showtickets + LPs gebruiken voor wat anders (en 't is met de info die je hebt gegeven ook niet duidelijk of de kamer nog wel is te annuleren met deze actie).
Tin_cricket
Amerikafan

Bericht door Tin_cricket »

Het kwam op een 210$ (inclusief resort fee) voor een grand king.
Misschien toch maar voor iets anders inwisselen :wink: Bedankt!
Ivo Ruigt
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Ivo Ruigt »

Ik ben vorig jaar in september begonnen met spelen (facebook) en sinds begin van de mobiele variant ook daarop.
De mobiele variant leverde eerst erg weinig op (kreeg erg weinig LP), maar sinds deze week loop de meter voor de gouden muntjes veeeeel sneller vol.
Ligt dat aan mij, of hebben jullie dat ook. Spelen via Mobiel loont zich dus al weer meer als eerst.

Overigens heb ik inmiddels aangeschaft:
2 nachten Aria
Ik moet nog 20.000 LP voor 2 x diner Buffet Aria.

Mijn partner heeft inmiddels ook genoeg (176k LP). Hiervan gaan we nog kopen
2x breakfast/lunch Monte Carlo
2x Diner Mirage
2x breakfast lunch Mandalay Bay.
Maar we spelen nog even verder, misschien kunnen we een van bovenstaande nog omzetten naar een duurder buffet als we nog wat punten verzamelen.
nog twee maanden ;-)
Verslag rondreis 2013 en 2014 Zuidwesten USA http://ivosittard.wordpress.com
dhg2000
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Ik was zo blij dat Nederland gister gewonnen had dat ik voor 30.000 aan coupons voor rode munten op mijn Facebook heb gezet :D
http://www.facebook.com/miquellisamerikablog
majtie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door majtie »

dhg2000 schreef:Ik was zo blij dat Nederland gister gewonnen had dat ik voor 30.000 aan coupons voor rode munten op mijn Facebook heb gezet :D
De meesten zijn al verlopen helaas :sadcry: De overige had ik allemaal al dus ik denk dat jij ze ergens vandaan haalt waar ik ze ook haal :lol:
http://www.majguy.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

2019: Zuidwest inclusief Colorado en New Mexico
2017: Noordwesten
2016 - Oost Canada + Noordoost VS
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
eric44051
Amerikakenner

Bericht door eric44051 »

REIS2014 schreef:Ik zit al drie dagen te wachten op Double LP, maar tot nu toe niets, of heb ik iets gemist?
Nee helaas niet geweest.
de nieuwe Quest speel ik ook niet mee.
Verzamel de chips want ik verwacht hierna double lp of double lp.
Hopelijk niet alleen met level up.
Wat ik wel heel jammer vindt dat ik aan het sparen was voor 2 ontbijt buffetten bij Mgm,
omdat ik graag de champagne brunch wou proberen.
Hebben ze het er helaas afgehaald is alleen nog maar ontbijt.
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

Rewards komen net zo makelijk weer terug als dat ze verdwijnen.
Dus als je niet volgende week al gaat, dan zou ik gewoon in de gaten blijven houden of dat buffet niet weer terug komt.
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Wij hebben inmiddels onze ene aangerekende nacht weer netjes terug op de rekening gestort gekregen. Ik heb geen idee of ze zelf hun fout recht gezet hebben of dat het gebeurd is na mijn email, want daarop heb ik geen antwoordt gehad. Maar we hebben in ieder geval bijna 200$ terug gestort gekregen.

Nu nog de 800 $ terugkrijgen die van onze visa rekening af is nadat we al terug thuis waren maar dat is offtopic :wink:

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Vince22
Amerika-ontdekker

Bericht door Vince22 »

US-fanboy schreef:
Vince22 schreef: Het gaat om 20 september, een zaterdag en de volgende hotels zijn dan beschikbaar:
Als je regelmatig speelt is die 215.000 helemaal niet onhaalbaar.Dus realistisch gezien zeker wel haalbaar.
Thanks voor je antwoord.. Ik speel elke dag een uurtje of 2, soms met meer geluk als de andere. Ik speel bijna altijd reel chef, omdat ik met andere "kasten" al helemaal snel van mn chips afben.
Ik speel al vanaf maart en ga ongeveer 10.000 LP per week omhoog, soms iets meer, soms iets minder.

Ik zie echt geen opties om sneller aan LP's te komen, vandaar ook mijn opmerking dat het niet reeël is... Wat doe ik dan fout?
dhg2000
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

majtie schreef:
dhg2000 schreef:Ik was zo blij dat Nederland gister gewonnen had dat ik voor 30.000 aan coupons voor rode munten op mijn Facebook heb gezet :D
De meesten zijn al verlopen helaas :sadcry: De overige had ik allemaal al dus ik denk dat jij ze ergens vandaan haalt waar ik ze ook haal :lol:
Oh dat is zonde, heb er net weer een aantal op gezet en ook 2.000 Loyalty points, hopelijk heb je hier wel wat aan :)
Klik
Anton007
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Anton007 »

Hoi Allen.

Hier een newbie die al meteen helemaal hooked is.
Ben gister begonnen en heb dankzij alle tips in 24 uur tijd 8000 LP verdiend. Dank daarvoor.

Nu wil ik met 2 accounts gaan spelen, maar hoe doen jullie dat?
Tegelijkertijd met 2 spellen spelen of als bij de 1 de coins op gaan, met de ander verder gaan?
Laatste lijkt me lastig want krijg ze maar niet op. Overal vind je redeem codes of ik pik de coins van de strip.

Wacht met smart op jullie antwoord.

Mvg,
Anton
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

Vince22 schreef:.. Wat doe ik dan fout?
Ik zou beginnen met een ander spel te spelen.
Excalibur2 bijvoorbeeld wordt over het algemeen gezien als een spel dat goed "uitbetaald".
Maar ieder het zijne natuurlijk.
majtie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door majtie »

dhg2000 schreef:
Oh dat is zonde, heb er net weer een aantal op gezet en ook 2.000 Loyalty points, hopelijk heb je hier wel wat aan :)
Klik
Eentje voor 1500 chips had ik nog niet :thumbup: De rest, waaronder de LP's, helaas al wel. Maar heb ook een vaste leverancier (Brad Gillingham) dus dan heb ik de meeste al binnen denk ik :D
http://www.majguy.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

2019: Zuidwest inclusief Colorado en New Mexico
2017: Noordwesten
2016 - Oost Canada + Noordoost VS
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht