Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nog enkele vragen over Los Angeles

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Nog enkele vragen over Los Angeles

Bericht door PSVwally »

Ik zou inderdaad de laatste 2 pagina's van de All about LA topic doorlezen. Voor beverly hills gewoon vanaf sunset blvd erin rijden bij dohemy road. Voor de playboy mansion voorkant vanaf sunset linksaf charing cross road in, al zie je er weinig van. Je kunt ook één straat verder linksaf, dan kom je langs will smith, dan het duurste huis van LA dat van aaron spelling(nu van petra ecclestone) dan de achterkant van de playboy mansion en tegenover dat hek aan de andere kant vd straat woont johnny depp.

Valet hangt een beetje af wat je voor de parking betaald, maar ik geef gewoon een paar dollar. In Vegas is valet parking gratis en dan geef ik meestal 5 dollar, afhankelijk van hoelang ik er gestaan heb.
lise30
Amerikafan

Bericht door lise30 »

Harry schreef:1. Dit http://trafficinfo.lacity.org/ is wel een handige site voor files. (Ik snap ook niet dat er geantwoord wordt dat er geen site zou zijn waar files op te zien zijn :roll: )
2. Maakt niet veel uit, ik vindt het parkeren in LA toch al erg goedkoop.
3. Rij de Mulholland drive en je hebt een paar plaatsen met mooi uitzicht over LA.
4. Er is ruim voldoende parkeergelegenheid rondom Rodeo drive, en ook helemaal niet duur. Leuke eettip is het Panini cafe op Santa Monica boulevard net om de hoek bij Rodeo drive, ga op het terras zitten en je kunt heerlijk mooie mensen en mooie auto's kijken.5. Zeker San Francisco, de grootste Chinese gemeenschap buiten China.
6. Dat maakt eigenlijk niet uit, het is heerlijk om daar door de straten te rijden, zeker met de juiste auto. :D

Zeker goede eettip! Panini cafe..heerlijk geluncht en goedkoop. Wij moesten even zoeken maar wel gevonden en echt wat een heerlijk bord vol. Meditariaans, italiaans/grieks dus... goed! Parkeren kan ernaast op parkeerdek voor een paar dollar. Dan straat oversteken en nog even op rodeo drive wandelen.
Mervin
Amerika-ontdekker

Bericht door Mervin »

Wat is duur voor parkeren? Wij hebben een paar dagen geleden 20 dollar betaald voor een hele dag..... in nederland ben je tegenwoordig duurder uit....

Voor de rest: je kunt veel plannen van tevoren (zelf ook gecaan) maar uiteindelijk ziet een dag er vaak toch anders uit.... dus zelf ter plekke kijken hoe en wat..... alles voorgekauwd krijgen is ook niks aan denk ik zo.....
2012: NY, West Coast & Washington DC
2013: Florida
2013: Las Vegas
2015: East Coast
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Floratine schreef:Wat betreft het parkeren bij Rodeo Drive:
Wij waren daar 5 weken geleden en moesten ontzettend lachen dat we in een van de duurste straten zo goedkoop konden parkeren.
We zijn namelijk een willekeurige parkeergarage ingereden, gevestigd aan Rodeo Drive; valet parking met de eerste twee uur gratis parkeren!
Je weet zeker niet meer waar dat precies is?
wookie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door wookie »

Effe over die vraag ivm een uitkijkpunt over de stad, is er al iemand in Bronson Canyon Park geweest? Wij gaan er naartoe om een paar oude filmlocaties te zien, en ik heb gelezen dat je dus via dat park een wandelpad hebt dat een klein stukje boven de Hollywoodsign uit zou komen, met prachtig zicht, heb ook enkele foto's gezien en dat zag er idd heel mooi uit. Volgens mij hoort Bronson Canyon Park bij Griffith park, correct me if I'm wrong!
Afbeelding
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Bedoel je deze wandeling die PSVwally pas heeft gelopen? http://trusa2013.wordpress.com/2013/03/14/los1/
wookie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door wookie »

Volgens mij wel ja, ben er toevallig opgekomen omdat ik een plek uit een bepaalde film aan't zoeken was. Ziet er zeer de moeite uit!
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer