Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Beginneling: hoe beginnen met opzet voor een reis?
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Beginneling: hoe beginnen met opzet voor een reis?
Probeer dan in elk geval buiten het hoogseizoen te gaan. September is een prachtige maand, mei en juni ook.
Wij hebben ook al in juli hotels vastgelegd voor onze komende reis in april en dan heb je vaak erg gunstige prijzen, we boeken alles annuleerbaar en schaven dan later nog bij. We cancelen rustig een hotel om iets mooiers of gunstiger geprijsd te boeken of gooien de route nog een stukje om.
Nu lijkt het er ineens op (even kijken of KLM niet te gek doet als we onze boeking veranderen) dat we 9 dagen eerder gaan, vanwege een bruiloft van vrienden. Mwah ... dat maakt het er niet leuker op om goed geprijsde hotels te vinden, zo kort voor de reis!
Wij hebben ook al in juli hotels vastgelegd voor onze komende reis in april en dan heb je vaak erg gunstige prijzen, we boeken alles annuleerbaar en schaven dan later nog bij. We cancelen rustig een hotel om iets mooiers of gunstiger geprijsd te boeken of gooien de route nog een stukje om.
Nu lijkt het er ineens op (even kijken of KLM niet te gek doet als we onze boeking veranderen) dat we 9 dagen eerder gaan, vanwege een bruiloft van vrienden. Mwah ... dat maakt het er niet leuker op om goed geprijsde hotels te vinden, zo kort voor de reis!
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik heb het hier op het forum al vaker gezegd, maar gebruik ook zeker Tripadvisor voor de voorbereidingen. Sowieso natuurlijk om de reviews van hotels te checken, maar ook om de minderbekende overnachtingsplekken te vinden (op sites als booking.com staat niet alles).
Daarnaast vind je ook alle parken op Tripadvisor, met beoordelingen en foto's van mensen. Het geeft je heel snel een beeld over hoe het eruit ziet, wat er te doen is, hoe mensen het ervaren hebben.
Daarnaast vind je ook alle parken op Tripadvisor, met beoordelingen en foto's van mensen. Het geeft je heel snel een beeld over hoe het eruit ziet, wat er te doen is, hoe mensen het ervaren hebben.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Toevallig vond ik vanmiddag een hotel bij Tripadvisor wat ik bij Booking over het hoofd had gezien, Booking was wel weer de goedkoopste
Maar Tripadvisor check is altijd!

Maar Tripadvisor check is altijd!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik vind 12000 euro erg veel. Maar is het handiger als je aangeeft waar en voor wanneer je zoekt. Als met je gezin op 1 kamer kunt zoek dan iig op double of 2 queens beds. Als je op 2 kamers zoekt ga je al wat duurder uit zijn. Ik denk dat je ergens voor de totale uitgaven incl eten en drinken met 4 personen (geen idee of je hele jonge kinderen hebt )zo moet rekenen tussen de 7000 en 10000 euro voor 3 weken in het hoogseizoen.Tandpasta schreef:Ook wij zien door de bomen het bos niet meer.
Met twee kinderen komen we voor drie weken op zo'n 12000 euro..
Iemand tips voor voordelige hotels/motels? Onder de 120-150 euro oer nacht vind ik maar weinig. Of klopt het dat ik dat kwijt ben?
vanaf wanneer is het handig om te kijken voor tickets? als ik nu op websites kijk, kan ik maar boeken tot januari 2017.
Meestal kun je vanaf 11-12 maanden vooraf boeken. Vanaf die tijd gewoon goed in de gaten houden 

2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
- grootfamily
- Amerika-ontdekker
- Partner van: Marco de Groot
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Op de site van Tioga Tours kun je, vrijblijvend, een autoroute plannen. Hierin zie je de afstanden tussen de plaatsen (die je zou willen bezoeken) en het laat je ook nog de populairste bezienswaardigheden zien op jouw route, deze kun je aanklikken voor meer info en toevoegen aan je reis. Super site om een globale planning te maken met wat je zou willen zien en je krijgt gelijk een goed idee hoeveel reistijd je kwijt bent.
Veel plezier met uitzoeken!
Marion
Veel plezier met uitzoeken!
Marion
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 4604 Weergaves