Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas (computerspel) - deel VIII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Marcel5050
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Marcel5050 »

Of de regels strikt toegepast worden weet ik niet maar normaal mag je maar één reward voor gratis kamer inwisselen per account zelfs in verschillende mgm hotels.Ook tellen in tegenstelling van wat hier boven geschreven is gratis nachten niet mee voor een reward met one night stay required te boeken.Wanneer rewards er zijn is nooit op voorhand bepaald vermits sommigen er maar één keer zijn en anderen regelmatig terug komen.
Marcel5050
Amerikakenner

Markstaal schreef:Gratis nachten worden hier ook bij gerekend zover ik weet.
Vorig jaar 2 gratis nachten NYNY gehad en zowel een ontbijt bij MGM grand als diner bij Cravings waren geen probleem.
Ondertussen dit hier gevonden,Freeplay and dining rewards may require a non-comped stay of one or more nights in order to redeem. Hier leid ik toch uit af dat gratis nachten niet mee tellen of begrijp ik het verkeerd?
flex123
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door flex123 »

ik heb in mei ook gewoon gebruik gemaakt van een buffet met een gratis nacht, geen probleem.
Vin.cent

Bericht door Vin.cent »

Kan me ook alleen maar herinneren dat ze vroegen waar ik overnachten en of ik even mijn hotelpasje wou laten zien, verder keken ze nergens naar....
MichelAngelo66
Amerikafan

Bericht door MichelAngelo66 »

Even terugkomend op de error die ik had dat mijn account niet overeen kwam oid....

Na nog een herinnering mailtje kreeg ik direct antwoord. Ze hadden het bij Mlife in orde gemaakt en ik kon mijn aanbieding redeemen. Wel jammer dat ik een van mijn twee geplande dagen in Vegas met deze aanbieding wel moest betalen. Had geen zin om reward weer te cancelen dus heb er mijn route iets voor verschoven. Wat iemand al niet doet voor een gratis nacht :D .

Zonder gekheid, het kwam ons eigenlijk wel goed uit, want nu hebben we een extra nacht in Vegas en dat geeft ons wat meer de mogelijkheid om wat rust te pakken bij een zwembad en te shoppen in de outlet. Maak ik ook weer een goeie beurt bij mijn dames. Nu ga ik nog een extra Vegas nacht boeken. ik twijfel tussen South POint, The Orleans en Golden Nugget. Suggesties?

En ben nog op zoek naar een mooi buffet voor mijn overige points.
Marcel5050
Amerikakenner

Heb vanmorgen ook mail gekregen dat ze account van mijn echtgenote opnieuw aan haar faceboek hadden gekoppeld en ik haar rewards kon opvragen.
Helaas lukt het nog steeds niet,kan zelfs niet gewoon inloggen.
Markstaal
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Markstaal »

Even een vraag die ik niet zo snel kon vinden:

September gaan we weer naar Vegas en ik heb inmiddels mijn 4 rewards binnen, ook 2 comp nachten voor the Mirage waarbij we nog een 3e nacht bijgeboekt hebben. Mn vriendin is net begonnen met spelen om nog wat BOGO buffetten te halen. Kan zij deze gewoon redeemen als ik de hotel overnachting geboekt heb?
flex123
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door flex123 »

ja
Markstaal
Moderator

Bericht door Markstaal »

Dat scheelt weer :thumbup:

Kan ze dan ook net als ik het buffet bij Cravings doen of moet het dan wel een buffet zijn bij een ander hotel?
Nog een andere vraag: is het mogelijk om 50$ freeplay te combineren met 25$ freeplay? Dit zijn in principe 2 apparte rewards. En hoe werkt freeplay precies?
Marcel5050
Amerikakenner

Markstaal schreef:Even een vraag die ik niet zo snel kon vinden:

September gaan we weer naar Vegas en ik heb inmiddels mijn 4 rewards binnen, ook 2 comp nachten voor the Mirage
Ben er ook in sept.en heb 2 nachten in MGM.Zou er op vrouw haar account graag nog 2 bijboeken maar vind enkel signature en MGM.Staat Mirage er nog ergens tussen waar ik over kijk?
georgesken
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door georgesken »

Markstaal schreef:Dat scheelt weer :thumbup:

Kan ze dan ook net als ik het buffet bij Cravings doen of moet het dan wel een buffet zijn bij een ander hotel?
Nog een andere vraag: is het mogelijk om 50$ freeplay te combineren met 25$ freeplay? Dit zijn in principe 2 apparte rewards. En hoe werkt freeplay precies?
Normaal kan dit hoewel dit soms aan de mlife balie geweigerd wordt omdat ze zelf hun regels niet altijd kennen. Als dit gebeurt ga je gewoon een tijdje later bij een andere persoon aan de balie tot het wel lukt. (Enkel in Mandalay en Luxor kan het niet omdat je daar alleen freeplay kan redeemen bij betaalde nachten en niet als je gratis nachten hebt)
De freeplay wordt dan op je mlife pasje gezet, dit steek je dan in een of andere slot die je wil, je activeert je freeplay via het mlife schermpje (verschilt soms van slot tot slot), steekt geld in de machine en je start te spelen. Elke keer je ingezet hebt wordt de inzet teruggestort van de freeplay tot dat deze opgebruikt is. Dan kan je het bedrag dat je gewonnen hebt incashen, of je speelt er mee voort.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Markstaal
Moderator

Bericht door Markstaal »

Marcel5050 schreef:
Markstaal schreef:Even een vraag die ik niet zo snel kon vinden:

September gaan we weer naar Vegas en ik heb inmiddels mijn 4 rewards binnen, ook 2 comp nachten voor the Mirage
Ben er ook in sept.en heb 2 nachten in MGM.Zou er op vrouw haar account graag nog 2 bijboeken maar vind enkel signature en MGM.Staat Mirage er nog ergens tussen waar ik over kijk?
Ik kreeg pas later de Mirage erbij, heb zelf 50$ uitgegeven om zo ook de 4e reward er bij te krijgen. Als je geld uit geeft aan het spel worden er meer hotels vrijgegeven bij de rewards.

Geogesken, bedankt voor de duidelijke uitleg! Dat is mooi want ik wou 75$ bij de Mirage inzetten :thumbup:
Vin.cent

Bericht door Vin.cent »

Zo, aangezien we binnen de 90 dagen vallen hebben we alvast beide 3 rewards geclaimd:

2x BOGO Mirage Dinner Buffet
1x BOGO MGM Dinner Buffet
1x BOGO Aria Dinner Buffet
1x BOGO Luxor Dinner Buffet
1x BOGO Bellagio Dinner Buffet

Dan komen er nog 100$ FreePlay Luxor bij op beide accounts en dan zijn we weer rond :) Laatste weekje volledig Vegas in ieder geval voorzien van avondeten! :thumbup:
Marcel5050
Amerikakenner

Bij mij is het uiteindelijk ook gelukt
2 x 2 nachten MGM
2 x buffet Mirage
1 x buffet Bellagio
1 x buffet MGM.
Moest er rekening mee houden dat niet alle dinner rewards tijdens het weekend tellen.
esak
Amerika-ontdekker

Bericht door esak »

Ik zie dat je bij de rewards voor kamers nu niet meer vooraf kunt zien uit welke data je kunt kiezen. Je kon eerst een kalender aanklikken. Hoe werkt het nu? Heeft iemand hier ervaring mee?
Markstaal
Moderator

Bericht door Markstaal »

Ik gebruik vaak deze site om het te checken:

http://www.markslasvegas.com/myvegas-ro ... dars-2018/

Makkelijk alles op een rijtje :thumbup:
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

moon29 schreef: Oke, dan zouden we met 1 account 2 nachten + 1 nacht en met een ander account hetzelfde kunnen kopen.
Dat werkt alleen als je 4 accounts hebt (voor 2 kamers).
Je kunt per account maar 1 hotelkamerreward aanschaffen.
Pas nadat die reward is gebruikt kun je een volgende hotelkamer aanschaffen
Bovendien moet je dan hopen dat je een reward van hetzelfde hotel aansluitend kunt gebruiken.
Er kan zelfs op de gele dagen gebeuren dat er geen kamers beschikbaar zijn voor MYVEGAS (als ik kijk naar juli van dit jaar dan is de kans daarop niet heel groot. Er is veel beschikbaar aan gele dagen).
moon29 schreef: Ik snap dat van te voren niet te zeggen is welke reward wanneer aan te kopen is, maar ik bedoel meer (wellicht niet duidelijk gevraagd) vanaf wanneer er rewards voor kamers zijn die te gebruiken zijn in juli 2019? Dan weet ik vanaf wanneer ik de rewards daarvoor in de gaten moet gaan houden :wink:
Rewards kun je elk moment aanschaffen, je moet alleen even kijken tot wanneer die reward geldig is (staat in de beschrijving van de reward zelf) en je moet rekening houden dat je de reward binnen 90 dagen moet gebruiken om te boeken (betekent dus niet dat je binnen die 90 dagen in het hotel moet zitten).
Waar je tegen aan loopt is dat de kalender voor MYVEGAS voor juli pas half/eind mei beschikbaar is en dat je dus dan pas weet of je de gewenste dagen kunt gebruiken.

Het beste kun je dus de rewards aanschaffen in april (mits ze geldig zijn tot na de dagen die je wilt boeken).
Dan kun je ze tot 90 dagen erna gebruiken (dus in mei/juni) om te boeken en in juli in het hotel zitten.
Mocht je na het uitkomen van de kalender merken dat jullie gewenste hotel geen kamers heeft op de gewenste data, dan kun je de rewards weer cancelen en nieuwe rewards aanschaffen.
Laatst gewijzigd door US-fanboy op 29 jul 2018, 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

esak schreef:Ik zie dat je bij de rewards voor kamers nu niet meer vooraf kunt zien uit welke data je kunt kiezen. Je kon eerst een kalender aanklikken. Hoe werkt het nu? Heeft iemand hier ervaring mee?
Markstaal schreef:Ik gebruik vaak deze site om het te checken:

http://www.markslasvegas.com/myvegas-ro ... dars-2018/

Makkelijk alles op een rijtje :thumbup:
Hou er rekening mee dat de kalenders alleen aangeven op welke dagen MYVEGAS nachten zijn te boeken.
Het geeft geen duidelijkheid over beschikbaarheid.

Het kan dus gebeuren dat een datum wel geel is (= beschikbaar voor MYVEGAS) maar dat je, als je wilt boeken, merkt dat er toch geen kamer beschikbaar is.
In dat geval zul je je aankomstdatum moeten aanpassen en als dat niet kan, dan de reward cancelen en een hotelkamer reward voor een ander hotel aanschaffen en gebruiken.
moon29
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door moon29 »

Dank voor het uitgebreide antwoord US-fanboy! :thumbup:
Helemaal helder nu :D
esak
Amerika-ontdekker

Bericht door esak »

Bedankt, Us-fanboy en Markstaal, voor de tips.
Ik ga eens even de kalenders bekijken.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer