Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gaat er komend weekend nog iemand naar Death Valley NP?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Gaat er komend weekend nog iemand naar Death Valley NP?
Ik ben blij dat we die temperaturen niet in Nederland hebben. Moet er niet aan denken dat het hier 45gr is. Dan is Florida nog lekker. 20 in LA is dan wel weer wat minder natuurlijk.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
We zijn vorig jaar zowel in het zuidwesten als in Florida geweest maar ik moet zeggen dat ik liever 40 graden droge warmte in ZW heb dan 25 natte warmte in FL..
Wij zitten op dit moment in Albuquerque en het is hier ook zo'n 37 graden, maar dat is inderdaad best wel te doen zolang je maar genoeg blijft drinken, zeker omdat de lucht zo droog is. Wandelen is wat zwaarder, maar ach, het is geen wedstrijd hè. En honderd keer zo lief dit soort weer dan regen.
We lachen ons trouwens wel rot om The Weather Channel. Het lijkt net alsof er hier geen normaal, rustig weer bestaat ofzo, zoveel drukte maken ze over ieder buitje. Zelfs onder een simpel filmpje over het ontstaan van regen wordt nog een spannend muziekje gezet als was het een dramatische actiefilm. Dat mensen hier nog naar buiten durven
We lachen ons trouwens wel rot om The Weather Channel. Het lijkt net alsof er hier geen normaal, rustig weer bestaat ofzo, zoveel drukte maken ze over ieder buitje. Zelfs onder een simpel filmpje over het ontstaan van regen wordt nog een spannend muziekje gezet als was het een dramatische actiefilm. Dat mensen hier nog naar buiten durven

Wij zijn er vandaag doorheen gereden, bloed heet, het was 49 graden. Stond te zweten terwijl ik stilstond. Maar wel prachtig.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Gisteren was het in Valley of Fire 44 graden, vandaag richting Panamint Springs Resort in Death Valley, en het ziet er naar uit dat het niet veel koeler gaat zijn.
Maar wij genieten er van!
Maar wij genieten er van!

- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maximum vandaag gezien bij Stovepipe Wells, 49 celsius, nu bijna 22:00, en buiten 31 graden met een heerlijke briesje bij Panamint Springs, feestje bezig hier, ranger neemt afscheid, spectaculair bezoek van een reddingshelikopter van China Lake die is geland naast de benzinepomp, en zeer gezellige avond!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Wij hebben er uiteindelijk voor gekozen om DV over te slaan. Wij hebben dit prachtige park al gezien en we vonden 50 graden celcius toch net iets te veel. Nadien hoorden we van mensen in Las Vegas dat er enorm veel auto's met pech langs de kant van de weg stonden om en rond DV.
Een overzicht van onze reizen en reisverslagen: http://dieudriesopreis.blogspot.com
April 16': New York
Aug 16': ZW Canda + Hawaï
New York (3x) - Zuidwesten (3x) - Noordoosten - Hawaii (2x)
Australië - Nieuw-Zeeland
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben gisteren van Vegas via Beatty DV in gereden, en heb geen auto met pech gezien, broodje aap verhaal lijkt me.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Ik gaf de boodschap ook maar door, Pete.Z 
Aangezien ik er zelf niet langs gereden ben, kan ik noch bevestigen noch weerleggen

Aangezien ik er zelf niet langs gereden ben, kan ik noch bevestigen noch weerleggen

Een overzicht van onze reizen en reisverslagen: http://dieudriesopreis.blogspot.com
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het viel mij juist op dat er geen pechgevallen stonden met die hitte, alleen een bus met een klapband.
Onderstaand plaatje is van RTL Weer

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Wij zouden dit weekend naar DV gaan (zitten in Vegas), maar de warmte is echt níet te doen... Jammer, want hierdoor zijn we veel binnen. Het is zelfs zo warm dat onze auto vandaag 120 graden buitentemperatuur aangaf... Als je op straat loopt in de namiddag, dan doet de warmte van de straat en stoep gewoon zeer aan je voeten en onderbenen... Bizar, zulke temperaturen heb ik nog nooit meegemaakt!
2010: Florida
2012: Zuidwesten
2013: Las Vegas
2014: Utah & Colorado
2015: Gepland: van New York naar Miami
2012: Zuidwesten
2013: Las Vegas
2014: Utah & Colorado
2015: Gepland: van New York naar Miami
Voor de liefhebbers, met tips: http://www.tripadvisor.co.uk/ShowTopic- ... ornia.html
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1868 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 12 Reacties