Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Plaatsen te vermijden Denver/Los Angeles/San Francisco(criminalit

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Plaatsen te vermijden Denver/Los Angeles/San Francisco(criminalit

Bericht door PSVwally »

Lopen van de strip naar Fremont street zou ik sowieso afraden, of je moet de wandelschoenen aantrekken. Het is namelijk zo'n 7km lopen van Ceasars Palace naar de Fremont Street experience, enkele reis.....

Het stuk tussen zeg Encore en Stratosphere Tower is veel braakliggend of bouwterrein. Het wordt idd afgeraden om daar 's avonds te voet te lopen, maar ik kan er verder weinig over zeggen, want heb dat stuk nog nooit willen lopen. Altijd lekker de auto.
John&Sylvia
Amerikafan

Bericht door John&Sylvia »

PSVwally schreef:Lopen van de strip naar Fremont street zou ik sowieso afraden, of je moet de wandelschoenen aantrekken. Het is namelijk zo'n 7km lopen van Ceasars Palace naar de Fremont Street experience, enkele reis.....
Dat hebben wij dus in 2012 geprobeerd :|
Wat een hitte..
Pfff. Na een aantal kilometer moest ik zo plassen dat ik ergens in een zeer ghetto achtige omgeving :| bij een benzinepomp naar binnen ben gegaan en gevraagd heb of ik even naar het toilet mocht.
[dat was best spannend..] daarna er maar een ijsje gekocht om de jongens te vriend te houden ;) Toen we ze vertelden dat we gingen wandelen naar de Strip, begonnen ze ons allemaal uit te lachen en adviseerden ze ons de bus te pakken.
Hebben we ook gedaan :P

Wat betreft de LA en SF: We hebben in beide steden zowel overdag als s 'avonds de stad verkend, en zoals al eerder werd genoemd over de Walk of Fame in Hollywood: overdag is het pure gezelligheid en drukte en voelden we ons helemaal veilig. Toen we er echter s 'avonds kwamen was dat gevoel snel voorbij. Enorm veel junks en zwervers. Ww voelden ons niet helemaal op het gemak.
In SF zaten we in de wijk Nob Hill (aanrader!), en daar was het echt per straat of het prettig was of niet. Polk st. vonden we erg fijn, maar in de straten die er mee kruisten, waren veelal minder.

Feit blijft dat je zoals gezegd bij de 'hotspots' moet blijven, en zeker s 'avonds niet door de straten van grote steden moet gaan dwalen.
Verder moet je proberen niet de typische toerist uit te hangen met camera's om je nek etc. (je ziet het vast voor je), mocht je op een plek terecht komen waar je voelt dat het niet helemaal veilig is.
http://johnensylviausa.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
clp90
Amerikafan

Bericht door clp90 »

PSVwally schreef:Lopen van de strip naar Fremont street zou ik sowieso afraden, of je moet de wandelschoenen aantrekken. Het is namelijk zo'n 7km lopen van Ceasars Palace naar de Fremont Street experience, enkele reis.....

Het stuk tussen zeg Encore en Stratosphere Tower is veel braakliggend of bouwterrein. Het wordt idd afgeraden om daar 's avonds te voet te lopen, maar ik kan er verder weinig over zeggen, want heb dat stuk nog nooit willen lopen. Altijd lekker de auto.
Ik ben een paar keer van het Stratosphere hotel (waar ik verbleef) naar de strip gelopen en terug. Ook 's avonds. Heb me niet echt onveilig gevoeld, maar ben ook niet bang aangelegd en het was best wel druk, maar ik snap inderdaad wel dat sommige mensen dat liever niet alleen in het donker lopen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer