Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Plaatsen te vermijden Denver/Los Angeles/San Francisco(criminalit
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Plaatsen te vermijden Denver/Los Angeles/San Francisco(criminalit
Lopen van de strip naar Fremont street zou ik sowieso afraden, of je moet de wandelschoenen aantrekken. Het is namelijk zo'n 7km lopen van Ceasars Palace naar de Fremont Street experience, enkele reis.....
Het stuk tussen zeg Encore en Stratosphere Tower is veel braakliggend of bouwterrein. Het wordt idd afgeraden om daar 's avonds te voet te lopen, maar ik kan er verder weinig over zeggen, want heb dat stuk nog nooit willen lopen. Altijd lekker de auto.
Het stuk tussen zeg Encore en Stratosphere Tower is veel braakliggend of bouwterrein. Het wordt idd afgeraden om daar 's avonds te voet te lopen, maar ik kan er verder weinig over zeggen, want heb dat stuk nog nooit willen lopen. Altijd lekker de auto.
- John&Sylvia
- Amerikafan
Dat hebben wij dus in 2012 geprobeerdPSVwally schreef:Lopen van de strip naar Fremont street zou ik sowieso afraden, of je moet de wandelschoenen aantrekken. Het is namelijk zo'n 7km lopen van Ceasars Palace naar de Fremont Street experience, enkele reis.....

Wat een hitte..
Pfff. Na een aantal kilometer moest ik zo plassen dat ik ergens in een zeer ghetto achtige omgeving

[dat was best spannend..] daarna er maar een ijsje gekocht om de jongens te vriend te houden

Hebben we ook gedaan

Wat betreft de LA en SF: We hebben in beide steden zowel overdag als s 'avonds de stad verkend, en zoals al eerder werd genoemd over de Walk of Fame in Hollywood: overdag is het pure gezelligheid en drukte en voelden we ons helemaal veilig. Toen we er echter s 'avonds kwamen was dat gevoel snel voorbij. Enorm veel junks en zwervers. Ww voelden ons niet helemaal op het gemak.
In SF zaten we in de wijk Nob Hill (aanrader!), en daar was het echt per straat of het prettig was of niet. Polk st. vonden we erg fijn, maar in de straten die er mee kruisten, waren veelal minder.
Feit blijft dat je zoals gezegd bij de 'hotspots' moet blijven, en zeker s 'avonds niet door de straten van grote steden moet gaan dwalen.
Verder moet je proberen niet de typische toerist uit te hangen met camera's om je nek etc. (je ziet het vast voor je), mocht je op een plek terecht komen waar je voelt dat het niet helemaal veilig is.
Ik ben een paar keer van het Stratosphere hotel (waar ik verbleef) naar de strip gelopen en terug. Ook 's avonds. Heb me niet echt onveilig gevoeld, maar ben ook niet bang aangelegd en het was best wel druk, maar ik snap inderdaad wel dat sommige mensen dat liever niet alleen in het donker lopen.PSVwally schreef:Lopen van de strip naar Fremont street zou ik sowieso afraden, of je moet de wandelschoenen aantrekken. Het is namelijk zo'n 7km lopen van Ceasars Palace naar de Fremont Street experience, enkele reis.....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1676 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 10 Reacties