Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Upper of Lower Antelope Canyon
Re: Upper of Lower Antelope Canyon
In de reacties hierboven zie ik dat er elke keer een keus wordt gemaakt tussen de Upper en de Lower Antilope.
Wij zouden heel graag beide canyons willen zien.
Is dit te doen? Hoever liggen ze ongeveer van elkaar?
Als het op 1 dag te doen is, wat is dan de beste volgorde?
's Ochtends vroeg de Lower en rond het middaguur de Upper?
Wij slapen trouwens 2 nachten in Page.
Wij zouden heel graag beide canyons willen zien.
Is dit te doen? Hoever liggen ze ongeveer van elkaar?
Als het op 1 dag te doen is, wat is dan de beste volgorde?
's Ochtends vroeg de Lower en rond het middaguur de Upper?
Wij slapen trouwens 2 nachten in Page.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Eerst de Lower en dan de Upper inderdaad. Ze liggen dicht bijelkaar, maar ik weet niet hoe het met het vervoer naar de Upper is, misschien moet je daarvoor eerst terug naar Page?
Zie hier voor meer informatie.
Marianne
Zie hier voor meer informatie.
Marianne
-
ina
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Het ligt vrijwel aan de overkant, je kan er zo naar toe rijden, ik weel alleen niet of je moet bespreken, voorheen niet maar ik hoor dat de upper nu best wel druk is.
Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
wij willen upper antelope bezoeken, maar twijfelen of we al moeten reserveren?
Verschil is dat je naar een kantoor in Page moet om je te melden en je dan weg gebracht wordt met een jeep of je rijdt zelf naar de parkeerplaats.
Wat raden jullie aan?
We zijn er op een zondag. Ik las laatst dat er dan geen excursies zijn
zou toch jammer zijn
Verschil is dat je naar een kantoor in Page moet om je te melden en je dan weg gebracht wordt met een jeep of je rijdt zelf naar de parkeerplaats.
Wat raden jullie aan?
We zijn er op een zondag. Ik las laatst dat er dan geen excursies zijn
zou toch jammer zijn
sorry...nog een vraag
boeken bij Roger Ekis of Chief Tsosie? Wat zijn de verschillen?
boeken bij Roger Ekis of Chief Tsosie? Wat zijn de verschillen?
-
Frans H
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Voor zover ik weet zijn de verschillen marginaal. Ik zou gewoon kijken op de websites en boeken waar je je het prettigst bij voelt.
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Als je op zondag bent dan misschien toch de lower??
Het is gewoon allebei mooi maak je niet te druk over welke je doet. ALs je er bent is het gewoon MOOI.
En bij de diverse uitbaters... volgens mij is het om het even.
Het is gewoon allebei mooi maak je niet te druk over welke je doet. ALs je er bent is het gewoon MOOI.
En bij de diverse uitbaters... volgens mij is het om het even.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Ik vond de lower tour om 8.00 s' ochtends heel leuk, mooi en relaxt. Waren nog heel weinig mensen zodat je veel kon fotograferen en de gids hielp steeds met foto's maken. Om half 10 was het al een stuk drukker.
Alleen Ekris gaat op zondag. Heb me aangemeld (lekker op tijd, stom)... ik hoor het wel en anders rijden we er gewoon heen. '
En anders maandagochtend vroeg voordat we richting GC vertrekken. Dan is de lower dus ook een optie. Komt goed.
Dank je wel weer!
En anders maandagochtend vroeg voordat we richting GC vertrekken. Dan is de lower dus ook een optie. Komt goed.
Dank je wel weer!
Wij deden deze week de lower om 10 u, gewoon tot daar gereden en we konden direkt de canyon in, niet teveel volk.
De volgende dag wilden we 's morgens de upper boeken in Page voor de tour van 11.30 u, volzet.
We zijn dan om 10 u zelf naar de Upper gereden en daar kaartjes gekocht voor 11 uur, geen enkel probleem, niet moeten aanschuiven voor de kaartjes en om 10u45 teruggekomen. Dan roepen ze je naam af en omdat wij om 10 u al geboekt hadden waren we bij de eerste groep.
Ik vond de lower veel leuker dan de upper maar daar heb je niet zo'n grote lichtstraal natuurlijk.
De volgende dag wilden we 's morgens de upper boeken in Page voor de tour van 11.30 u, volzet.
We zijn dan om 10 u zelf naar de Upper gereden en daar kaartjes gekocht voor 11 uur, geen enkel probleem, niet moeten aanschuiven voor de kaartjes en om 10u45 teruggekomen. Dan roepen ze je naam af en omdat wij om 10 u al geboekt hadden waren we bij de eerste groep.
Ik vond de lower veel leuker dan de upper maar daar heb je niet zo'n grote lichtstraal natuurlijk.
Wat fijn dat je reageert! Ik heb bij Roger Ekis via internet geboekt voor zondag 17 juni. Wij zijn 1 nachtje in Page. Binnen 48 uur moet je reactie krijgen.
Ik heb nog niks gehoord. Wij zeiden ook al tegen elkaar en anders rijden we er gewoon heen. Staat het aangegeven waar het is anders moet ik het adres nog even op zoeken als we daar in de buurt zijn.
Iedereen boekt om 11.30 uur de upper, dus die zal wel vol zijn. En anders bellen we ze gewoon op.
Maar het lukte dus wel en voor de lower kun je ook gewoon daar heen rijden toch? Is de lower veel klimmen en lang lopen? Ik heb met hardlopen een hielspoorblessure opgelopen (grrr) dus dat is een beetje jammer, vandaar de vraag.
Ik heb nog niks gehoord. Wij zeiden ook al tegen elkaar en anders rijden we er gewoon heen. Staat het aangegeven waar het is anders moet ik het adres nog even op zoeken als we daar in de buurt zijn.
Iedereen boekt om 11.30 uur de upper, dus die zal wel vol zijn. En anders bellen we ze gewoon op.
Maar het lukte dus wel en voor de lower kun je ook gewoon daar heen rijden toch? Is de lower veel klimmen en lang lopen? Ik heb met hardlopen een hielspoorblessure opgelopen (grrr) dus dat is een beetje jammer, vandaar de vraag.
- Rudy78
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Wij hebben vandaag de Upper Antelope gedaan. De gewone tour van ca. 1,5 uur van 11:30 uur. Je hebt ook nog een fototour. Bij boeken bij RogerEkis hadden we als 1ste voorkeur 11:30 uur aangegeven. Eerste reactie was dat ze vol zaten. Dan maar de tour van 13:30 uur. Begin van de week kregen we echter nog bericht dat er op de tour van 11:30 uur nog plaats was. Die dus maar gedaan...
Wij vonden de tour tegen vallen. De gids vertelde niets, rende maar vooruit en jaagde iedereen op. Daarbij was het druk en zat er geen structuur in (alle groepen gingen tegelijk de canyon in). Foto's maken ging moeilijk zonder niemand op de foto te krijgen. Naar mijn idee is het gewoon te toeristisch en gaat het alleen maar om geld te verdienen, kostte volgens mij $ 45 p.p. Naar mijn mening is de prijs - kwaliteit ver onder de maat.
Ze zouden aan het aantal bezoekers perken moeten stellen en dan om bv. de 10 minuten een groep naar binnen laten gaan en niet al te grote groepen...
Ik weet natuurlijk niet hoe het op andere tijdstippen is. Maar 11:30 uur raad ik niemand aan...
Los hiervan is het natuurlijk wel mooi om te zien.
De Lower Antelope Canyon kun je het beste in de morgen uren doen. Bij de Upper kun je ook een foto tour doen. Dan duurt de tocht 2,5 uur en dan ben je volgens mij ca. 2 uur in de canyon, dus 1 uur langer dan de gewone tour.
Wij vonden de tour tegen vallen. De gids vertelde niets, rende maar vooruit en jaagde iedereen op. Daarbij was het druk en zat er geen structuur in (alle groepen gingen tegelijk de canyon in). Foto's maken ging moeilijk zonder niemand op de foto te krijgen. Naar mijn idee is het gewoon te toeristisch en gaat het alleen maar om geld te verdienen, kostte volgens mij $ 45 p.p. Naar mijn mening is de prijs - kwaliteit ver onder de maat.
Ze zouden aan het aantal bezoekers perken moeten stellen en dan om bv. de 10 minuten een groep naar binnen laten gaan en niet al te grote groepen...
Ik weet natuurlijk niet hoe het op andere tijdstippen is. Maar 11:30 uur raad ik niemand aan...
Los hiervan is het natuurlijk wel mooi om te zien.
De Lower Antelope Canyon kun je het beste in de morgen uren doen. Bij de Upper kun je ook een foto tour doen. Dan duurt de tocht 2,5 uur en dan ben je volgens mij ca. 2 uur in de canyon, dus 1 uur langer dan de gewone tour.
2005 West Canada
2007 Thailand
2009 Noorwegen
2012 West Amerika
2013 Java en Bali - Indonesië
2014 Cruise Italië - Griekenland
2014 New York
2015 - 2024 voornamelijk campings in Frankrijk
2025 Florida (VS)
2007 Thailand
2009 Noorwegen
2012 West Amerika
2013 Java en Bali - Indonesië
2014 Cruise Italië - Griekenland
2014 New York
2015 - 2024 voornamelijk campings in Frankrijk
2025 Florida (VS)
Ben het met de drukte bij de Upper wel met je eens Rudy78, begin deze maand ook bij de Upper Antelope Canyon geweest en er gingen iets van 7 wagens in 1 keer naar de Canyon toe.
Gelukkig vertrokken wij later, omdat de dame in kwestie die iedereen in de wagens indeelde nog even tussendoor wat ging doen.
We hadden zelf de tour van 10 uur, dus de lagere prijs en ik vond het buiten dat zeker wel de moeite waard en heb er mooie foto's kunnen maken! Aangezien wij dus pas 10:20 bij de Canyon waren hebben we ook nog wat sun beams mee kunnen pakken.
Wel moet ik zeggen dat ik de Indianen soms vrij apart vind, met al die losse tarieven en dergelijke!
Gids was wel erg aardig maar had vreemde verhalen. Aldus haar de dochter van de vrouw die de canyon destijds ontdekt heeft.
Ik hoorde wat andere gidsen om ons heen die alles wel een stuk leuker vertelde, en dat waren met name de wat jongere gidsen!
Gelukkig vertrokken wij later, omdat de dame in kwestie die iedereen in de wagens indeelde nog even tussendoor wat ging doen.
We hadden zelf de tour van 10 uur, dus de lagere prijs en ik vond het buiten dat zeker wel de moeite waard en heb er mooie foto's kunnen maken! Aangezien wij dus pas 10:20 bij de Canyon waren hebben we ook nog wat sun beams mee kunnen pakken.
Wel moet ik zeggen dat ik de Indianen soms vrij apart vind, met al die losse tarieven en dergelijke!
Gids was wel erg aardig maar had vreemde verhalen. Aldus haar de dochter van de vrouw die de canyon destijds ontdekt heeft.
Ik hoorde wat andere gidsen om ons heen die alles wel een stuk leuker vertelde, en dat waren met name de wat jongere gidsen!
Wij waren er dus vorige week. Toch de toer van 11.30 uur kunnen boeken bij Roger Ekris. Het was wel druk inderdaad maar ik heb geen mensen op mijn foto's.
Ze wachten netjes op de volgende groep of vragen of een treuzelkont door wil lopen als ze bijv. zand willen gooien. Het hangt er wel vanaf welke gids je mee krijgt. De een is nog steeds enthousiast om je instructies te geven voor je camera, de ander minder. Ik voegde me gewoon bij een groepje waar de gids wel enthousiast van was en heb zo mooie plaatjes kunnen schieten. Tja.... het is wat het is met toeristische dingen.
Ik had een week van tevoren pas gemaild en toen kreeg ik terug gemaild dat we voor de eerste tour rond 10 u waren ingedeeld. Ik had hier gelezen dat je er ook zelf heen kon rijden, dus ik vroeg of ze me, als er annuleringen kwamen voor de 11.30 toer, ze mij nog kon mailen. We moesten uit monument valley komen en we hadden daar hotel The View geboekt (vertelde ik haar) voor het uitzicht en we wilden niet gaan haasten. Dus ik schreef haar terug dat ik nog even zou bedenken wat we gaan doen, of de toer op 10 u en haasten of misschien zelf er gewoon heen rijden, want ik had gehoord van 'een vriend' dat dit ook kon.
Toen ze dat las konden we ineens vanwege annuleringen om 11.30 uur terecht. Meteen mail terug!
Dus de club boekt gewoon eerste de tweede keus uren vol en dan de meest 'populaire'
denk ik
Ik vond het wel erg mooi dus het geld wel waard, maar ik snap dat je daar anders over denkt als je over andere mensen heen struikelt met foto's maken.
Ik heb wel gezien dat mensen die een phototour boekten en daar dik geld voor betaalden dat die ook moeten haasten en gaan met dezelfde andere groepen de canyon in.
Dus speciale behandeling? ik denk het niet. voordat je statief etc allemaal klaar hebt kun je alweer doorlopen. Zou het mij niet waard zijn. Onze foto's zijn ook prachtig.
Ze wachten netjes op de volgende groep of vragen of een treuzelkont door wil lopen als ze bijv. zand willen gooien. Het hangt er wel vanaf welke gids je mee krijgt. De een is nog steeds enthousiast om je instructies te geven voor je camera, de ander minder. Ik voegde me gewoon bij een groepje waar de gids wel enthousiast van was en heb zo mooie plaatjes kunnen schieten. Tja.... het is wat het is met toeristische dingen.
Ik had een week van tevoren pas gemaild en toen kreeg ik terug gemaild dat we voor de eerste tour rond 10 u waren ingedeeld. Ik had hier gelezen dat je er ook zelf heen kon rijden, dus ik vroeg of ze me, als er annuleringen kwamen voor de 11.30 toer, ze mij nog kon mailen. We moesten uit monument valley komen en we hadden daar hotel The View geboekt (vertelde ik haar) voor het uitzicht en we wilden niet gaan haasten. Dus ik schreef haar terug dat ik nog even zou bedenken wat we gaan doen, of de toer op 10 u en haasten of misschien zelf er gewoon heen rijden, want ik had gehoord van 'een vriend' dat dit ook kon.
Toen ze dat las konden we ineens vanwege annuleringen om 11.30 uur terecht. Meteen mail terug!
Dus de club boekt gewoon eerste de tweede keus uren vol en dan de meest 'populaire'
Ik vond het wel erg mooi dus het geld wel waard, maar ik snap dat je daar anders over denkt als je over andere mensen heen struikelt met foto's maken.
Ik heb wel gezien dat mensen die een phototour boekten en daar dik geld voor betaalden dat die ook moeten haasten en gaan met dezelfde andere groepen de canyon in.
Dus speciale behandeling? ik denk het niet. voordat je statief etc allemaal klaar hebt kun je alweer doorlopen. Zou het mij niet waard zijn. Onze foto's zijn ook prachtig.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 12305 Weergaves
-
Laatste bericht door maaikebs
-
- 2 Reacties