Wat leuk, een bericht sturen terwijl het hier nog zaterdag is
Vanmiddag ook geld gepind met de postbankcard en inderdaad de hierboven beschreven opties gezien inclusief de vraag of ik accoord ging met 2 dollar aan kosten.
Deze week ook met Delta hier naartoe gevlogen, ging prima overigens ondanks de vertraging door de "thunderstorms" Wij zijn van Amsterdam naar San Francisco via Cincinetti gevlogen, de bemanning voor de laatste vlucht kon door het stuiten van het vliegveld van Newark niet op tijd aanwezig zijn. 2,5 uur vertraging dus. Overigens ook op de binnenlandse vlucht rozijntjespakket gekregen. Maar we waren al blij dat we toch nog konden vliegen (en slapen). De laatste vlucht was overigens ook gewoon met Delta en niet met Song. Maar uit de informatie van Tiogatours is ook al gebleken dat bij de binnenlandse vluchten het geen vanzelfsprekendheid meer is dat en eten wordt geserveerd.
Ja gek he! Dat het bij jou nog zaterdag was. Iik moet ook oppassen dat ik met mijn hoofd niet constant in L.A. blijf hangen. Heb mn koffer nog steeds niet helemaal uitgepakt en bedenk me constant hoe laat het nu in L.A. is en wat ze daar aan het doen zijn. Irritant dat tijdsverschil, 9 uur is echt veel vind ik, eigenlijk gewoon een hele werkdag. Als wij hier om 6 uur eten, zijn de mensen in L.A. aan het ontbijten.
Aha okee.. dus eerst withdrawal en daarna kan je nog kiezen van welke rekening; ik dacht dat ik daar altijd checkings deed, de bovenste. Ik was wel verbaasd door al die opties...
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.