Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Laurent Martres - Photographing the Southwest

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
iMoon
Amerika-ontdekker
Berichten: 79
Lid geworden op: 12 jan 2013, 21:01

Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest

Bericht door iMoon »

Wat ben ik blij met dit topic! Heb net deel 1 op de Kindle app voor iPad gezet en dat zoekt en leest prima.
rian
Amerika-ontdekker
Berichten: 95
Lid geworden op: 17 nov 2012, 17:06
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest

Bericht door rian »

Ik snap het niet goed Monique? wat is deel 1 voor de Kindle app, is dat een digitaal boek dat je op de ipad zet?
Ik heb wel een ipad :D
Gebruikersavatar
JohnS
Amerika-ontdekker
Berichten: 53
Lid geworden op: 12 okt 2012, 22:28
Aantal x V.S. bezocht: 14
Locatie: Sint Maarten

Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest

Bericht door JohnS »

Dank voor de tips! Mooie boeken, praktisch om mee te nemen op iPad met (gratis) Kindle app bij Amazon.

@rian: De digitale versies zijn bedoeld voor Kindle tablets. Met de app (te downloaden via Amazon) kun je digitale boeken bedoeld voor Kindle lezen op je iPad.
rian
Amerika-ontdekker
Berichten: 95
Lid geworden op: 17 nov 2012, 17:06
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest

Bericht door rian »

Ok, ik heb gezocht naar digitale boeken bij amazon maar nog niet gevonden.
Heb nu al de papieren versie besteld bij bol.com van zuidelijk Utah. ( was 22 euro incl verzenden, moet hem nog ontvangen)
Wat is de prijs van de digitale boeken?
Gebruikersavatar
kalaman
Amerika-expert
Berichten: 5578
Lid geworden op: 29 nov 2011, 19:47
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: West-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest

Bericht door kalaman »

hier vind je de digitale versies : " onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Fraa
Amerikakenner
Berichten: 1413
Lid geworden op: 26 jan 2010, 11:25
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Genk, Limburg, België
Contacteer:

Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest

Bericht door Fraa »

Ik gebruik ze sinds vorig jaar ook gewoon in de Kindle-app, weegt wat minder :lol:
Reisblog: thisisfraa.be
Patmanzzz
Amerikafan
Berichten: 187
Lid geworden op: 11 jan 2012, 14:42
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest

Bericht door Patmanzzz »

heb de boeken besteld via http://www.phototripusa.com/ (4)
deze werden geleverd 2 per 2 (54$ en 49$ all in) ... groot was mijn vebazing dat ik voor elk van de pakketten 16 moest betalen (BTW en/of invoertaks) (meer dan 32€ dus in totaal) - ik was er me niet van bewust dat dit voor zulke relatief kleine bedragen zo hoog kon oplopen (tarief van +-40%) - dus de boeken inderdaad best in Europa bestellen (op het moment van mijn bestelling waren ze echter niet beschikbaar bij Amazon en bookdepository)
Gebruikersavatar
Fraa
Amerikakenner
Berichten: 1413
Lid geworden op: 26 jan 2010, 11:25
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Genk, Limburg, België
Contacteer:

Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest

Bericht door Fraa »

Ach, ik heb ooit eens wat voor 20$ gekocht en ik moest kosten betalen. Het grappige was dan ook nog dat op de achterkant van't douaneformulier letterlijk stond dat je onder de 28$ geen kosten moet betalen, belachelijk. Wat nog grappiger is dat zij trouwens de kosten berekenen op de waarde van't pakket PLUS verzendingskosten, nog hilarischer. Ik heb de boeken gewoon via Amazon voor Kindle gekocht & ik lees deze oftewel op de PC/Mac of tablet in de Kindle app, veel handiger :)
Reisblog: thisisfraa.be
Gebruikersavatar
kalaman
Amerika-expert
Berichten: 5578
Lid geworden op: 29 nov 2011, 19:47
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: West-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest

Bericht door kalaman »

:offtopic: wil je nóg slechter nieuws horen :( ? De FPV-vliegbril die mijn zoon gekocht had om zijn DJI Phantom te besturen is...in beslag genomen omdat er blijkbaar een zender zou inzitten (zit er niet écht in, maar wél apart in de verpakking) die niet zou gehomologeerd zijn in België (verwondert dat ons nog :roll: ?). We mochten zelfs die zender niet uit de doos halen en zodoende toch al de rest recupereren. Ha nee, het volledige pakket is in beslag genomen, inclusief batterijen die zelfs niets met die bril te maken hadden, maar die voor een RC-auto zijn.
En nu komt het beste van allemaal : vermits we
geprobeerd hebben om illegale apparatuur in te voeren
( :shock: ) komt dit voor de correctionele rechtbank en riskeren we een boete van...2700€".
Maar als we
kunnen bewijzen dat we ter goeder trouw gehandeld hebben
wordt alles misschien geklasseerd...Tja... :clap: Belgenland...
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6816
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest

Bericht door Stan.Gobien »

Als ik op Amazon bestel dan is het altijd op amazon.de zo moet ik geen douane betalen.

Ik heb alle boeken die tot nu toe verschenen zijn in huis.
Photographing the World is iets anders dan de andere boeken, in die zin dat het niet zo gedetailleerd is met "hoe er te geraken".
Gebruikersavatar
sachasenne
Amerika-expert
Berichten: 6074
Lid geworden op: 03 mei 2007, 15:29
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Locatie: Saoudi Arabie
Contacteer:

Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest

Bericht door sachasenne »

Kalaman, is dit op de luchthaven gebeurd?
Groetjes,
Carine
Gebruikersavatar
kalaman
Amerika-expert
Berichten: 5578
Lid geworden op: 29 nov 2011, 19:47
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: West-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest

Bericht door kalaman »

inderdaad Carine. Zo staat het vermeld op het aangetekend schrijven dat we "mochten" ontvangen :
Wij brengen u ter kennis dat op 13 maart 2013 onze diensten (BIPT) in samenwerking met de Administratie der Douane en Accijnzen een controle hebben uitgevoerd op postzendingen bij bPost, gebouw 829/D, Luchthaven Cargo, 1931 Zaventem.
Gebruikersavatar
Doockles
Amerika-expert
Berichten: 2382
Lid geworden op: 31 jan 2008, 12:57
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Wilrijk - België

Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest

Bericht door Doockles »

Patmanzzz schreef:heb de boeken besteld via http://www.phototripusa.com/ (4)
Je kunt de boeken ook gewoon via bol.com bestellen hoor. En ze hebben ze volgens mij ook soms in de gespecialiseerde Standaard boekhandel met reisboeken. Dus als je er nogs eens zou willen bestellen zijn er genoeg Europese alternatieven denk ik. ;-)
Gebruikersavatar
Jasmino
Amerika-expert
Berichten: 7067
Lid geworden op: 15 mar 2004, 08:34
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest

Bericht door Jasmino »

Bookdepository is een online boekhandel in Engeland die wereldwijd gratis verzendt, een aanrader! Ideaal voor de engelstalige boeken, en vaak ook een stuk goedkoper dan Bol.com. Daar komen mijn laatste versies vandaan in elk geval.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Gebruikersavatar
kalaman
Amerika-expert
Berichten: 5578
Lid geworden op: 29 nov 2011, 19:47
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: West-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest

Bericht door kalaman »

Jasmino schreef:Bookdepository is een online boekhandel in Engeland die wereldwijd gratis verzendt, een aanrader! Ideaal voor de engelstalige boeken, en vaak ook een stuk goedkoper dan Bol.com. Daar komen mijn laatste versies vandaan in elk geval.
idem dito :thumbup:
Patmanzzz
Amerikafan
Berichten: 187
Lid geworden op: 11 jan 2012, 14:42
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest

Bericht door Patmanzzz »

bedankt voor de feedback allemaal!
wat betreft de Europese alternatieven - zoals in mijn post vermeld waren op het moment van mijn bestelling niet alle boeken in voorraad bij Amazon.de en Thebookdepository en ik wou geen maanden wachten
en alle gekheid op een stokje: 16 Euro BTW en of invoerrechten op een bestelling van 40 Euro is toch regelrechte diefstal
Gebruikersavatar
Fraa
Amerikakenner
Berichten: 1413
Lid geworden op: 26 jan 2010, 11:25
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Genk, Limburg, België
Contacteer:

Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest

Bericht door Fraa »

Aangezien de paperbacks zo goedkoop zijn via Bookdepository heb ik volume 1 t/m 3 ook maar besteld daar. Ik heb ze wel al gelezen via de Kindle app, maar toch leuk om ze effectief te hebben :)
Reisblog: thisisfraa.be
Gebruikersavatar
Fraa
Amerikakenner
Berichten: 1413
Lid geworden op: 26 jan 2010, 11:25
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Genk, Limburg, België
Contacteer:

Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest

Bericht door Fraa »

Het is al bijna 2 weken geleden dat ik de boeken bij Bookdepository besteld heb (de dag na de bestelling waren ze verzonden), maar ik heb nog altijd niets ontvangen. Ik hoop dat dit geen 2 maanden gaat duren :)
Reisblog: thisisfraa.be
Gebruikersavatar
kalaman
Amerika-expert
Berichten: 5578
Lid geworden op: 29 nov 2011, 19:47
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: West-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest

Bericht door kalaman »

dat is "verdacht" hoor Frankie, wij hadden ze op minder dan een week. Misschien toch best eens informeren...
fieke85
Amerikafan
Berichten: 142
Lid geworden op: 17 mei 2012, 11:04

Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest

Bericht door fieke85 »

@ Fraa: de bezorgdienst van the Book Depository is veranderd... Vroeger gewoon met De Post, nu met TNT. Onze boeken (die ik op het werk heb laten leveren) kwamen ook maar niet aan, blijkbaar hadden ze ze enkele huizen verder afgeleverd 'omdat er niemand was', terwijl dat wel degelijk wel zo was... Enkele dagen later zaten ze tussen de klink van de voordeur op het werk, op een zaterdag. Gelukkig moest mijn collega komen, anders was een buurtbewoner er met mijn boeken vandoor...
Een vriendin had onlangs hetzelfde probleem: kreeg ineens telefoon van iemand dat daar boeken voor haar waren aangekomen, terwijl ze ervoor gezorgd had dat in de week dat haar boeken gingen aankomen altijd iemand thuis was...
Afbeelding

http://bartensofie.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer