Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotels ervaringen/prijs?
-
Ron Notenboom
- Amerikakenner
- Partner van: Sjaan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Re: Hotels ervaringen/prijs?
BW View of Lake Powell in Page vindt ik eerlijk gezegd een prima prijs. Afgelopen september betaalden wij daar (weliswaar met Labor Day) bijna het dubbele. Is een erg goed hotel met aan één zijde prachtig uitzicht richting Glenn Canyon Dam en een zeer uitgebreid ontbijt. Zeer grote en mooie kamers met alle faciliteiten. Lees ook de reviews op deze site.
Reisverslag 2018: https://www.pindat.com/reis/dagboek/not ... s-usa-2018
2010: New York + California
2011: Florida
2014: Florida
2015: Zuid West USA
2018: Utah-Nevada-Wyoming-Colorado
2020: Oregon + Washington
Ja dat is echt een goed hotel, zeker voor die prijs. Ik betaalde anderhalve maand terug 100 euro voor die kamer. Topontbijt en inderdaad mooi uitzicht en nieuwe kamers. Enige wat er systematisch niet werkt: de wifi. Maar goed, dat overleef je vast wel.
Groetjes,
Daniel
Daniel
-
Ron Notenboom
- Amerikakenner
- Partner van: Sjaan
- Contacteer:
In plaats van Pismo Beach hebben wij een overnachting gedaan in Morro Bay. Daar kan ik je de Sandpiper Inn aanbevelen. Eenvoudig, maar goed en schoon motel dicht bij Highway 1 en met de fotogenieke Morro Rock voor de kust. Verwacht daar niets bijzonders van het ontbijt, maar dat was voor ons bijzaak.
Reisverslag 2018: https://www.pindat.com/reis/dagboek/not ... s-usa-2018
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Wij reserveren hotels vaak op de site van de (keten)hotels zelf. Wij kiezen meestal voor het tarief met seniorenkorting dat eventueel kosteloos te annuleren is. Soms ook voor het tarief met AAA-korting. Voor dat laatste heb je een ANWB pas nodig, waar overigens zelden naar gevraagd wordt. Er is vaak een iets goedkoper prepaid tarief dat echter niet zonder kosten geannuleerd kan worden.
Enkele redelijk geprijsde hotelketens:
http://www.choicehotels.com/
http://www.motel6.com/
https://www.wyndhamrewards.com/
http://www.bestwestern.com/
Voor accommodatie in Yosemite N.P.: http://www.yosemitepark.com/Accommodations.aspx
Voor de Grand Canyon : http://www.grandcanyonlodges.com/
Voor enkele andere Nationale Parken: http://www.xanterra.com/
Je zou ook aan Priceline en /of Hotwire kunnen denken. Met name Priceline vergt echter nog wel wat "behendigheid" en je kunt vaak niet kosteloos annuleren.
Veel forumleden gebruiken een reserveringssite als booking.com of expedia.com. Je vindt daar een compleet aanbod. Je mist echter de senioren- of A.A.A.-korting. Let ook op of je eventueel kosteloos kunt annuleren.
Voor San Francisco zijn er ook opties buiten het centrum. Vorig jaar hebben bekenden een Motel6 in Oakland geboekt. Zij reden 's morgens enkele kilometers naar een BART station waar zij voor een paar dollar konden parkeren.
Anderen hadden een hotel (Super 8 San Bruno) bij het vliegveld. Zij konden met de airportshuttle naar de luchthaven en van daar met BART naar het centrum. In het laatste geval zou je de autohuur later in kunnen laten gaan, al levert dat niet altijd (veel) voordeel op. Het is meer "gedoe" maar wel goedkoper. Het is aan jullie wat het zwaarste weegt.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Enkele redelijk geprijsde hotelketens:
http://www.choicehotels.com/
http://www.motel6.com/
https://www.wyndhamrewards.com/
http://www.bestwestern.com/
Voor accommodatie in Yosemite N.P.: http://www.yosemitepark.com/Accommodations.aspx
Voor de Grand Canyon : http://www.grandcanyonlodges.com/
Voor enkele andere Nationale Parken: http://www.xanterra.com/
Je zou ook aan Priceline en /of Hotwire kunnen denken. Met name Priceline vergt echter nog wel wat "behendigheid" en je kunt vaak niet kosteloos annuleren.
Veel forumleden gebruiken een reserveringssite als booking.com of expedia.com. Je vindt daar een compleet aanbod. Je mist echter de senioren- of A.A.A.-korting. Let ook op of je eventueel kosteloos kunt annuleren.
Voor San Francisco zijn er ook opties buiten het centrum. Vorig jaar hebben bekenden een Motel6 in Oakland geboekt. Zij reden 's morgens enkele kilometers naar een BART station waar zij voor een paar dollar konden parkeren.
Anderen hadden een hotel (Super 8 San Bruno) bij het vliegveld. Zij konden met de airportshuttle naar de luchthaven en van daar met BART naar het centrum. In het laatste geval zou je de autohuur later in kunnen laten gaan, al levert dat niet altijd (veel) voordeel op. Het is meer "gedoe" maar wel goedkoper. Het is aan jullie wat het zwaarste weegt.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Bedankt voor jullie hulp en vele reacties. Tot aan Las Vegas heb ik het nu ongeveer denk ik rond. Strathosphere hotel laat ik voor nu even wat het is. Ik ga even op zoek naar een goede vervanger. Misschien is een hotel aan de strip toch minder belangrijk.
Westgate voor 74€ kon ik niet vinden. Signature suites wel en dat ziet er niet onaardig uit.
Westgate voor 74€ kon ik niet vinden. Signature suites wel en dat ziet er niet onaardig uit.
-
georgesken
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Ik vind die prijs met jouw data via momondo.de
Je wordt dan naar rumbo.de geleid om te boeken aan een prijs van 75€ voor de 3 nachten.
Als je zelf rechtstreeks naar rumbo.de gaat krijg je die prijs niet te zien...
Je wordt dan naar rumbo.de geleid om te boeken aan een prijs van 75€ voor de 3 nachten.
Als je zelf rechtstreeks naar rumbo.de gaat krijg je die prijs niet te zien...
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Ik zie het idd. Hij staat nu op €83,-. Wat een verschil. Heb jij ervaringen met dit hotel. Ik lees wisselende reacties.
Ah en het Hardrock cafe hotel voor €200,- euro
Dat gaat hem denk ik worden.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Zo'n bijzonder hotel is dat niet hoor. Ik zou zeggen kijk eens op je gemak en lees alle reviews op tripadvisor en op deze dit forum natuurlijk.
Iemand wel ervaring met Westgate dan?
Mag ik jullie nog 1x lastig vallen.
De volgende hotels heb ik nu geboekt (kan nog annuleren). Ik ben nu een stukje goedkoper uit. Vegas heb ik nog steeds niet geboekt. Ben wel van plan om daar wat luxer te gaan zitten zo aan het eind van de reis.
11 t/m 14 maart San Fransisco Town house motel € 316,-
14 t/m 15 maart Monterey Loan Oak Lodge € 78,-
15 t/m 16 maart Pismo Beach Beach walker inn & suites € 77,-
16 t/m 19 maart Los Angeles Titta Inn € 260,-
19 t/m 20 maart Kingman Travelodge Kingman € 61,-
20 t/m 21 maart Grand Canyon Maswik Lodge € 105,-
21 t/m 22 maart Page Best Western View of Lake Powell€ 60,-
22 t/m 23 maart Zion Pioneer Lodge € 133,-
23 t/m 26 maart Las Vegas
De volgende hotels heb ik nu geboekt (kan nog annuleren). Ik ben nu een stukje goedkoper uit. Vegas heb ik nog steeds niet geboekt. Ben wel van plan om daar wat luxer te gaan zitten zo aan het eind van de reis.
11 t/m 14 maart San Fransisco Town house motel € 316,-
14 t/m 15 maart Monterey Loan Oak Lodge € 78,-
15 t/m 16 maart Pismo Beach Beach walker inn & suites € 77,-
16 t/m 19 maart Los Angeles Titta Inn € 260,-
19 t/m 20 maart Kingman Travelodge Kingman € 61,-
20 t/m 21 maart Grand Canyon Maswik Lodge € 105,-
21 t/m 22 maart Page Best Western View of Lake Powell€ 60,-
22 t/m 23 maart Zion Pioneer Lodge € 133,-
23 t/m 26 maart Las Vegas
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ken de meeste hotels niet, maar er lijkt me weinig mis met de rest wat ik zo zie.
Je zit eigenlijk wel buiten Monterey, maargoed. Het is een klein stukje rijden met de auto. Het lijkt me overigens de Lone Oak Lodge
naar de Lone Oak op de 17mile drive.
Titta in in LA Ligt in Alhambra. Hopen dat het verkeer je niet teveel tegen zit. Het ligt een beetje de verkeerde kant op tov de highlights van LA. Maar schijnt een prima hotel te zijn.
Je zit eigenlijk wel buiten Monterey, maargoed. Het is een klein stukje rijden met de auto. Het lijkt me overigens de Lone Oak Lodge
Titta in in LA Ligt in Alhambra. Hopen dat het verkeer je niet teveel tegen zit. Het ligt een beetje de verkeerde kant op tov de highlights van LA. Maar schijnt een prima hotel te zijn.
Oeps schrijffoutje
Mooi dan zit ik in ieder geval in de goede richting. De Titta inn idd gekozen om de goede recensies ook hier op het forum. In LA moet je toch overal naar toe rijden dus dat nemen we maar op de koop toe.
Mooi dan zit ik in ieder geval in de goede richting. De Titta inn idd gekozen om de goede recensies ook hier op het forum. In LA moet je toch overal naar toe rijden dus dat nemen we maar op de koop toe.
-
Travelkitty
- Amerikafan
Wat je ook zou kunnen doen bij het boeken van hotels, is gebruik maken van cashback sites.
In Nederland heb je bijvoorbeeld shopkorting en in Amerika zijn er een hoop (daar is dat veel groter) zoals topcashback en mrrebates.
Dit werkt als volgt: je logt in op de cashback site en zoekt daar de website waar je wilt boeken(bv hotels.com of venere). Je wordt dan doorgelinkt en krijgt dan op die site een aantal procent van je boekingsbedrag terug (cash back).
Let er wel op dat je boekt in de valuta van je cashback site. Bij topcashback dus in dollars, en shopkorting wel gewoon in euro's. Èn ga tijdens het boeken ook niet naar andere websites!
Zo heb ik al honderden euro's 'verdient' en uit laten betalen. (Ik gebruik het ook als ik bijvoorbeeld bestel bij bv bol.com of groupon)
Een hele goeie bv op het moment is om via topcashback (en bij shopkorting ook zag ik!) bij venere te boeken. Je krijgt 10% cashback en je kan zelfs nog gebruik maken van de 8% discount code. Ook hotels.com heeft nu 7%. Levert toch wel een aardig bedrag op.
Uitbetalen gaat via paypal (bij de Amerikaanse sites) op gewoon op je rekening bij shopkorting.
note mod(PSVwally) link verwijderd
In Nederland heb je bijvoorbeeld shopkorting en in Amerika zijn er een hoop (daar is dat veel groter) zoals topcashback en mrrebates.
Dit werkt als volgt: je logt in op de cashback site en zoekt daar de website waar je wilt boeken(bv hotels.com of venere). Je wordt dan doorgelinkt en krijgt dan op die site een aantal procent van je boekingsbedrag terug (cash back).
Let er wel op dat je boekt in de valuta van je cashback site. Bij topcashback dus in dollars, en shopkorting wel gewoon in euro's. Èn ga tijdens het boeken ook niet naar andere websites!
Zo heb ik al honderden euro's 'verdient' en uit laten betalen. (Ik gebruik het ook als ik bijvoorbeeld bestel bij bv bol.com of groupon)
Een hele goeie bv op het moment is om via topcashback (en bij shopkorting ook zag ik!) bij venere te boeken. Je krijgt 10% cashback en je kan zelfs nog gebruik maken van de 8% discount code. Ook hotels.com heeft nu 7%. Levert toch wel een aardig bedrag op.
Uitbetalen gaat via paypal (bij de Amerikaanse sites) op gewoon op je rekening bij shopkorting.
note mod(PSVwally) link verwijderd
Explore. Dream. Discover.
Travel 2017
Januari: Cuba+ Florida
April/Mei: Singapore,Vietnam,Cambodja
Aug: Japan
Travel 2017
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Bij Zion zou je nog wat kunnen besparen: http://www.zionparkmotel.com/zion-national-park-motel/
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
Travelkitty
- Amerikafan
Als je de pioneer lodge via amoma boekt (via trivago) kost het voor jouw datum maar 69,- ipv 133.
*krijg gelijk zin om weer naar Zion te gaan
*krijg gelijk zin om weer naar Zion te gaan
Explore. Dream. Discover.
Travel 2017
Travel 2017
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Lone Oak Lodge Monterey is prima, daar hebben wij ook ooit geslapen. Komende zomer hebben we voor een andere gekozen (ontbijt bij).
Deze prijzen die je nu hebt zijn inderdaad een stuk lager dan je eerste bedragen! Die waren erg hoog voor buiten het hoogseizoen.
Wil je in Vegas perse op de Strip zitten? Anders zijn er genoeg andere hotels en parkeren kun je overal gratis als je naar de Stip gaat. Wij kiezen juist bewust een minder druk hotel dan op de Strip, maar dat is ieder zijn keus natuurlijk.
Deze prijzen die je nu hebt zijn inderdaad een stuk lager dan je eerste bedragen! Die waren erg hoog voor buiten het hoogseizoen.
Wil je in Vegas perse op de Strip zitten? Anders zijn er genoeg andere hotels en parkeren kun je overal gratis als je naar de Stip gaat. Wij kiezen juist bewust een minder druk hotel dan op de Strip, maar dat is ieder zijn keus natuurlijk.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Ik heb hierop aanhakend over hotels en prijzen een kleine vraag.
Ik ben bezig om me te verdiepen in een eerste reis naar USA zuidwest :-)voor de periode juni 2016.
Is het nu zo dat als ik komende tijd de hotels ga vastleggen ik ook direct wordt belast voor de bedragen van de hotels? Dus stel ik leg 15 hotels vast dat ik deze ook meteen betaal per creditcard? Of is het zo dat ik pas belast wordt rond de data dat we in één van die hotels overnachten? of is dit echt per hotel verschillend? Wat zijn jullie ervaringen?
Ik ben bezig om me te verdiepen in een eerste reis naar USA zuidwest :-)voor de periode juni 2016.
Is het nu zo dat als ik komende tijd de hotels ga vastleggen ik ook direct wordt belast voor de bedragen van de hotels? Dus stel ik leg 15 hotels vast dat ik deze ook meteen betaal per creditcard? Of is het zo dat ik pas belast wordt rond de data dat we in één van die hotels overnachten? of is dit echt per hotel verschillend? Wat zijn jullie ervaringen?
Martin
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat hangt er vanaf bij welk hotel je het boekt of via welke site.
Sommige hotels halen bv bij meerdere nachten één nacht bij de boeking eraf en de rest bij aankomst. Waar andere het hele bedrag bij aankomst pas afboeken. Andere site boeken direct het bedrag af waar weer andere een soort aanbetaling afschrijven.
Het is daarom altijd aan te raden om goed de voorwaarden te lezen voordat je daadwerkelijk de boeking verzend.
Mijn ervaring is dat je vaak op de directe sites van de hotels of een percentage of een nacht of het hele bedrag direct wordt afgeschreven. Op een site als booking.com wordt volgens mij alles pas echt afgeschreven als je ingecheckt bent.
Sommige hotels halen bv bij meerdere nachten één nacht bij de boeking eraf en de rest bij aankomst. Waar andere het hele bedrag bij aankomst pas afboeken. Andere site boeken direct het bedrag af waar weer andere een soort aanbetaling afschrijven.
Het is daarom altijd aan te raden om goed de voorwaarden te lezen voordat je daadwerkelijk de boeking verzend.
Mijn ervaring is dat je vaak op de directe sites van de hotels of een percentage of een nacht of het hele bedrag direct wordt afgeschreven. Op een site als booking.com wordt volgens mij alles pas echt afgeschreven als je ingecheckt bent.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 4330 Weergaves
-
Laatste bericht door YYZ727
-
- 26 Reacties