Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alcatraz

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: betaling

Bericht door Rob »

davesandy schreef:dus kan ik er van uit gaan dat ik niet 2 keer moet betalen?

Dave
Klopt :wink:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: betaling

Bericht door Coyote »

davesandy schreef:dus kan ik er van uit gaan dat ik niet 2 keer moet betalen?
Ja hoor! Twee jaar geleden had ik mijn toegangskaart ook van te voren via internet besteld en via de bewuste automaat mijn kaartje uitgeprint.

Twee weken geleden ook nog gedaan bij tickets voor een basebalgame in san Francisco. :wink:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Rikky
Amerikafan

Bericht door Rikky »

Ziezo die zijn dan ook weer geboekt, onze tickets voor "Hellcatraz", eindelijk. Nu zijn we er helemaal klaar voor, lol.
Nog iemand geboekt voor 9 aug, om 10.15 u ?

Erik
The West
Amerika-ontdekker

Bericht door The West »

Weet iemand ook of je kaarten kan annuleren? vorige week heb ik kaarten gereserveerd voor 13 augustus om 10 uur.. maar dat is op een zondag, en we willen toch wel graag die kerk bezoeken in SF.. we zijn maar 2 dagen in SF.. een zaterdag en een zondag
Rikky
Amerikafan

Bericht door Rikky »

Op einde van boeking stond vermeld:

All sales are final.This sale is not subject to refund or exchange.

Zodus, denk ik dat je eraan vastzit. Ik denk echter dat een rustig bezoekje niet meer dan 2.30 u à 3 u in beslag neemt, wat je toch nog in staat zou moeten stellen beiden nog te kunnen combineren, of niet?

Erik
The West
Amerika-ontdekker

Bericht door The West »

Rikky schreef:Op einde van boeking stond vermeld:

All sales are final.This sale is not subject to refund or exchange.

Zodus, denk ik dat je eraan vastzit. Ik denk echter dat een rustig bezoekje niet meer dan 2.30 u à 3 u in beslag neemt, wat je toch nog in staat zou moeten stellen beiden nog te kunnen combineren, of niet?

Erik
de kerkdienst is van 9 tot 12 volgens mij.. en 10 uur gaat onze boot.. dus we kunnen misschien 10min even die kerk bezoeken.. wel jammer.. maar ist niet zo dat als je die kerk bezoekt je moet blijven, of mag je gewoon na 10 min weg..
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

The West schreef:de kerkdienst is van 9 tot 12 volgens mij.. en 10 uur gaat onze boot.. dus we kunnen misschien 10min even die kerk bezoeken.. wel jammer.. maar ist niet zo dat als je die kerk bezoekt je moet blijven, of mag je gewoon na 10 min weg..
Lijkt mij niet echt beleefd. Dit doe je in nederland ook niet tijdens een kerkdienst gok ik...
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Rikky
Amerikafan

Bericht door Rikky »

Ik had even geen erg in jullie uur van afvaart. Beiden combineren blijkt dus onmogelijk op die dag, spijtig.

Erik
Doerak
Amerika-ontdekker

Bericht door Doerak »

Goeiemorgen,

Wij zijn nu alweer een maand terug uit de states, en hebben vooraf de kaartjes via internet betaald. Ging helamaal goed, geen lange wachttijden/rijen. Wij hebben ze vroeg gehaald, en daarna lekker over pier 39 gelopen, terrasje gepakt, bij de zeeleeuwen gekeken, kortom ideaal.

Wij werden toen nog gewoon met Blue Fleet naar Alcatraz gevaren, dus deze varen nog steeds.

Veel plezier!

Groetjes Antoinette
Rikky
Amerikafan

Bericht door Rikky »

Blue & Gold Fleet zorgt idd nog voor de overvaarten, ik denk nog tot september, nadien worden deze verzorgd door Hornblower.

Erik
corvette
Amerikafan

Bericht door corvette »

Ik kijk regelmatig op de website maar ik moet gewoon even wachten tot 7 augustus want we willen op 7 september naar alcatraz. Dan komt deze datum erbij te staan in het rijtje. Je kunt echt maar een maand van te voren boeken. We twijfelen wel nog of we een dag of avond tour gaan doen!!!!
Souraia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Souraia »

The West schreef:Weet iemand ook of je kaarten kan annuleren? vorige week heb ik kaarten gereserveerd voor 13 augustus om 10 uur.. maar dat is op een zondag, en we willen toch wel graag die kerk bezoeken in SF.. we zijn maar 2 dagen in SF.. een zaterdag en een zondag
Vorig jaar had ik ook al kaarten van te voren geboekt en het bleek uiteindelijk dat die dag niet uitkwam. Ik heb toen de kaarten terplekke verwisseld aan de balie voor dezelfde dag. Was geen probleem. Kan je ook proberen.
The West
Amerika-ontdekker

Bericht door The West »

Souraia schreef:
The West schreef:Weet iemand ook of je kaarten kan annuleren? vorige week heb ik kaarten gereserveerd voor 13 augustus om 10 uur.. maar dat is op een zondag, en we willen toch wel graag die kerk bezoeken in SF.. we zijn maar 2 dagen in SF.. een zaterdag en een zondag
Vorig jaar had ik ook al kaarten van te voren geboekt en het bleek uiteindelijk dat die dag niet uitkwam. Ik heb toen de kaarten terplekke verwisseld aan de balie voor dezelfde dag. Was geen probleem. Kan je ook proberen.
ga ik proberen.. Bedankt :D
me@USA
Amerika-ontdekker

Bericht door me@USA »

Hallo iedereen,

ik heb kaartjes voor alcatraz via Blue & Goldfleet gereserveerd en heb ook een bevestiging binnen gekregen met een confirmation number. Het bedrag is er alleen tot op de dag van vandaag nog niet afgeschreven. Is het de bedoeling dat dat op de dag zelf gebeurd als we de creditcard door de automaat heen halen of moet ik me nu zorgen gaan maken?
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

me@USA,

wanneer heb je de kaartjes besteld? Meestal worden creditcard betalingen 1x per maand van je rekening afgeschreven. Ook kan het best een weekje duren voordat een betaling "zichtbaar" wordt in je online betalingsgegevens van de creditcard (als je die mogelijkheid met je creditcard tenminste hebt).

Je hebt een reserveringsnummer dus ik ga ervan uit dat het wel goed zit.

Fijne vakantie (je zult inmiddels al onderweg zijn denk ik)!

Roland

Rikky
Amerikafan

Bericht door Rikky »

Opende helemaal geen nieuw draadje voor een antwoord, gaf gewoon antwoord in een open draadje hierboven dacht ik, maar geen probleem, als de persoon in kwestie maar geholpen werd, dat telt.
mvg Erik
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Erik,

mijn reactie was ook niet tegen jou gericht. :wink:

Er zijn al genoeg topics over Alcatraz (gebruik de zoekfunctie maar eens) en daarom was het door mij gesloten topic en het andere gesloten topic eigenlijk overbodig. Er is op dit moment zelfs een lopend topic over Alcatraz (dit topic).

Roland

Rikky
Amerikafan

Bericht door Rikky »

NP mate, lol, een misverstandje, mvg,

Erik
Golliwog
Amerika-ontdekker

Bericht door Golliwog »

Heeft iemand toevallig ervaring met Ine Tours http://www.inetours.com?

Daar kun je een combi maken in SF voor een Tour door de stad, Tour Golden Gate Bridge en Alcatraz voor 46 dollar.

Senks,
Golliwog.
Afbeelding
Lindake
Amerika-ontdekker

Alcatraz

Bericht door Lindake »

Vraagje: Weet er toevallig ook iemand of Alcatraz of 4 September open is??

Gr.Linda
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer