Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

keuze hotel Page

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Ron555
Amerika-ontdekker

Bericht door Ron555 »

begin sept 2006 in Page geweest (2x)
1ste keer overnacht in Best Western
was niet goedkoop wel goed
tip van een amerikaan gehad dat motel 6 ook goed was en dat voor iets meer dan de helft van het geld
ronde $55,--

5 dagen later ben ik naar dat hotel gegaan en het beviel prima
redelijk veel kamers
schoon (belangrijkste)
en niet duur
prima hotel voor als je op doorreis bent

Als ik komende zomer weer door Page heen kom, is dat het eerste hotel wat ik ga proberen (bonnefooi).

Heb vorig jaar heel wat hotels gehad en de meeste zijn duurder. Vaak door randzaken die je toch niet gebruikt

Succes
KellyVG
Amerikakenner

Bericht door KellyVG »

Ron555 schreef:
Heb vorig jaar heel wat hotels gehad en de meeste zijn duurder. Vaak door randzaken die je toch niet gebruikt

Succes
Een van die randzaken zoals gratis internet, vind ik toch wel interessant :)
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

ja maar vaak kost internet je een paar dollar ALS je er voor moet betalen
Dat is dan altijd nog goedkoper dan 80 dollar meer betalen voor een kamer met zogenaamd "gratis" internet.
Dat internet is dan in feite helemaal zo gratis niet meer natuurlijk...
KellyVG
Amerikakenner

Bericht door KellyVG »

Iris_1982 schreef:ja maar vaak kost internet je een paar dollar ALS je er voor moet betalen
Dat is dan altijd nog goedkoper dan 80 dollar meer betalen voor een kamer met zogenaamd "gratis" internet.
Dat internet is dan in feite helemaal zo gratis niet meer natuurlijk...
Ahzo? Dat is interessant om weten! Maar ik denk dat er in Motel 6 zelfs geen toegang is tot internet.
sanrob
Amerika-ontdekker

Bericht door sanrob »

Wij hadden in eerste instantie ook interesse voor het Bashfulbob motel maar twee maal een mailtje gestuurd en nooit wat van ze gehoord. :oops:
Dus nu een ander hotel beboekt nl. Pageboy motel.
Henriëtte
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

Wat het Empire Motel betreft, ik heb even een stukje uit ons reisverslag gekopieerd:
Wat een uitgewoonde boel was dat zeg. De vloerbedekking was versleten, de kraan in de badkamer zat los, het gordijn konden we alleen maar dichtkrijgen door ’t met Rob z’n schoen op de vensterbank klem te zetten, en meer van dat soort dingen. Gelukkig was het er niet smerig, anders was ik meteen weggegaan. Maar toch… het was drie keer niks. Uiteindelijk besloten we toch maar om te blijven, we hadden geen zin om nog een ander hotel te gaan zoeken.
De volgende ochtend werden we om half 6 :? wakker van flink wat herrie.... bleken er arbeiders op het dak te zitten die daar aan het werk waren. Dat heeft echt een hele tijd geduurd, totdat de eigenaar ze uiteindelijk wegstuurde. Maar ja, dan lukt slapen toch niet meer echt. We hadden toen echt helemaal genoeg van dat motel, we hebben de nachten daarna (zonder problemen) geannuleerd en zijn naar het Quality Inn gegaan. Een heel stuk duurer, maar wel een enorme verbetering!
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
KellyVG
Amerikakenner

Bericht door KellyVG »

sanrob schreef:Wij hadden in eerste instantie ook interesse voor het Bashfulbob motel maar twee maal een mailtje gestuurd en nooit wat van ze gehoord. :oops:
Raar, ik heb onmiddellijk antwoord gekregen :?
Ineke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Ineke »

Grappig, dat dit motel nog bestaat. Wij zijn daar 2x geweest, jaaaaaren geleden (1985?), was toen een aardig motel (voor die tijd), herinner me nog dat het een heel groot grasveld in het midden had, waar 's avonds een hoop gasten verbleven.

gr, Ineke
http://www.ine1149.web-log.nl
sanrob
Amerika-ontdekker

Bericht door sanrob »

Hai Ineke,
Het bestaat inderdaad al heel lang (a historic hotel), is wel gerenoveerd en heeft inderdaad een grote tuin.
Wij vonden het er leuk uit zien! :lol:
Ineke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Ineke »

Afbeelding

zoekt en gij zult vinden :D
bladzij uit mijn vakantieboek, wij zijn er dus in 1989 en 1983 geweest
(toen schreef je nog met de hand in zo'n boek)
KellyVG
Amerikakenner

Bericht door KellyVG »

Jullie spreken, denk ik, allen over het best western at lake powell. Heeft er iemand ervaring met het best western arizona inn? Deze valt wel nog mee van prijs!
Ron555
Amerika-ontdekker

Bericht door Ron555 »

Motel6 in Page heeft ook gratis internet
ik vond het gelijkwaardig aan het Best Western
maar dan voor minder geld.

Tuurlijk de hulp achter de balie met inchecken is natuurlijk
ongeintresseerd.
Dat was bij Beste Western (lake Powell) wel veel beter.

maar om er gewoon een overnachting te hebben en daarna weer verder..
Goed genoeg.
Ron555
Amerika-ontdekker

Bericht door Ron555 »

Internet

Mijn ervaring is dat de goedkopere (oa BW en M6)
gratis internet hebben
zit je bij de wat duurdere dan hebben ze het niet of je moet er nog extra voor betalen

Gratis internet is voor de goedkopere hotels vaak een lokkertje
Nati
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Nati »

Yeehaw schreef:Als het om de prijs gaat zijn het goede keuzes. Iets duurder maar met zwembad en ontbijt is de Quality Inn. Als je om een balkonkamer met uitzicht vraagt heb je uitzichten op Lake Powell en bij zonsondergang worden de rotsen rood. Prachtig. YH
In augustus '05 hebben wij gelogeerd in de Quality inn, en wij hadden het geluk om een kamer met het mooiste uitzicht van Page te hebben. Voeg daar bij valavond nog een onweer(in de verte) met de nodige bliksemflitsen aan toe en je kan je inbeelden dat het echt adembenemend was . Het hotel op zich was niet echte luxe maar heeft misschien wel eens een opfrissertje nodig. Maar alleen al voor het uitzicht zou ik er opnieuw gaan logeren.
Waar we wel nooit meer zouden gaan eten is het tegenover gelegen restaurant Butterfield stage Co. Een steakhouse waar je een muis over de zetels kan zien lopen (met onze eigen ogen gezien) is toch niet zo smakelijk hé.
groetjes
Milan
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Milan »

KellyVG schreef:
sanrob schreef:Wij hadden in eerste instantie ook interesse voor het Bashfulbob motel maar twee maal een mailtje gestuurd en nooit wat van ze gehoord. :oops:
Raar, ik heb onmiddellijk antwoord gekregen :?
Ik heb ook onmiddelijk een reactie gekregen van Bob Wombacher Jr. Ze vroegen me ook mijn thuisadres. 1 week na de boeking kreeg ik zelfs een informatiepakket thuisgestuurd van allerlei bezienswaardigheden en 'attracties' in en rondom Page. Super service dus. Verder is alles aanwezig, dit stond bij de bevestiging 'We have a two-bedroom apartment,
with private bathroom, fully-equipped kitchen, cable Tv, free e-mail
usage, BBQ gril'.

Compleet dus. Tripadvisor was positief, al waren het maar 2 reviews, maar de prijs heeft me echt over de streep getrokken. Een zwembad vind ik niet nodig dus dat scheelt. Succes met je keuze.
Januari 2014, 8 dagen New York http://newyork2014.reisverslag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2010, 10 dagen Orlando Florida geweest: http://milanenmira.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2007 3 weken west-USA: http://www.everyoneweb.com/AMERIKA2007/" onclick="window.open(this.href);return false;
antonia
Amerikakenner

Bericht door antonia »

KellyVG schreef:Jullie spreken, denk ik, allen over het best western at lake powell. Heeft er iemand ervaring met het best western arizona inn? Deze valt wel nog mee van prijs!
Nog geen ervaring, wel al geboekt voor juli.
We doen de rest van de vakantie met een tentje maar vanwege de extreme hitte daar doen we in Page een paar nachtjes in de Best Western Arizonainn.
Voor een van de dagen hebben we permits voor the wave dus een echte lekkere douche of duik in het zwembad komt dan wel goed van pas.
Omdat we het grootste deel vd vakantie op campings staan, konden we ons hier wel wat meer veroorloven qua geld.
Reisverslag Zuidwesten 2007: http://josesylviausa07.blogspot.com/
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Ik heb natuurlijk niet in alle hotels gelogeerd maar heb er wel veel bekeken. Als ik moest kiezen tussen BW Arizona Inn en BW at Lake Powell koos ik de eerste. Hands down zoals ze in de USA zeggen.
YH
Des
Amerikafan

Bericht door Des »

Wij hebben 2 jaar geleden een nacht in hotel bashfull bob's geslapen.
Het is inderdaad goedkoop en daar is de kwaliteit van de kamers ook naar.
Wij hadden een appartement met 2 slaapkamers, woonkamer, keuken, douche.
Het is allemaal aanwezig maar het is oud en ik vond het er niet erg fris uitzien.
Denk dat ik 10-15 dollar meer zou uittrekken als ik nog een keer naar Page zou gaan en een andere acco nemen.
internet moet je je niet te veel van voorstellen, dit is bij Bob in de woonkamer, achter de frontdesk tussen al zijn "rotzooi" op een computer uit het jaar 0.
KellyVG
Amerikakenner

Bericht door KellyVG »

Ron555 schreef:Motel6 in Page heeft ook gratis internet
ik vond het gelijkwaardig aan het Best Western
maar dan voor minder geld.

Tuurlijk de hulp achter de balie met inchecken is natuurlijk
ongeintresseerd.
Dat was bij Beste Western (lake Powell) wel veel beter.

maar om er gewoon een overnachting te hebben en daarna weer verder..
Goed genoeg.
Dan zal het waarschijnlijk toch Motel6 worden... Of toch Best Western :lol: Ik zie nog wel , het hangt ook een beetje van de andere overnachtingen af. Want ik wil ze beiden wel eens geprobeerd hebben.
KellyVG
Amerikakenner

Bericht door KellyVG »

Yeehaw schreef:Ik heb natuurlijk niet in alle hotels gelogeerd maar heb er wel veel bekeken. Als ik moest kiezen tussen BW Arizona Inn en BW at Lake Powell koos ik de eerste. Hands down zoals ze in de USA zeggen.
YH
Ja, het is uiteindelijk het best western arizona inn geworden... Een motel 6 doen we in Prescott.

Allen bedankt voor de vele reacties!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer