Ziezo die zijn dan ook weer geboekt, onze tickets voor "Hellcatraz", eindelijk. Nu zijn we er helemaal klaar voor, lol.
Nog iemand geboekt voor 9 aug, om 10.15 u ?
Weet iemand ook of je kaarten kan annuleren? vorige week heb ik kaarten gereserveerd voor 13 augustus om 10 uur.. maar dat is op een zondag, en we willen toch wel graag die kerk bezoeken in SF.. we zijn maar 2 dagen in SF.. een zaterdag en een zondag
All sales are final.This sale is not subject to refund or exchange.
Zodus, denk ik dat je eraan vastzit. Ik denk echter dat een rustig bezoekje niet meer dan 2.30 u à 3 u in beslag neemt, wat je toch nog in staat zou moeten stellen beiden nog te kunnen combineren, of niet?
All sales are final.This sale is not subject to refund or exchange.
Zodus, denk ik dat je eraan vastzit. Ik denk echter dat een rustig bezoekje niet meer dan 2.30 u à 3 u in beslag neemt, wat je toch nog in staat zou moeten stellen beiden nog te kunnen combineren, of niet?
Erik
de kerkdienst is van 9 tot 12 volgens mij.. en 10 uur gaat onze boot.. dus we kunnen misschien 10min even die kerk bezoeken.. wel jammer.. maar ist niet zo dat als je die kerk bezoekt je moet blijven, of mag je gewoon na 10 min weg..
The West schreef:de kerkdienst is van 9 tot 12 volgens mij.. en 10 uur gaat onze boot.. dus we kunnen misschien 10min even die kerk bezoeken.. wel jammer.. maar ist niet zo dat als je die kerk bezoekt je moet blijven, of mag je gewoon na 10 min weg..
Lijkt mij niet echt beleefd. Dit doe je in nederland ook niet tijdens een kerkdienst gok ik...
Wij zijn nu alweer een maand terug uit de states, en hebben vooraf de kaartjes via internet betaald. Ging helamaal goed, geen lange wachttijden/rijen. Wij hebben ze vroeg gehaald, en daarna lekker over pier 39 gelopen, terrasje gepakt, bij de zeeleeuwen gekeken, kortom ideaal.
Wij werden toen nog gewoon met Blue Fleet naar Alcatraz gevaren, dus deze varen nog steeds.
Ik kijk regelmatig op de website maar ik moet gewoon even wachten tot 7 augustus want we willen op 7 september naar alcatraz. Dan komt deze datum erbij te staan in het rijtje. Je kunt echt maar een maand van te voren boeken. We twijfelen wel nog of we een dag of avond tour gaan doen!!!!
The West schreef:Weet iemand ook of je kaarten kan annuleren? vorige week heb ik kaarten gereserveerd voor 13 augustus om 10 uur.. maar dat is op een zondag, en we willen toch wel graag die kerk bezoeken in SF.. we zijn maar 2 dagen in SF.. een zaterdag en een zondag
Vorig jaar had ik ook al kaarten van te voren geboekt en het bleek uiteindelijk dat die dag niet uitkwam. Ik heb toen de kaarten terplekke verwisseld aan de balie voor dezelfde dag. Was geen probleem. Kan je ook proberen.
The West schreef:Weet iemand ook of je kaarten kan annuleren? vorige week heb ik kaarten gereserveerd voor 13 augustus om 10 uur.. maar dat is op een zondag, en we willen toch wel graag die kerk bezoeken in SF.. we zijn maar 2 dagen in SF.. een zaterdag en een zondag
Vorig jaar had ik ook al kaarten van te voren geboekt en het bleek uiteindelijk dat die dag niet uitkwam. Ik heb toen de kaarten terplekke verwisseld aan de balie voor dezelfde dag. Was geen probleem. Kan je ook proberen.
ik heb kaartjes voor alcatraz via Blue & Goldfleet gereserveerd en heb ook een bevestiging binnen gekregen met een confirmation number. Het bedrag is er alleen tot op de dag van vandaag nog niet afgeschreven. Is het de bedoeling dat dat op de dag zelf gebeurd als we de creditcard door de automaat heen halen of moet ik me nu zorgen gaan maken?
wanneer heb je de kaartjes besteld? Meestal worden creditcard betalingen 1x per maand van je rekening afgeschreven. Ook kan het best een weekje duren voordat een betaling "zichtbaar" wordt in je online betalingsgegevens van de creditcard (als je die mogelijkheid met je creditcard tenminste hebt).
Je hebt een reserveringsnummer dus ik ga ervan uit dat het wel goed zit.
Fijne vakantie (je zult inmiddels al onderweg zijn denk ik)!
Opende helemaal geen nieuw draadje voor een antwoord, gaf gewoon antwoord in een open draadje hierboven dacht ik, maar geen probleem, als de persoon in kwestie maar geholpen werd, dat telt.
mvg Erik
Er zijn al genoeg topics over Alcatraz (gebruik de zoekfunctie maar eens) en daarom was het door mij gesloten topic en het andere gesloten topic eigenlijk overbodig. Er is op dit moment zelfs een lopend topic over Alcatraz (dit topic).
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.