Was afgelopen zondag op RTL4, via rtlgemist kan je het terugkijken, kost alleen wel 99 cent! Ik ga er zeker eentje bezoekendhg2000 schreef:Op welke zender was die Undercover Boss? Ik zou de aflevering ook graag willen zien.

Was afgelopen zondag op RTL4, via rtlgemist kan je het terugkijken, kost alleen wel 99 cent! Ik ga er zeker eentje bezoekendhg2000 schreef:Op welke zender was die Undercover Boss? Ik zou de aflevering ook graag willen zien.
Zojuist even gekeken, was echt een top aflevering. Fantastisch om de verschillende locaties en medewerkers van de Johnny Rockets te zien. Mooi ook om te zien hoe er gereageert wordt wanneer blijkt dat ze met de CEO van het bedrijf hebben samengewerkt. Via google kun je de aflevering gewoon gratis bekijken. Wel zonder ondertiteling en van een Amerikaanse site, maar dat maakt het alleen maar leuker toch?SuuSje schreef:Was afgelopen zondag op RTL4, via rtlgemist kan je het terugkijken, kost alleen wel 99 cent! Ik ga er zeker eentje bezoekendhg2000 schreef:Op welke zender was die Undercover Boss? Ik zou de aflevering ook graag willen zien.
Heb gegeten bij Popeyes chicken in Harlem. Vond vooral de patat van sweet potato lekker. De BBQ chicken sandwich was ook goed en de mac and cheese vind ik ook altijd lekker daar.Ik zou ook een keer iets willen eten bij Popeyes chicken, iemand daar al evaring mee?
Inderdaad..er zijn nog wat meer restaurants in het Monte Carlo, maar ik bedoelde het buffet.Ik denk dat je het buffet van Monte Carlo bedoelt, is net als het hotel zelf, niet heel erg goed, niet heel erg slecht, maar gewoon een beetje in het midden.