Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bezoek aan Antelope Lower en Upper Canyons.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
niekie73
Amerikafan
Contacteer:

Re: Bezoek aan Antelope Lower en Upper Canyons.

Bericht door niekie73 »

Vorige week bij de Lower geweest Kens tour, wij hadden voor smiddags gereserveerd maar omdat we zo vroeg in Page waren er
gewoon heen gereden toen ik alle autos bussen en campers zag staan had ik al helemaal geen zin meer. Toch gaan vragen, en ja we
konden met de tour van 11:00 uur mee. Zag op het lijstje dat er max 16 personen in een groep gaan. Ondanks dat de vorige groep, gelijk voor
ons zat en de groep na ons er gelijk achter. Niks geen opgejaagd gevoel gehad, mochten overal rustig fotos maken, onze gids vertelde helaas
niet zo heel veel info maar de foto instellingen kreeg we mee van de groep achter ons :thumbup:
Reisverslag SouthWest 2016
Reisverslag NW.USA-Canada 2013
Reisverslag West Canada 2012
Reisverslag Noorwegen 2010
Josie25
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Josie25 »

Wij hebben 8 mei jl rond 10.30 uur de lower Antelope canyon bezocht (gewone tour, bij ken's tours) en vonden het geweldig!!! Inderdaad gaan er aan de lopende band groepen naar binnen, maar eenmaal in de canyon geen last van gehad en je werd niet opgejaagd. Wij liepen meteen achter onze gids en hebben tig schitterende foto's gemaakt (nikon d7200, zonder statief oid, jpeg bewolkt+raw. Raw was niet eens perse nodig geweest) zonder andere mensen erop. We hebben 1 lightbeam kunnen zien. Hoewel ik natuurlijk geen vergelijk heb kan ik de lower echt aanbevelen!! Goedkoper dan de upper en fantastisch!! Ik had eigenlijk de upper canyon willen bezoeken, maar per ongeluk de lower gereserveerd en besloten om dit maar gewoon te doen omdat dit qua beschikbare tijdstippen beter uitkwam en iets avontuurlijker leek. Totaal geen spijt van!!! Het was echt geweldig mooi!!
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

We hebben 1 lightbeam kunnen zien.
Dan heb je geluk gehad, want in de lower zie je die niet erg vaak. In de upper op bepaalde tijden meer.
niekie73
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door niekie73 »

Misschien dan alleen voor de middag? want wij hadden ook een lightbeam met de tour van 11:00 uur
Reisverslag SouthWest 2016
Reisverslag NW.USA-Canada 2013
Reisverslag West Canada 2012
Reisverslag Noorwegen 2010
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Bericht door Kristel De Schryver »

Wij hadden eerste Tour in de ochtend en hebben er in ieder geval geen gezien in de Lower. Maar we hebben er wel van kunnen genieten in de Upper bij de Prime Time Tour.
MGHB
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door MGHB »

Wij zijn in de upper geweest en hadden een hele leuke gids, ze maakte voor iedereen de foto's en hielp constant met instellen van camera's. Echt geweldig. De rit erheen in de Jeep vonden onze kinderen ook heel leuk. Het was aan het einde van de middag. Horshoe Bend hebben we daarna gedaan tot zonsondergang. Een van de hoogtepunten van onze hele reis. Echt ontzettend mooi. Ongelofelijk indrukwekkend.

Lower stond onder water toen wij er waren dus niet gezien.

In Page hadden we een Airbnb, Jake en zijn appartement aan Elm Street. Groot, schoon, en hele goede bedden + was- droogmachine.
Elsvr
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Elsvr »

Ik heb ook de tour in de upper aan het einde van de middag geboekt,om 16u.Kijk er naar uit!
Phillostar
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Phillostar »

Ik was van plan tijdens mn vakantie de lower canyon weer te bezoeken, voor het laatst was in 2011. Maar helaas! ik vond de entreeprijs en bijkomende permit fee belachelijk hoog voor een uurtje door de canyon slenteren. Eigenlijk wilde ik weer een fotografen ticket, maar deze is nu 42 dollar... slik!
Heel jammer!
2023 - Phoenix roundtrip via LA - Yosemite - Bryce - Colorado Springs - Santa Fe - Phoenix
2022 - 2021 - 2019 - 2017 - 2016 - 2012 - 2011 - 2010
timkuo
Amerika-newbie

Bericht door timkuo »

Ik ben van plan om op zaterdag 23 juli de antelope canyon te gaan bezoeken. Ik hoorde via via dat je dit op voorhand moet reserveren. Dus ben vandaag wat gaan zoeken en zag dat het redelijk vol zat allemaal.

Allereerst de Lower om 9:10 AM en kon de Upper alleen nog maar reserveren om 16:00. Is dit handig? Of kan ik beter rond middag uur richting de Upper gaan (of nog beter zoeken waar wellicht beschikbare tijden zijn)?

Anders wil ik ondertussen na bezoek van de Lower richting Horseshoebend rijden en dan weer terug voor de Upper. Is dit handig?

Groeten, Tim
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wat ik begrijp van de Upper is dat die met name rond het middaguur mooi is; ik vraag me af of het een toegevoegde waarde is om die aan het eind van de middag te bezoeken. Waarom beide canyon bezoeken? Wat zijn je verdere plannen voor Page? Ik weet niet hoeveel tijd je dar hebt, maar er zijn natuurlijk veel meer dingen te zien, en met twee tours leg je je wel erg vast.

Marianne
timkuo
Amerika-newbie

Bericht door timkuo »

Dag Marianne, bedankt voor je reactie. In principe zijn we de hele dag rondom Page (we overnachten de dag ervoor al, savonds moeten we weer verder).
We willen graag beide plekken wel bezoeken, als ze dermate teveel op elkaar lijken dan wellicht niet. We willen graag ook de horseshoe bend bezoeken en weet niet of er enige andere aanraders zijn daar? :)

Groeten, Tim
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Kijk voor Page eens in dit topic. En kijk eens op www.ontdek-amerika.nl onder overige bezienswaardigheden (Utah en Arizona).

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer