Dude schreef:Niet helemaal eens
Death valley heeft aan de noordingang wel degelijk een betaalhokje.
Het is niet altijd bemand maar het staat er wel.
Voor de rest zijn er inderdaad geen hokjes en moet je je toegangs ticket aan je voorruit kleven als je
je kaartje bent gaan laten zien in een vc.
Ik heb vorige week bij Seqoia en Yosemity bij beiden 20 usd betaald. Je krijgt er een krantje en een kaart voor terug.
Ik meende zelf ook al dat het $20 was, maar op de site stond $25, daarom had ik dat hier neergezet. Ik zie hier op een boekje ook $20 staan... Kon zelf gratis naar binnen nl, al hebben wij $20 fooi gegeven voor 2 dagen
cornet schreef:Een collega van mij is in mei geweest en ik ga in augustustus. Is het mogelijk om de pass van 80 dollar door te geven?
Nee,als je de voorwaarden leest is de pas niet overdraagbaar.
Zonder de discussie te willen starten over het wel of niet doen: feit is dat wij bij aanschaf door de park ranger werden aangespoord om de pass juist met anderen te delen zodra we weer terug waren...en zolang jouw handtekening op de pass staat doen ze er niet moeilijk over.
Overigens staat op de site van USGS (waar je de pass online kan kopen) het volgende bij de veelgestelde vragen: "Can any two people sign an Annual Pass?
Yes. The two pass owners do not have to be related or married."
September 2009: Hawaii (Oahu & Maui) || September 2010: New York ||Mei 2012: Zuidwest-USA (LA-LA)
Dude schreef:Niet helemaal eens
Death valley heeft aan de noordingang wel degelijk een betaalhokje.
Het is niet altijd bemand maar het staat er wel.
Voor de rest zijn er inderdaad geen hokjes en moet je je toegangs ticket aan je voorruit kleven als je
je kaartje bent gaan laten zien in een vc.
Bart
Nooit gezien Bart, waar staat dat dan??
Pete, dat betaalhokje staat, komende vanaf de 267 nog verder dan Scotty's Castle, en nog wat verder dan de afslag naar Ubehebe Crater, aan het bordje van Grapevine.
Ik zeg er meteen even bij dat toen wij er doorkwamen, er niemand in het hokje zat, maar het was toen ook al behoorlijk laat, rond 18u30.
Zie deze print screen van het hokje.
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
Nee,als je de voorwaarden leest is de pas niet overdraagbaar.
Zonder de discussie te willen starten over het wel of niet doen: feit is dat wij bij aanschaf door de park ranger werden aangespoord om de pass juist met anderen te delen zodra we weer terug waren...en zolang jouw handtekening op de pass staat doen ze er niet moeilijk over.
Overigens staat op de site van USGS (waar je de pass online kan kopen) het volgende bij de veelgestelde vragen: "Can any two people sign an Annual Pass?
Yes. The two pass owners do not have to be related or married."
Ja, en dit staat er ook:
Passes are non-refundable, non-transferable and cannot be replaced if lost or stolen
Ja, fantastische route, zeker rond die tijd, met de ondergaande zon die de rotsen en zijn kleuren prachtig laten uitkomen !
Maar ik ben dan ook een erg grote DV-fan !
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
En voor de wandelingen kan je je al voorbereiden met de info op de website van de National Park Service. De laatste editie van de 'krantjes" met daarin alle hikes kan je er ook downloaden.
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Op onze pas staat de handtekening van mijn man, wilde hem eerst ook doorgeven aan een kennis maar ga nu zelf nog een keer samen met mijn dochter, dan zal dus mijn handtekening er ook op moeten, dat is denk ik ook de bedoeling, als je de pas met je gezin koopt dat de handtekening van 2 gezinsleden er op kunnen zodat ze ook apart het park in kunnen. Dus in principe niet om hem door te geven.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.