Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Grand Canyon west

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Désirée
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Grand Canyon west

Bericht door Désirée »

Martin & Marianne schreef:
29 dec 2023, 13:30
De Bright Angel Lodge ligt prachtig; en het is de goedkoopste optie in het park. Zie www.grandcanyonlodges.com. Wel maximaal 3 personen per kamer, maar jullie zijn met 3?
Het zal wel vol zijn, maar check regelmatig, er zijn altijd veel annuleringen. (Mochten wij inloten voor de Wave dan gaan we daar ook een nacht annuleren.)

Marianne
Deze zit helaas vol. Yuvupai lodge kan nog wel, iemand daar ervaring mee?
Désirée

2009 New York
2011 Zuidwesten
2016 Yellowstone, utah, south dakota, colorado, wyoming
2018 West- Canada
2024 Las Vegas (Death Valley NP, red rock SP, grand canyon NP)
2025 Las Vegas( Valley of Fire, Hooverdam, Ice age fossil SP)
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zou zeker blijven kijken naar de Bright Angel Lodge. Wanneer zouden jullie er zijn? Wij hebben voor 27 en 28 april een reservering die we waarschijnlijk gaan annuleren.

In 2013 zaten wij in de Yavapai Lodge. De kamers zijn prima, maar ik vind de ligging wat minder. Zie hier en de volgende dagen voor onze ervaringen. Jullie hoeven voor de zonsopkomst niet zo vroeg op. :wink:

Marianne
paulr
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door paulr »

De ligging is dan niet aan de rim, maar je bent met de shuttle zo overal waar je wilt zijn en het is ca 20 minuten wandelen naar de rim bij het visitor center. Wij staan vaak op Mather Campground en vinden de afstand geen bezwaar. We lopen dan heen en pakken we de shuttle terug. Het belangrijkste is dat je wél in het park zit en dus niet in Tusayan of Williams, dat is belangrijker dan welke lodge je hebt. Al is blijven kijken voor Bright Angel en omboeken als daar wat vrij komt een goed idee !
Désirée
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Désirée »

Martin & Marianne schreef:
30 dec 2023, 09:44
Ik zou zeker blijven kijken naar de Bright Angel Lodge. Wanneer zouden jullie er zijn? Wij hebben voor 27 en 28 april een reservering die we waarschijnlijk gaan annuleren.

In 2013 zaten wij in de Yavapai Lodge. De kamers zijn prima, maar ik vind de ligging wat minder. Zie hier en de volgende dagen voor onze ervaringen. Jullie hoeven voor de zonsopkomst niet zo vroeg op. :wink:

Marianne
Wij zitten er begin mei
Désirée

2009 New York
2011 Zuidwesten
2016 Yellowstone, utah, south dakota, colorado, wyoming
2018 West- Canada
2024 Las Vegas (Death Valley NP, red rock SP, grand canyon NP)
2025 Las Vegas( Valley of Fire, Hooverdam, Ice age fossil SP)
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Yavapai lodge is prima, lekker op loopafstand van de market en de shuttlebus, ik zou dat gelijk boeken, veel leuker dan buiten het park.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer