Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welk buffet in Vegas?
Re: Welk buffet in Vegas?
Ook Wicked Spoon geweest. Super.
Ontbijt trouwens ook maar dat vond ik wat tegenvallen maar dat komt misschien ook omdat we de avond ervoor er ook al zaten volgens mij.
Ontbijt trouwens ook maar dat vond ik wat tegenvallen maar dat komt misschien ook omdat we de avond ervoor er ook al zaten volgens mij.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wicked Spoon, Cravings in Mirage, Aria, alledrie heel goed. MGM was ok en Monte Carlo enorme tegenvaller. Wynn, Bellagio en Ceasar nog niet geprobeerd, maar lees er altijd alleen meer goede dingen over. Keus genoeg dus!
Wij hebben twee jaar geleden het lunchbuffet in Bellagio gehad, met een voucher van MyVegas.
Zeker een aanrader!
Enorme keuze, uitstekende kwaliteit, niet lang aanschuiven maar binnen wel vrij druk. Ach ja, naar Vegas ga je nou eenmaal niet voor de rust...
Zeker een aanrader!
Enorme keuze, uitstekende kwaliteit, niet lang aanschuiven maar binnen wel vrij druk. Ach ja, naar Vegas ga je nou eenmaal niet voor de rust...

Memories...
- Montyrulezz
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Er is nu via Groupon een geweldige deal te verkrijgen voor VIP ontbijt bij het Bacchanal Buffet inclusief all you can drink Mimosa's voor 69 dollar voor 2 personen!
https://www.groupon.com/deals/caesars-p ... gn=7768980
https://www.groupon.com/deals/caesars-p ... gn=7768980
2006: 2 weken Fl. - 2008: 3 weken LA- SF
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando