Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Laurent Martres - Photographing the Southwest
Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest
Wat ben ik blij met dit topic! Heb net deel 1 op de Kindle app voor iPad gezet en dat zoekt en leest prima.
Monique
it's a small world after all...
Reisblog 2013: USA Zuidwest
Reisblog 2014: Zweden ~ rondje grote meren
it's a small world after all...
Reisblog 2013: USA Zuidwest
Reisblog 2014: Zweden ~ rondje grote meren
Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest
Ik snap het niet goed Monique? wat is deel 1 voor de Kindle app, is dat een digitaal boek dat je op de ipad zet?
Ik heb wel een ipad
Ik heb wel een ipad
- JohnS
- Amerika-ontdekker
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 12 okt 2012, 22:28
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Locatie: Sint Maarten
Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest
Dank voor de tips! Mooie boeken, praktisch om mee te nemen op iPad met (gratis) Kindle app bij Amazon.
@rian: De digitale versies zijn bedoeld voor Kindle tablets. Met de app (te downloaden via Amazon) kun je digitale boeken bedoeld voor Kindle lezen op je iPad.
@rian: De digitale versies zijn bedoeld voor Kindle tablets. Met de app (te downloaden via Amazon) kun je digitale boeken bedoeld voor Kindle lezen op je iPad.
Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest
Ok, ik heb gezocht naar digitale boeken bij amazon maar nog niet gevonden.
Heb nu al de papieren versie besteld bij bol.com van zuidelijk Utah. ( was 22 euro incl verzenden, moet hem nog ontvangen)
Wat is de prijs van de digitale boeken?
Heb nu al de papieren versie besteld bij bol.com van zuidelijk Utah. ( was 22 euro incl verzenden, moet hem nog ontvangen)
Wat is de prijs van de digitale boeken?
- kalaman
- Amerika-expert
- Berichten: 5578
- Lid geworden op: 29 nov 2011, 19:47
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Locatie: West-Vlaanderen
- Contacteer:
Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest
hier vind je de digitale versies : " onclick="window.open(this.href);return false;
- Fraa
- Amerikakenner
- Berichten: 1413
- Lid geworden op: 26 jan 2010, 11:25
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Locatie: Genk, Limburg, België
- Contacteer:
Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest
Ik gebruik ze sinds vorig jaar ook gewoon in de Kindle-app, weegt wat minder 
Reisblog: thisisfraa.be
-
Patmanzzz
- Amerikafan
- Berichten: 187
- Lid geworden op: 11 jan 2012, 14:42
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest
heb de boeken besteld via http://www.phototripusa.com/ (4)
deze werden geleverd 2 per 2 (54$ en 49$ all in) ... groot was mijn vebazing dat ik voor elk van de pakketten 16 moest betalen (BTW en/of invoertaks) (meer dan 32€ dus in totaal) - ik was er me niet van bewust dat dit voor zulke relatief kleine bedragen zo hoog kon oplopen (tarief van +-40%) - dus de boeken inderdaad best in Europa bestellen (op het moment van mijn bestelling waren ze echter niet beschikbaar bij Amazon en bookdepository)
deze werden geleverd 2 per 2 (54$ en 49$ all in) ... groot was mijn vebazing dat ik voor elk van de pakketten 16 moest betalen (BTW en/of invoertaks) (meer dan 32€ dus in totaal) - ik was er me niet van bewust dat dit voor zulke relatief kleine bedragen zo hoog kon oplopen (tarief van +-40%) - dus de boeken inderdaad best in Europa bestellen (op het moment van mijn bestelling waren ze echter niet beschikbaar bij Amazon en bookdepository)
- Fraa
- Amerikakenner
- Berichten: 1413
- Lid geworden op: 26 jan 2010, 11:25
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Locatie: Genk, Limburg, België
- Contacteer:
Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest
Ach, ik heb ooit eens wat voor 20$ gekocht en ik moest kosten betalen. Het grappige was dan ook nog dat op de achterkant van't douaneformulier letterlijk stond dat je onder de 28$ geen kosten moet betalen, belachelijk. Wat nog grappiger is dat zij trouwens de kosten berekenen op de waarde van't pakket PLUS verzendingskosten, nog hilarischer. Ik heb de boeken gewoon via Amazon voor Kindle gekocht & ik lees deze oftewel op de PC/Mac of tablet in de Kindle app, veel handiger 
Reisblog: thisisfraa.be
- kalaman
- Amerika-expert
- Berichten: 5578
- Lid geworden op: 29 nov 2011, 19:47
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Locatie: West-Vlaanderen
- Contacteer:
Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest
En nu komt het beste van allemaal : vermits we
(geprobeerd hebben om illegale apparatuur in te voeren
Maar als we
wordt alles misschien geklasseerd...Tja...kunnen bewijzen dat we ter goeder trouw gehandeld hebben
- Stan.Gobien
- Techmod
- Berichten: 6816
- Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Locatie: Roeselare (BE)
- Contacteer:
Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest
Als ik op Amazon bestel dan is het altijd op amazon.de zo moet ik geen douane betalen.
Ik heb alle boeken die tot nu toe verschenen zijn in huis.
Photographing the World is iets anders dan de andere boeken, in die zin dat het niet zo gedetailleerd is met "hoe er te geraken".
Ik heb alle boeken die tot nu toe verschenen zijn in huis.
Photographing the World is iets anders dan de andere boeken, in die zin dat het niet zo gedetailleerd is met "hoe er te geraken".
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
- sachasenne
- Amerika-expert
- Berichten: 6074
- Lid geworden op: 03 mei 2007, 15:29
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Locatie: Saoudi Arabie
- Contacteer:
Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest
Kalaman, is dit op de luchthaven gebeurd?
Groetjes,
Carine
Carine
- kalaman
- Amerika-expert
- Berichten: 5578
- Lid geworden op: 29 nov 2011, 19:47
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Locatie: West-Vlaanderen
- Contacteer:
Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest
inderdaad Carine. Zo staat het vermeld op het aangetekend schrijven dat we "mochten" ontvangen :
Wij brengen u ter kennis dat op 13 maart 2013 onze diensten (BIPT) in samenwerking met de Administratie der Douane en Accijnzen een controle hebben uitgevoerd op postzendingen bij bPost, gebouw 829/D, Luchthaven Cargo, 1931 Zaventem.
- Doockles
- Amerika-expert
- Berichten: 2382
- Lid geworden op: 31 jan 2008, 12:57
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Locatie: Wilrijk - België
Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest
Je kunt de boeken ook gewoon via bol.com bestellen hoor. En ze hebben ze volgens mij ook soms in de gespecialiseerde Standaard boekhandel met reisboeken. Dus als je er nogs eens zou willen bestellen zijn er genoeg Europese alternatieven denk ik.Patmanzzz schreef:heb de boeken besteld via http://www.phototripusa.com/ (4)
Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
- Jasmino
- Amerika-expert
- Berichten: 7067
- Lid geworden op: 15 mar 2004, 08:34
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest
Bookdepository is een online boekhandel in Engeland die wereldwijd gratis verzendt, een aanrader! Ideaal voor de engelstalige boeken, en vaak ook een stuk goedkoper dan Bol.com. Daar komen mijn laatste versies vandaan in elk geval.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- kalaman
- Amerika-expert
- Berichten: 5578
- Lid geworden op: 29 nov 2011, 19:47
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Locatie: West-Vlaanderen
- Contacteer:
Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest
idem ditoJasmino schreef:Bookdepository is een online boekhandel in Engeland die wereldwijd gratis verzendt, een aanrader! Ideaal voor de engelstalige boeken, en vaak ook een stuk goedkoper dan Bol.com. Daar komen mijn laatste versies vandaan in elk geval.
-
Patmanzzz
- Amerikafan
- Berichten: 187
- Lid geworden op: 11 jan 2012, 14:42
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest
bedankt voor de feedback allemaal!
wat betreft de Europese alternatieven - zoals in mijn post vermeld waren op het moment van mijn bestelling niet alle boeken in voorraad bij Amazon.de en Thebookdepository en ik wou geen maanden wachten
en alle gekheid op een stokje: 16 Euro BTW en of invoerrechten op een bestelling van 40 Euro is toch regelrechte diefstal
wat betreft de Europese alternatieven - zoals in mijn post vermeld waren op het moment van mijn bestelling niet alle boeken in voorraad bij Amazon.de en Thebookdepository en ik wou geen maanden wachten
en alle gekheid op een stokje: 16 Euro BTW en of invoerrechten op een bestelling van 40 Euro is toch regelrechte diefstal
- Fraa
- Amerikakenner
- Berichten: 1413
- Lid geworden op: 26 jan 2010, 11:25
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Locatie: Genk, Limburg, België
- Contacteer:
Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest
Aangezien de paperbacks zo goedkoop zijn via Bookdepository heb ik volume 1 t/m 3 ook maar besteld daar. Ik heb ze wel al gelezen via de Kindle app, maar toch leuk om ze effectief te hebben 
Reisblog: thisisfraa.be
- Fraa
- Amerikakenner
- Berichten: 1413
- Lid geworden op: 26 jan 2010, 11:25
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Locatie: Genk, Limburg, België
- Contacteer:
Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest
Het is al bijna 2 weken geleden dat ik de boeken bij Bookdepository besteld heb (de dag na de bestelling waren ze verzonden), maar ik heb nog altijd niets ontvangen. Ik hoop dat dit geen 2 maanden gaat duren 
Reisblog: thisisfraa.be
- kalaman
- Amerika-expert
- Berichten: 5578
- Lid geworden op: 29 nov 2011, 19:47
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Locatie: West-Vlaanderen
- Contacteer:
Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest
dat is "verdacht" hoor Frankie, wij hadden ze op minder dan een week. Misschien toch best eens informeren...
Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest
@ Fraa: de bezorgdienst van the Book Depository is veranderd... Vroeger gewoon met De Post, nu met TNT. Onze boeken (die ik op het werk heb laten leveren) kwamen ook maar niet aan, blijkbaar hadden ze ze enkele huizen verder afgeleverd 'omdat er niemand was', terwijl dat wel degelijk wel zo was... Enkele dagen later zaten ze tussen de klink van de voordeur op het werk, op een zaterdag. Gelukkig moest mijn collega komen, anders was een buurtbewoner er met mijn boeken vandoor...
Een vriendin had onlangs hetzelfde probleem: kreeg ineens telefoon van iemand dat daar boeken voor haar waren aangekomen, terwijl ze ervoor gezorgd had dat in de week dat haar boeken gingen aankomen altijd iemand thuis was...
Een vriendin had onlangs hetzelfde probleem: kreeg ineens telefoon van iemand dat daar boeken voor haar waren aangekomen, terwijl ze ervoor gezorgd had dat in de week dat haar boeken gingen aankomen altijd iemand thuis was...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
