Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
FOL Universal Studios (Front Of Line-tickets)
Re: FOL Universal Studios (Front Of Line-tickets)
@ marianne
ik dacht dat het zo was FOL tickets tour in begrepen,en bij de gewone kaarten niet,had het nog nergens gelezen of gevonden
ik dacht dat het zo was FOL tickets tour in begrepen,en bij de gewone kaarten niet,had het nog nergens gelezen of gevonden
Het staat heel duidelijk op de site van universal studio's.met de fol tickets heb je alleen recht op 1 x front of line dus niet in de rij staan bij de atractie. Vroeger mog je nog zo vaak als je wilde voor bij de rij lopen dit hebben ze dus verandert. Verder heb je voorrang bij de shows (de zitplaatsen dus). Maar de rond lijding is dus voor iedereen. Dus wat word het 149 doller voor de FOL tickets of 69 doller voor een twee dagen kaart? ( normaal 77 doller) zie andere topic waar ik de link heb gezet voor de korting
-
- Amerika-ontdekker
Ik ben heel erg aan het twijfelen over de FOL tickets, wij hebben 1 dag voor Universal en ook nog in het weekend in het hoogseizoen. Maar we zijn wel met z`n vijven!!! duur dus. Maar als je overal een uur moet wachten wordt je ook niet vrolijk. Wat is wijsheid?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tja, moeilijke keuze. Wat schuiven in de route zodat je een dagje eerder of later naar Universal kunt is niet mogelijk?
Of geen Universal maar een studio tour bij Warner Bros?
Marianne
Of geen Universal maar een studio tour bij Warner Bros?
Marianne
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 31
- Contacteer:
Met de FOL tickets kun je in ieder geval elke attractie en show als eerste naar binnen. Zie inderdaad dat het tegenwoordig slechts 1x per attractie mag. Bovendien mag je behind the scenes bij een aantal attracties.rainbow schreef:Ik ben heel erg aan het twijfelen over de FOL tickets, wij hebben 1 dag voor Universal en ook nog in het weekend in het hoogseizoen. Maar we zijn wel met z`n vijven!!! duur dus.
Ik kan mij herinneren dat wij destijds de meeste attracties ook 1x deden. Slechts enkele attracties deden we 2x. Het is een redelijk groot park en je moet te voet dus flinke afstanden afleggen. Als je alle attracties dus 1x gedaan hebt is er al een groot gedeelte van de dag om.
Voor 5 personen is het inderdaad een flinke uitgave: 5 x $ 149 (in het hoogseizoen).
Roland
Inderdaad, gewoon bij openingstijd voor de deur staan. Het is mij al vaker opgevallen dat de meeste parkbezoekers niet zo van die early birds zijn, dus 's ochtends loop je vaak zo overal zonder wachtrij naar binnen.Martin & Marianne schreef: Als je geen FOL ticket hebt zorg er dan voor dat je vroeg in het park bent, dan vallen de rijen nog mee. Ik heb wel eens gehoord dat je dan de studio tour het beste zo vroeg mogleijk kunt doen.
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
En sommige attracties hebben een Single-Riders ingang. Ook heel prettig om te gebruiken als het enorm druk is (al heb je kans dat je dan niet bij elkaar in een karretje zit, maar als de keuze tussen 'niet bij elkaar zitten met maar 10 minuten wachttijd' of 'bij elkaar zitten met een uur wachttijd' is, dan heb ik die keuze persoonlijk snel gemaakt
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Ik weet dat er al meerdere topics zijn over dit onderwerp maar kon ze even niet zo snel vinden. Wij willen op zaterdag 11 aug nr Universal Studio's mar twijfelen ENORM of we een front of line pass aan moeten schaffen. Ik heb ze gezien vr $138 pp en we gaan met zn vieren. Dat is dus een dikke € 400 ...... Slik x 100........ Dat is een aardig deel van ons budget dus onze vraag is: is een FOL echt nodig? Hoe lang sta je anders te wachten per attractie op een zaterdag in het hoogseizoen? Een andere dag kan helaas niet. Welk park is evt vergelijkbaar met US maar is veel goedkoper? Kortom: we weten niet wat we nu moeten doen. Aan de ene kant denk ik: het is wsl de enige keer dat we als gezin naar de States gaan (de komende jaren wordt het weer caravannen en dan met zn drieen omdat zoonlief volgend jaar al 18 is....) en lijkt het me vreselijk en zonde vd kostbare tijd dat je daar per attractie mss wel een uur in de rij staat maar aan de andere kant is het zoooo belachelijk veel geld voor 1 dagje....... Please help us!!
Laatst gewijzigd door Dude op 24 mei 2012, 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topic samnegevoegd met reeds bestaande topic
Reden: Topic samnegevoegd met reeds bestaande topic
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt ervan uitgaan dat het druk is. Een alternatief kan zijn een tour bij Warner Bros. Ze hebben niet veel tours op zaterdag, dus die moet je dan wel reserveren. De tour kost niet veel tijd dus je kunt dat ook nog met iets anders combineren. Hebebn jullie maar 1 dag voor LA?
Marianne
Marianne
Hoelang sta je te wachten? Daar is moeilijk een antwoord op te geven wat voor elke attractie klopt. Maar het kan soms zomaar 1 à 1,5 uur zijn en voor andere attracties weer veel minder. Ik ben er zomer 2010 geweest, door de week en het was behoorlijk druk. Omdat ik er 2 dagen voor de prijs van 1 in mocht heb ik geen FOL ticket gekocht, maar het was af en toe best wel wachten tot je aan de beurt was.
Wij zijn er gister geweest en het was niet echt druk, maar het is dan ook nog geen hoogseizoen en het was een woensdag.
Het langste wat we hebben moeten wachten was denk ik 30 minuten bij Simpsons the ride en we hebben volgens mij alle attracties precies binnen 1 dag gedaan.
Als het dus wat drukker is en je wil alle attracties binnen 1 dag doen is zo'n FOL pass misschien wel het geld waard.
Het langste wat we hebben moeten wachten was denk ik 30 minuten bij Simpsons the ride en we hebben volgens mij alle attracties precies binnen 1 dag gedaan.
Als het dus wat drukker is en je wil alle attracties binnen 1 dag doen is zo'n FOL pass misschien wel het geld waard.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij waren er in 2006 op een zondag (6 augustus). Ik zie in mijn reisverslag staan dat de wachttijden toen opliepen tot 50 minuten. Los van de wachttijden; je hebt bij de shows de mooiste plaatsen. Maar het blijft veel geld.
Marianne
Marianne
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 31
- Contacteer:
Ik weet niet hoe oud het 2e kind is maar wellicht dat zelf kunnen bijdragen? Kan me voorstellen dat de kinderen er graag naartoe willen dus misschien willen ze dan zelf wel een deel van de kosten op zich nemen? Het is lastig te voorspellen hoe druk het dan is maar FOL tickets zouden dan wel eens heel handig kunnen zijn. En anders accepteren dat je af en toe flink moet wachten.droom2012 schreef:Welk park is evt vergelijkbaar met US maar is veel goedkoper? Kortom: we weten niet wat we nu moeten doen. Aan de ene kant denk ik: het is wsl de enige keer dat we als gezin naar de States gaan (de komende jaren wordt het weer caravannen en dan met zn drieen omdat zoonlief volgend jaar al 18 is....) en lijkt het me vreselijk en zonde vd kostbare tijd dat je daar per attractie mss wel een uur in de rij staat maar aan de andere kant is het zoooo belachelijk veel geld voor 1 dagje....... Please help us!!
Ik denk niet dat je Warner Bros Studio tour kunt vergelijken met een attractiepark als Universal Studios. Voor de kinderen lijkt mij een attractiepark veel mooier. Hoewel ik Warner Bros zelf heel mooi vond is het wel erg passief allemaal en zou me kunnen voorstellen dat de kinderen meer 'actie' willen.Martin & Marianne schreef:Een alternatief kan zijn een tour bij Warner Bros.
Een ander attractiepark waar ik aan zit te denken is Six Flags Magic Mountain. Online zijn de tickets $ 36.99 per stuk. Ook daar kan het natuurlijk druk zijn. Er zijn zogn. Flash Passes te koop vanaf $ 45 waardoor je minder lang in de rij hoeft te wachten.
Roland
Bedankt voor jullie reacties. We zijn twee hele dagen in LA, 1 dag voor een citytour oid en 1 dag voor US. Denk idd dat Warner bros voor de kinderen wat minder leuk is. Six Flags is iets waar wij, paps en mams, niet vrolijk van worden. Toch teveel pretpark. US lijkt me een mooie combi van die twee. Alles zo lezende lijkt met wel verstandig om een FOL pas te kopen. En dan maar heeeeeel snel het vele geld vergeten en ervan genieten. Moet je de FOLpas al hier vanuit NL via internet bestellen? Het lijkt me dat er een bepaalde hoeveelheid per dag wordt verkocht toch???
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zeg ook niet dat je het kunt vergelijken. Er is niets vergelijkbaar met Universal. Maar voor het film-aspect is een studiotour wel heel leuk om te doen. Onze kinderen vonden het geweldig, en die waren toen jonger dan de kinderen van droom2012.Coyote schreef:Ik denk niet dat je Warner Bros Studio tour kunt vergelijken met een attractiepark als Universal Studios. Voor de kinderen lijkt mij een attractiepark veel mooier. Hoewel ik Warner Bros zelf heel mooi vond is het wel erg passief allemaal en zou me kunnen voorstellen dat de kinderen meer 'actie' willen.Martin & Marianne schreef:Een alternatief kan zijn een tour bij Warner Bros.
Een attractiepark kun je overal wel bezoeken. Misschien is California Adventure Park nog een idee?
Marianne
Kan iemand nog iets adviseren mbt bovenstaande (bestellen)?? BEDANKT!!!Moet je de FOLpas al hier vanuit NL via internet bestellen? Het lijkt me dat er een bepaalde hoeveelheid per dag wordt verkocht toch???
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Volgens mij moet je ze inderdaad van te voren bestellen.
Marianne
Marianne
- Nootje
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Je kunt ze ook ter plekke aanschaffen. Als je al een regulier ticket hebt, betaal je daar het verschil bij. Wij twijfelen ook nog, ik heb daarom naar us gemaild...
Hieronder een stukje uit ons verslag van 1 augustus 2005!
Oke, volgens de planning stond Disney op stapel, maar Kaylee mocht kiezen…. en koos voor Universal Studio’s. Een klein beetje heeft de keus wel beinvloed dat we in Universal Studio’s een Front of Line Pass gingen kopen. Dit betekent dat we bij alle attractie’s via een VIP ingang naar binnen mogen en bij alle shows gereserveerde plaatsen krijgen. Klinkt goed hè. Dat was het ook.
Universal Studio's
Nergens in de rij staan, overal zo naar binnen via aparte ingangen, dat wil toch iedereen. We hadden hier vaak over gelezen op alweer het Amerika Nedforum en ook al zit er een stevig prijskaartje aan, dat het dubbel en dwars waard zou zijn. Ondanks dat het dus erg druk was vandaag, was onze langste wachttijd: 0 minuten. Voor de meeste attractie’s was het toch gauw 30-40 minuten en dat maal het aantal bezochte attractie’s vandaag, tel uit je winst. We hebben alles gezien en gedaan wat er te doen en te zien was in het park. De Studio Tour doen we zelfs 2x, zodat we o.a. Jaws, King Kong en een compleet gecrasht vliegtuig van links en rechts goed kunnen bekijken. van Shrek 4D, Animal Planet Live, Fear Factor Live, Terminator 2: 3D, Van Helsing, Jurassic Park The Ride, Revenge of the Mummy, Backdraft, Special Effects, The Blue’s Brothers, Back To The Future tot en met de show van Waterworld allemaal hebben we het gezien vandaag en zonder deze Front of Line Pass hadden we dit nooit gehaald. Super Super Super, ........
Uiteraard is het een duur grapje maar als je alles in 1 dag wilt zien in het hoogseizoen, is het eigenlijk verplicht
Succes met de moeilijke keus.
Theo
Oke, volgens de planning stond Disney op stapel, maar Kaylee mocht kiezen…. en koos voor Universal Studio’s. Een klein beetje heeft de keus wel beinvloed dat we in Universal Studio’s een Front of Line Pass gingen kopen. Dit betekent dat we bij alle attractie’s via een VIP ingang naar binnen mogen en bij alle shows gereserveerde plaatsen krijgen. Klinkt goed hè. Dat was het ook.
Universal Studio's
Nergens in de rij staan, overal zo naar binnen via aparte ingangen, dat wil toch iedereen. We hadden hier vaak over gelezen op alweer het Amerika Nedforum en ook al zit er een stevig prijskaartje aan, dat het dubbel en dwars waard zou zijn. Ondanks dat het dus erg druk was vandaag, was onze langste wachttijd: 0 minuten. Voor de meeste attractie’s was het toch gauw 30-40 minuten en dat maal het aantal bezochte attractie’s vandaag, tel uit je winst. We hebben alles gezien en gedaan wat er te doen en te zien was in het park. De Studio Tour doen we zelfs 2x, zodat we o.a. Jaws, King Kong en een compleet gecrasht vliegtuig van links en rechts goed kunnen bekijken. van Shrek 4D, Animal Planet Live, Fear Factor Live, Terminator 2: 3D, Van Helsing, Jurassic Park The Ride, Revenge of the Mummy, Backdraft, Special Effects, The Blue’s Brothers, Back To The Future tot en met de show van Waterworld allemaal hebben we het gezien vandaag en zonder deze Front of Line Pass hadden we dit nooit gehaald. Super Super Super, ........
Uiteraard is het een duur grapje maar als je alles in 1 dag wilt zien in het hoogseizoen, is het eigenlijk verplicht
Succes met de moeilijke keus.
Theo
Laatst gewijzigd door Tokheim op 26 mei 2012, 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht