Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Honkbal L.A. Angels

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
mtl
Amerika-expert

Re: Honkbal L.A. Angles

Bericht door mtl »

Eigen eten en drinken meenemen naar het stadion is streng verboden. Er is controle bij de ingang. Eten en drinken zul je dus zelf moeten kopen in het stadion. Veel keus maar ook schreeuwend duur. Voor cola en hamburger ben je al iets van $15 kwijt.
Robkuh
Amerikafan

Bericht door Robkuh »

Laredo schreef:Overmorgen gaan wij ook naar een wedstrijd van de Angels. Iemand ervaring met eten/drinken daar? Kun je zelf wat meenemen of is alles daar goed verkrijgbaar en tegen een redelijke prijs? Zijn er leuke restaurantjes in de buurt om voor de wedstrijd wat te eten?
Ik weet niet of je eten mee mag nemen, maar het kan volgens mij wel als je bijvoorbeeld iets in je broekzakken ofzo stopt. Volgens mij moesten wij wel tassen open maken.
Wat je ook veel ziet (en wat wij ook gedaan hebben) is bij de wal-mart in de buurt eten te halen en op de parkeerplaats picknicken.

Ik heb daar voor 9 dollar een flink glas bier gekocht. Volgens mij was al het drank rond deze prijs. Ook eten was niet erg goedkoop, maar wel voldoende eettentjes. Verder lopen er de gehele wedstrijd verkopers over de tribune die suikerspinnen, popcorn, ijs en dat soort dingen verkopen.
Wij waren er een half uur van te voren. Er was toen nog bijna niemand in het stadion. Ons viel op dat het allemaal erg goed geregeld is, ondanks dat er maar 1 ingang is. Houd er rekening mee dat een wedstrijd makkelijk 4.5 uur kan duren. Onze wedstrijd begon met mooi weer, maar 's avonds koelt het toch flink af. Lange broek is dan echt wel aan te raden (wij zaten er half juli 2012). Je ziet ook veel mensen na 2 uur nog binnenkomen, omdat een hele wedstrijd een flinke zit is en ze dus voor de laatste 2 uurtjes komen kijken. Ik vond het echt de moeite waard om het mee te maken.

Veel plezier

Gr. Rob
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Robkuh schreef:Je ziet ook veel mensen na 2 uur nog binnenkomen, omdat een hele wedstrijd een flinke zit is en ze dus voor de laatste 2 uurtjes komen kijken.
Omdat het geen echte fans zijn bedoel je :wink: Dat zul je bij andere teams, zoals bijvoorbeeld de Red Sox, absoluut niet zien.
mtl
Amerika-expert

Re: Honkbal L.A. Angels

Bericht door mtl »

Ik ben deze week bij de Yankees (1 keer) en de Mets (2 keer) geweest. Bij de ingang worden je tassen nagekeken maar daar werd ook gefouilleerd en dan zal bijv. een flesje water niet onbemerkt blijven. En nog een waarschuwing bij vooral middagwedstrijden: als de zon flink schijnt dan is het afschuwelijk heet op veel zitplaatsen. Wat de lengte van de 3 wedstrijden betrof waar ik was: die varieerden tussen de 2u45m en 3u15m. Maar het kan uiteraard langer. helemaal als het na 9 innings nog gelijk is en er verlengd moet worden. Of als er een regen-onderbreking tussen zit.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer