Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

5 verrassingen organiseren

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
tcoppers
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: 5 verrassingen organiseren

Bericht door tcoppers »

Wat romantisch misschien:
Moab -eten in Sunset Grill met zicht over Moab bij zonsondergang. Of wat al Genoemd is Red Cliff maar dan
Zou ik er behalve dineren ook overnachten.
Zion - the spotted dog cafe restaurant.
Groetjes Theo.

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Afbeelding
KimDaanUSA
Amerikafan

Bericht door KimDaanUSA »

Bedankt allemaal voor jullie superleuke reacties! :thumbup: Ik ga nu the spotted dog eventjes bekijken, alhoewel het denk het leukst is om maar 1x 'uit eten' als verrassing te doen... :wink: En dan zou ik dat prachtige uitzicht in Moab niet willen missen :o
Onze reisverslagensite: http://kimendaan.wordpress.com
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
KimDaanUSA
Amerikafan

Even een kleine update...

- Voor 28 juli heb ik in Moab de Red Cliffs Lodge gereserveerd :D (ben er lekker vroeg bij, haha)

- Op 4 augustus gaan vriendlief en ik Angels Landing lopen, wellicht wordt het een picknick op de route (zijn hier überhaupt mogelijkheden voor?)

- 11 augustus in SF: gedurende de dag doen we een fietstocht (weten jullie nog leuke routes?) en s'avonds zal de Alcatraz night tour op het programma staan, die heb ik zojuist geboekt :thumbup:

- 18 augustus in Sedona gaan we een jeep tour doen. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit bij welke aanbieder we dit gaan doen. We zijn echt wel avonturiers, dus willen een zo ruig mogelijke tour :wink:. Welke ik nu denk dat het meest geschikt is is de Soldiers Pass tour van redrockjeep.com, of hebben jullie eventueel andere aanbieders die voor een leuk prijsje een ruige tour aanbieden?

- 24 augustus in Monument Valley de zonsopkomst bekijken

Ik wacht weer met spanning jullie antwoorden/nieuwe ideeën af!

Groetjes, Kim
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Doockles »

KimDaanUSA schreef:- Op 4 augustus gaan vriendlief en ik Angels Landing lopen, wellicht wordt het een picknick op de route (zijn hier überhaupt mogelijkheden voor?)
Gewoon helemaal bovenaan! Een mooier uitzicht kan je niet hebben. ;-)
Je zal daar wel geen picknicktafels vinden, maar dat hoeft ook niet denk ik. :lol:
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

Op 4 augustus gaan vriendlief en ik Angels Landing lopen, wellicht wordt het een picknick op de route (zijn hier überhaupt mogelijkheden voor?)
Als het wat rustig mag loop je aan Scout Lookout (boven aan de switchbacks waar het pit toilet staat), even naar links richting de West Rim, dus niet naar rechts richting kettingen en Angels Landing.
Daar vind je even verderop mooie rustige plekken met zicht op de vallei, eventueel in de schaduw zelfs voor als het te warm moest zijn.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
sifaka
Amerikafan

Bericht door sifaka »

Het zijn allemaal al benoemd maar ik zou idd ook Angels Landing gaan lopen en dan kan je bovenaan OF net voor de grote klim heel mooi picknicken / genieten van het uitzicht.

Verder Slide Rock Park nabij Sedona... vonden we erg leuk en ook daar genoeg mogelijkheden om lekker te genieten van een picknick :D

De Night tour van Alcatraz is een aanrader, erg indrukwekkend om allemaal te zien.

Veel plezier!
6-10-2011 t/m 2-01-2012: rondje Zuidwest + Chicago - Miami

http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
mirjamenjasper
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door mirjamenjasper »

Ben toevallig nu in zion, heb vandaag een stuk van the narrows gelopen. Heel bijzonder omdat je grote stukken door de rivier raadt. (in springdale kun je hiervoor evt speciale schoenen huren en wandelstokken om de bodem af te tasten. Wij vonden het echt een heel bijzondere wandeling, tussen de hoge wanden en een verademing, door het koele water. Genoeg romantische picknick plekjes ook. En romantisch hand in hand om niet om te vallen:) Verder kun je ook in van die grote banden een stuk de rivier afhalen, maar dat hangt wel van waterstand af denk ik. Is ook te boeken in springdale.miss heb je er wat aan... wel super leuk idee van je!
KimDaanUSA
Amerikafan

@ mirjamenjasper Dankjewel :wink: Ik heb er ook super veel zin in :clap:
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer