Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wandeling in het Valley of Fire State Park.
- Mr. Patrick
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: Wandeling in het Valley of Fire State Park.
Ik krijg toch altijd een beetje de kriebels van adviezen dat je van de paden af moet gaan.
Enerzijds vind ik dat je dan een te hoge kans loopt om de natuur te beschadigen. Het zal maar net een zeldzaam plantje zijn waar je je Lowa maat 44 op neerzet. Anderzijds is er nog een verhoogd risico te verdwalen. Wellicht hadden die mensen die nu vermist waren ook de tip gekregen om eens van het pad weg te lopen...
Dus nee, blijf maar mooi op de paden!
Enerzijds vind ik dat je dan een te hoge kans loopt om de natuur te beschadigen. Het zal maar net een zeldzaam plantje zijn waar je je Lowa maat 44 op neerzet. Anderzijds is er nog een verhoogd risico te verdwalen. Wellicht hadden die mensen die nu vermist waren ook de tip gekregen om eens van het pad weg te lopen...
Dus nee, blijf maar mooi op de paden!
West-Canada (2023)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1624 Weergaves
-
Laatste bericht door Berry