Bonkers, ik snapte inderdaad niet van waar die viewpoints ineens kwamen. Maar nu ik het nog eens terug lees snap ik wat je bedoelt. Het is niet altijd even simpel om te begrijpen wat mensen bedoelen met wat ze schrijven. Ik dacht dat je het over jezelf had.

Maar ik denk nu niet dat je je in een hokje geduwd moet voelen hoor. Alle reacties zijn hier goed bedoeld en of ze persoonlijk op jou bedoeld zijn, denk ik niet. Maar iedereen interpreteert die natuurlijk op zijn manier.
Persoonlijk vind ik de vermelding dat je er 14 dagen kan vullen (ik had even goed een maand kunnen zeggen, het gaat om het idee

) wel relevant. Zo weet de TS tenminste dat er veel te doen is, en dan kan hij naargelang zijn interesse hier rekening mee houden. Wij waren er de eerste keer 3 dagen waarvan we 2 dagen in Arches doorgebracht hebben en 1 dag in Canyonlands en Dead Horse Point. Persoonlijk had ik er liever nog een dag extra gehad, maar wij zijn dan ook fervente wandelaars. Ik ken iemand die op 1 dag Arches heeft afgehaspeld en daar ook tevreden mee was.
Ik begrijp dat je niet van plan bent om veel op voorhand te boeken, maar als ik je nog een tip mag geven: ik weet niet wanneer je in Moab plant te zijn, maar toen wij er dit jaar in juni waren, was het al máánden op voorhand heel moeilijk om nog een hotel te vinden.

Het is een heel populaire plaats, vergis je daar niet in. Ook als je in of vlakbij andere parken wilt logeren tijdens de zomermaanden is het vaak aangeraden van iets te boeken.
Mijn tips heb ik hier eerder al gemeld, maar waarschijnlijk heb je ook wel iets aan onze reisverslagen van dit jaar en van 2010.