Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!
Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!
Is er ergens een duidelijke instructie ofzo?
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Wat wil je weten?
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Hoe het werkt, wat je het beste kunt doen en of het handig is of niet haha.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Zeker dat het werkt! We hebben een gratis hotelovernachting gewonnen in het weekend komende april. Ik ben ook niet heel lang bezig geweest met spelen. Je kan automatisch spelen. Gewoon het spel laten draaien terwijl je iets anders aan het doen bent 

Nog tips qua inzet?
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Hoe dan? Als ik speel is het na paar minuten al afgelopen omdat ik geen munten meer heb.Sofie87 schreef:Zeker dat het werkt! We hebben een gratis hotelovernachting gewonnen in het weekend komende april. Ik ben ook niet heel lang bezig geweest met spelen. Je kan automatisch spelen. Gewoon het spel laten draaien terwijl je iets anders aan het doen bent
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Misschien heb ik geluk gehad hoor, maar ik liet het spel lang draaien met een lage inzet. Toen had ik blijkbaar veel gewonnen na een tijdje en kon ik ineens met miljoenen spelen. Of anders een lange adem?!
Succes!

- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ik heb net een gratis kamer geboekt voor 27 mei. Kostte 1600 gems, deze heb ik in 3 maanden bij elkaar gespeeld.
Bijna elke avond automatisch 500x laten draaien met het joker-spel op 9.000 inzet, maar als ik een goede jackpot won, ging ik over op 90.000 inzet en stopte hiermee zodra ik onder de 20.000.000 punten dreigde te geraken, dan weer op 9.000. Prima strategie blijkbaar.
Lekker een gratis nachtje in The Wynn......en ook al via MyVegas 3 nachten in Bellagio......
Bijna elke avond automatisch 500x laten draaien met het joker-spel op 9.000 inzet, maar als ik een goede jackpot won, ging ik over op 90.000 inzet en stopte hiermee zodra ik onder de 20.000.000 punten dreigde te geraken, dan weer op 9.000. Prima strategie blijkbaar.
Lekker een gratis nachtje in The Wynn......en ook al via MyVegas 3 nachten in Bellagio......

- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Zooo, dat is lekker!
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Klinkt goed! Deze app kende ik nog niet, maar ga 'm snel spelen. Ik hoop nog een kamer te kunnen regelen voor eind maart (zal wel niet lukken, maar proberen kan altijd
).

2019 Pacific Crest Trail, Hawaii, Pacific Northwest
2018 Vegas & Zion
2017 Ontario (CA) & New York State (VS)
2016 Zuidwesten
2013 & 2014 Florida
2018 Vegas & Zion
2016 Zuidwesten
2013 & 2014 Florida
Ik ben er mee gestopt. Vind de tijd die je erin moet investeren niet opwegen tegen die ene gratis nacht (kun je beter gaan werken m.i.
). Tenzij je slots heel leuk vindt om te spelen of veel geluk hebt in het spel. Iedereen moet het ook zelf weten natuurlijk...

- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Dat kan wel nog lukken hoor, alleen moet je dan in de kalender kijken in het beginscherm vh spel, daar staan de data met de te behalen punten aangegeven. Ik heb speciaal met de route rekening gehouden met de goedkoopste optie, achteraf had ik nu nog tijd genoeg om een andere datum te nemen, dus het ging sneller dan verwacht. Zeker wanneer je een flinke boost maakt qua speelpunten (ik heb 3 keer afgelopen week een jackpot gehad bij "jokers" van 30.000.000 bij een inzet van slechts 9.000. Daarna ging ik op 90.000 inzet spelen totdat ik weer gezakt was tot 20.000......dan weer op 9.000 inzet.....zo ben ik aan mijn kamer (1.600 punten) gekomen in 3 maanden spelen, waarvan de eerste 2 maanden weinig gespeeld.OpreismetCo schreef:Klinkt goed! Deze app kende ik nog niet, maar ga 'm snel spelen. Ik hoop nog een kamer te kunnen regelen voor eind maart (zal wel niet lukken, maar proberen kan altijd).
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Dank, dan speel ik nog even door
De datum die ik wil is helaas een van de duurdere, want een zaterdagavond (zondag en maandagnacht al via MyVegas), dus hou mijn reservering voor MGM Grand nog eventjes aan. Zou wel heel tof zijn als het lukt, lijkt me een gaaf hotel om te slapen (maar als soloreiziger niet te betalen).

2019 Pacific Crest Trail, Hawaii, Pacific Northwest
2018 Vegas & Zion
2016 Zuidwesten
2013 & 2014 Florida
2018 Vegas & Zion
2016 Zuidwesten
2013 & 2014 Florida
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
En de nachten vanaf juli tem dec 2019 zijn nu ook zichtbaar!
Gelukkig valt onze periode in de lage prijzen.
We moeten nog even spelen voor de eerste gratis nacht en kunnen nu dus nog niet zien welke kamers er te boeken zijn...
Is er iemand die dat kan zien? We willen namelijk met 3 personen gaan. Een double queen zou leuk zijn.
Bedankt!
Gelukkig valt onze periode in de lage prijzen.

We moeten nog even spelen voor de eerste gratis nacht en kunnen nu dus nog niet zien welke kamers er te boeken zijn...
Is er iemand die dat kan zien? We willen namelijk met 3 personen gaan. Een double queen zou leuk zijn.
Bedankt!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Helaas hebben wij net pech dan....wij zitten er van 16 tm 19 juli en laat nou net dat mega dure nachten zijn. Ik had het bij hotelprijzen al gemerkt, maar ook hier dus.
De weken ervoor en erna zijn bijna de helft goedkoper. Wat zou de reden zijn dat net onze dagen (geen weekend) zo duur zijn overal?
De weken ervoor en erna zijn bijna de helft goedkoper. Wat zou de reden zijn dat net onze dagen (geen weekend) zo duur zijn overal?
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Er is een groot event van Microsoft op die dagen, 40.000 mensen worden er verwacht, en ook nog een kleiner event waar 18.500 mensen verwacht worden, druk dus.....

-
- Amerikafan
Misschien omdat het Microsoft Ready & Inspire 2019 convention dan doorgaat waar 40.000 man verwacht wordt?
De week daarna (als wij er zijn) is er niets gepland.
Altijd uitkijken als je een rit langs Las Vegas inplant!
http://www.lasvegastourism.com/conventions_jul.htm
Op de kalender van MyVegas zal je wel het ook wel merken.
De week daarna (als wij er zijn) is er niets gepland.
Altijd uitkijken als je een rit langs Las Vegas inplant!

http://www.lasvegastourism.com/conventions_jul.htm
Op de kalender van MyVegas zal je wel het ook wel merken.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Tja idd maar het is nou eenmaal onze eindbestemming en ik dacht er goed aan te doen die doordeweeks te plannen. Dit kon ik toen ik de vliegtickets boekte niet weten denk ik. Dat is al weer maanden geleden
-
- Amerikafan
Ivm met mijn eigen vraag ivm kamerbezetting:
Rooms, subject to availability, limited to single or double occupancy, .... A $50 surcharge per guest shall be added for each
guest exceeding the two (2) person limit
En nog ter info: de resort fee moet je betalen maar dan is o.a. wifi en parking inbegrepen:
A daily resort fee of $39 plus tax will be added to your room account for each complimentary and purchased
room night, which entitles you to receive complimentary fitness center access for two (2) each
day, local and long distance phone calls, access to digital daily newspapers and magazines,
priority access to Wynn nightclubs for tickets purchased through Wynn Concierge, and in-room
Internet access. The total shown from your online reservation does not include this daily fee.
Offer includes complimentary parking or valet service for one (1) motor vehicle at Wynn Las
Vegas or Encore during each calendar day of a stay booked under this promotion.
te vinden in de terms of service
https://wynnslot.com/
Rooms, subject to availability, limited to single or double occupancy, .... A $50 surcharge per guest shall be added for each
guest exceeding the two (2) person limit
En nog ter info: de resort fee moet je betalen maar dan is o.a. wifi en parking inbegrepen:
A daily resort fee of $39 plus tax will be added to your room account for each complimentary and purchased
room night, which entitles you to receive complimentary fitness center access for two (2) each
day, local and long distance phone calls, access to digital daily newspapers and magazines,
priority access to Wynn nightclubs for tickets purchased through Wynn Concierge, and in-room
Internet access. The total shown from your online reservation does not include this daily fee.
Offer includes complimentary parking or valet service for one (1) motor vehicle at Wynn Las
Vegas or Encore during each calendar day of a stay booked under this promotion.
te vinden in de terms of service
https://wynnslot.com/
Als ik goed begrijp als je met ze vieren komt waarvan 2 kinderen dan moet je alsnog 100 dollar extra betalen buiten de park fee om?
3,5 week klassieke rondje zuidwesten 2011
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 911 Weergaves
-
Laatste bericht door Coyote
-