Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Big Sur Coast en Highway 1: tijdindeling?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Big Sur Coast en Highway 1: tijdindeling?

Bericht door nieuwenoord »

Zelf zijn we van San Francisco naar Santa Cruz via Facebook en Google gereden (en vanaf Monterey dus de kustweg naar Los Angeles pas op). Ook leuk hoor. Met de grote duim op de foto :lol:

Het google-terrein vond ik echt erg leuk! Mooie gekleurde fietsen overal en de Android tuin is ook erg grappig.
Hm, maar ik herinner me nu ineens dat je een Apple fan bent he. Woeps :P :mrgreen:
Ha, nou valt mij kwartje pas hoor. Je vroeg mij van de week ook hoe hard Facebook en Google me trekken. Ha, hier ook allemaal Apple-spul, maar ook natuurlijk wel Facebook. Dus wie weet!
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Oh, waar ligt Google dan Linda? KLinkt wel leuk. Apple en Google bijten elkaar niet, sterker nog, gaat prima samen. Ik ben ook een google adept. Ik ga binnenkort zelfs google apps for work aanschaffen en inrichten, met alles dat daarbij hoort. En vele apps gebruik ik al jaren. Dus. En ik vind het een supergaaf bedrijf, dus wel leuk om een kijkje te nemen als dat past bij onze route via de Skyline drive. Het hangt er nog een beetje vanaf hoe het in SFO zal lopen rond het congres, dus mogelijk kunnen we toch pas een dag later vertrekken en moeten we bij LA of San Diego een dag inkorten.

Facebook: is dat ook leuk te bekijken?

Wij gaan dus ook niet via highway 1 vanuit San Francisco, pas na Santa Cruz duiken we die route op.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Bezoekje aan Facebook is binnen 5 mins gepiept. Staat alleen zo'n bord met een duim. Wat hilarische foto's op kan leveren :lol: (zoals de mensen voor ons - helaas geen foto's van... grrr) Maar verder is het niet spannend. Maar goed, we kwamen er toch langs... Dus dan maar op de foto he!

Hier één van mijzelf en eentje van mijn ouders:

Afbeelding

Afbeelding

Zit dus op de Hacker Way nr 1 :) (1 Hacker Way, Menlo Park, CA 94025)
Was mooi in regenboogkleuren verhult omdat het die week Gay Pride was, of iets.

En verder foto's van het googleterrein (ook met regenboogkleuren ivm de Gay Pride - maar die fietsen zijn altijd zo gekleurd :) )
Locatie Google: 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043
Loactie Android Statue Garden: 1981 Landings Dr., Mountain View, CA 94043

Vond de sfeer op het google-terrein overigens erg relaxt. Was ook wel lekker weer natuurlijk. Iedereen zat buiten op het terras de lunch te nuttigen. Je mag er gewoon rondlopen (alleen de gebouwen niet in). Maar vond het zelf erg leuk, grappig en interessant!

Afbeelding

Afbeelding

En de android versies staan dus allemaal in een tuin verzameld. Hier een paar ervan:

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door SpaceAce op 09 nov 2015, 20:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Thnx Linda! Ik weet nog niet of we dat gaan doen, maar ik zal het onthouden!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Nogmaals dank voor alle reacties. Helaas gaat de reis niet door, dus we bewaren jullie tips voor een volgende keer.
Winston Churchill

paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Wat grappig die google en fafebookplaatsen, ga ik wel onthouden voor volgend jaar als we daar toch langs komen!
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Jammer dat het niet doorgaat, maar hopelijk komt er snel een nieuwe gelegenheid!

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer