Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

San Francisco perfecte hotel

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
wezzzley
Amerika-ontdekker

Re: San Francisco perfecte hotel

Bericht door wezzzley »

Weet niet of je al geboekt hebt?
Anders is het Town house motel misschien wel een optie...
Verbleven wij vorig jaar ook 3 nachten. Hotel is zeer basic maar netjes.
Alles is aanwezig in de kamers dus ook een eigen badkamer.
Is ook een klein ontbijtje inbegrepen.
Afbeelding
frederick1984
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door frederick1984 »

Wij verbleven begin mei 3 nachten in het Edwardian Hotel op Market Street. San Francisco is een dure stad qua hotels zeker als je een eigen badkamer wilt op de kamer. Veel goedkopere hotels hebben gemeenschappelijke badkamers op de gang...
Recht tegenover het Edwardian Hotel had je de F line tram richting de pieren e.d. Voor 2euro per persoon reed je zo naar de kust
* 2013: CA, NV, UT, AZ, CA
* 2014: WA, MT, WY, UT, NV
moon29
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door moon29 »

Ik heb een boeking staan voor San Francisco (3 nachten), maar ben daar niet helemaal gelukkig mee.
Op zich lijkt me het Coventry Motor Inn wel wat. En nog betaalbaar.
Iemand hier die daar ervaring mee heeft?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

De Coventry Motor Inn ken ik niet maar de Motor Inns staan wel goed aangeschreven dacht ik. Wij hebben zelf goede ervaringen met de Columbus Motor Inn.

Marianne
Marjolein1972
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Marjolein1972 »

Wij vonden Buena Vista Motor Inn ideaal gelegen. En met gratis ondergrondse parkeergarage.
Stel je van het ontbijt alleen niks voor :wink:
1991 East - West USA
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2018 Oostkust NYC - Miami
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
Nieka
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Nieka »

Ik ben ook lang aan het zoeken en twijfelen geweest over ons hotel in SF voor 2 nachten (20-22 juli).
Ik vond alles te duur ofwel de kwaliteit maar bedenkelijk. Ok het is maar om te slapen maar toch...

Uiteindelijk gekozen voor Coral Reef Inn (Alameda) voor 80 €/kamer/nacht.
Dit ligt dus aan de overkant van de baai, maar met per boot sta je redelijk snel in de stad en hier kan je je auto gratis kwijt.
Liever dit dan een veel te duur hotel van mindere kwaliteit, maar ieder zijn keuze natuurlijk.
moon29
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door moon29 »

Ook wij hebben gisterenavond besloten te kiezen voor een hotel buiten de stad (3 nachten).
Goed hotel, met gratis wifi, gratis goed ontbijt en gratis parkeren.
Best Western Plus coyote Point inn.
Slechts $95 per nacht voor 4 personen incl. uitgebreid ontbijt.

Voor een vergelijkbare kwaliteit (vinden wij wel belangrijk zeker omdat het voor 3 nachten is) betaal ik op een goede locatie in de stad zelf kom ik minstens op het dubbele uit.
Dat besteden we dan liever aan andere leuke dingen :wink:
katrienenluc
Amerikakenner
Partner van: Luke21
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door katrienenluc »

Embassy Suites is ook heel goed en ruim!
moon29
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door moon29 »

Maar die zou voor ons bijvoorbeeld op ruim $200 per nacht uitkomen! Meer dan het dubbele dus....
katrienenluc
Amerikakenner
Partner van: Luke21
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door katrienenluc »

oei! welke data?
daisydpl
Amerikafan

Bericht door daisydpl »

Ik heb momenteel de Best Western Grosvenor hotel geboekt (dicht bij de luchthaven). Qua prijs betaal is voor 3 nachten in September 362 Euro. De parkeerkosten komen op 7 dollar per dag.
Mijn collega heeftd aar dit jaar in september overnacht en dit blijft uiteindelijk niet zo ver te zijn van het stad maar ze hadden natuurlijk wel een auto.
Ik weet niet of jij een auto zou hebben of niet....

Pas wel op want ik heb gemerkt dat de meerderheid van de hotels nog eens tot 40 dollar vraagt per dag voor parkingskosten :shock: :cry:
moon29
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door moon29 »

van 18 t/m 21 juli 2014.
Maar zoals gezegd, ik ben eigenlijk wel tevreden met mijn boeking bij Best Western Plus Coyote Point Inn.
Niet super ver van de stad, we hebben een auto dus geen probleem.
Parkeerplaatsen zijn er in de stad voor 10 tot 15 dollar per dag te vinden dus dat is best te doen.
Bij het hotel is parkeren gratis, wifi gratis en heel uitgebreid ontbijt gratis.
En dat dus voor zo'n € 230 voor 3 nachten!
Met 4 personen (2 x queensize)
Hotel scoort tussen 8 en 9.
daisydpl
Amerikafan

Bericht door daisydpl »

amaai ja dat is wel de moeite. Dit ga ik voor mij dan toch ook eens even bekijken :D
Nieka
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Nieka »

moon29 schreef:van 18 t/m 21 juli 2014.
Maar zoals gezegd, ik ben eigenlijk wel tevreden met mijn boeking bij Best Western Plus Coyote Point Inn.
Niet super ver van de stad, we hebben een auto dus geen probleem.
Parkeerplaatsen zijn er in de stad voor 10 tot 15 dollar per dag te vinden dus dat is best te doen.
Bij het hotel is parkeren gratis, wifi gratis en heel uitgebreid ontbijt gratis.
En dat dus voor zo'n € 230 voor 3 nachten!
Met 4 personen (2 x queensize)
Hotel scoort tussen 8 en 9.
Dan zitten wij daar samen :wink:
Maar wel aan een andere kant van de stad/water
ingerverhoef
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door ingerverhoef »

Afgelopen jaar heb ik 2 nachten geslapen in Pacifica (Pacifica Beach Hotel). Een leuk en gemoedelijk plaatsje aan de kust vlak onder San Francisco, ruime kamer met jacuzzi! Parkeren was uiteraard gratis bij het hotel, en in 20 minuten waren wij met de auto in SF. Mocht ik die kant weer op gaan, zou ik zelf zo weer in Pacifica overnachten.
Smellycat500
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Smellycat500 »

Wij hebben al twee keer overnacht (2006 en 2009) in de Buena Vista Motor Inn. Gunstig gelegen aan Lombard Street, nog op loopafstand van Fishermans Wharf. Wat wij erg praktisch vonden was de ondergrondse parkeergarage, en deze kosten zitten bij de prijs inbegrepen. Ik zie in juli prijzen van $164 staan.
Reeds bezocht: CA, AZ, NV, UT, OR, WA, ID, MT, WY, SD, CO, FL, GA, SC, NC, NE, DC, VA, DE, NJ, PA, NY, CT, RI, MA en Canada
Bertus
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Bertus »

Wij hebben gisteravond voor $ 638 een premier kamer met uitzicht gereserveerd via Booking bij Stanford Court van 4 t/m 8 september volgend jaar is volgens mij niet duur als je een hotel in SF wil. zit wel boven op NOB Hill maar kabeltrams lopen voor de deur langs.
Bertus
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

moon29 schreef:Ik heb een boeking staan voor San Francisco (3 nachten), maar ben daar niet helemaal gelukkig mee.
Op zich lijkt me het Coventry Motor Inn wel wat. En nog betaalbaar.
Iemand hier die daar ervaring mee heeft?
Wij hebben afgelopen september enkele nachten in de Coventry Motor Inn geslapen. Echt een prima hotel. Grote, ruime kamers, mooie badkamer, gratis parkeren en enorm aardige receptie en management. Wij betaalde $120 p.n, geloof ik.

Je bent met 20 minuutjes lopen bij Pier 39/Fisherman's Wharf en 2 minuten lopen zit een Ihop waar je prima kan ontbijten. Ook zit er recht tegenover een fijne fietsverhuurder mocht je de Golden Gate Bridge willen overfietsen.

Al met al zou ik dit hotel zeker aanraden. (enige minpuntje: je zit aan Lombard Street, dus je zult snachts wel wat verkeer horen, maar dat vonden wij helemaal geen probleem)
Groetjes,
Daniel
moon29
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door moon29 »

@mrvanilla: voor ons komt Conventory motor inn op $555 voor 3 nachten.
We hebben nu gekozen voor het weliswaar niet in de stad zelf gelegen maar wel heel erg goed beoordeelde Best Western Plus Point inn gekozen voor € 232 voor 3 nachten inclusief uitgebreid (volgens de reviews) ontbijt, gratis parkeren en gratis wifi. We moeten dan wel nog betalen voor parkeren in San Francisco, maar dan nog is het verschil groot.
Voor dat verschil zitten we minstens even luxe en kunnen we toch weer andere leuke dingen doen.
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Is dat aan de 101 net onder de landingsbanen van het vliegveld? Daar heb je wel kans op files San francisco in. Ik zal morgens eens kijken of ik het topic kan vinden over parkeren in SF. Er zijn een aantal parkeerplaatsen aan the Embarcadero en zijstraten waar je 10 of 15 dollar per dag betaald als je er vroeg bent. Gebruik voor de rest het OV in San Francisco. Ook evt met de fiets en met de hop onoff bus kun je gemakkelijk veel van de stad zien.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer