Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel Las Vegas met mooi zwembad voor een peuter

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: Hotel Las Vegas met mooi zwembad voor een peuter

Bericht door dimple »

mvangils, Wynn via het bieden via Priceline. Onze voorkeur gaat uit naar Encore maar die doet niet mee met Priceline zover ik weet.

Wij hebben gewoon gezwommen met de kids daar hoor! En ook geen zwemluier om. Gatver, die dingen doen niks anders dan de andere luiers, water opzuigen Is gewoon een commercieel bedacht ding.
Ik ben het nergens in USA nog tegen gekomen dat je met kids niet mocht zwemmen. Ik vind het dan ook reuze raar dat je op cruise gaat en je meisje mag niet zwemmen, arm kind.

En hoe doen we het dan: Mika was zindelijk en Coco gewoon goed in de gaten houden. :wink:
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Dat snap ik niet. Je kan je kind zo goed in de gaten houden, als het komt, dan komt het. Eer je het door hebt zit het zwembad onder de ontlasting. Moet het hele zwembad dicht, ontsmet en opnieuw gevuld worden.
georgesken
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door georgesken »

dimple schreef: Ik ben het nergens in USA nog tegen gekomen dat je met kids niet mocht zwemmen. Ik vind het dan ook reuze raar dat je op cruise gaat en je meisje mag niet zwemmen, arm kind.
De cruiseforums staan vol discussies hierover

bv. http://www.cruisereviews.com/forum/cele ... ler-s.html

Er zijn maar enkele cruiselines die een apart zwembadje hebben waar kinderen in zwempampers zijn toegelaten.
In de meeste discussies komt steeds naar voor dat dit de aanbevelingen zijn van de US health department. Dus ik veronderstel dat dit eveneens geldt voor de gewone zwembaden aan land. Maar het zijn slechts aanbevelingen denk ik...
Dus ieder hotel doet er het zijne mee...
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
markgoestoamerica
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door markgoestoamerica »

georgesken schreef:Ik weet niet juist hoe het zit in Vegas, maar in de USA is het op veel plaatsen verboden (wettelijk zelfs) dat kinderen die nog pampers dragen zijn toegelaten in het zwembad. In veel gevallen mogen zij enkel in een daartoe bestemd babybad indien dit aanwezig is.

Wij hadden bv dit probleem op cruise. Daar mocht onze 2jarige dochter ook niet in het zwembad met haar zwempamper (celebrity cruises - amerikaanse maatschappij). Buiten het bad hing er een wettekst dat dit idd verboden was. En een ander zwembad was er niet aan boord dus hebben we uiteeindelijk zelf een opblaasbadje gekocht aan wal zodat ze toch wat in het water kon spelen in de hitte.
Op alle disney cruises mogen babies gewoon in het zwembad MITS ze een zwemluier dragen...
If you can dream it...
markgoestoamerica
Amerikakenner
Contacteer:

dimple schreef: Wij hebben gewoon gezwommen met de kids daar hoor! En ook geen zwemluier om. Gatver, die dingen doen niks anders dan de andere luiers, water opzuigen Is gewoon een commercieel bedacht ding.
Dan heb je vast een verkeerd merk of verkeerde maat gehad... onze dochter (beina 2) heeft elke keer een zwemluier om, en die is echt nog droog aan de binnenkant als ze gezwommen heeft en niet geplast heeft natuurlijk :wink:
Het spul in de luier neemt namelijk wel urine op en niet het zwemwater.... en het houd de poep binnen :lol:

Als je eens wist hoeveel volwassen viezerikken in het zwembad gewoon urineren, dan zou je enkel nog in je eigen zwembad zwemmen...
If you can dream it...
Jedinja
Amerikafan

Bericht door Jedinja »

De zwemluiers die wij gebruiken werken ook prima. Moet er niet aan denken dat hij toch per ongeluk in het water zou poepen! De zwemluiers die wij gebruiken houden dat wel binnen. Zo te lezen hoef ik dus geen problemen te verwachten.
Wat betreft welk hotel, denk dat ik toch een gokje ga wagen op priceline voor een 5* hotel :)
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

Hoe weet een zwemluier nou wat zwemwater is en wat urine? :wink:

Ik heb genoeg kinderen gezien met zwemluier waar er nog van alles uit kwam drijven. Ik zie aan mijn dochter (nu gelukkig overigens zindelijk) wanneer ze ging poepen. Daarbij hing ze meestal met haar beentjes in het water dan er echt in te zijn.
Is een zwemluier verplicht dan doe ik die netjes om.

En inderdaad............hoeveel mensen in zwemwater plassen. Was dat niet vorige maand op de radio of krant? Gatsie....... :shock:

Hier: http://www.rtl.nl/components/actueel/ed ... in-bad.xml
georgesken
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door georgesken »

markgoestoamerica schreef: Op alle disney cruises mogen babies gewoon in het zwembad MITS ze een zwemluier dragen...
Dit klopt, op disney cruiseline en sommige schepen van NCL, RCL en nog een maatschappij mag het. Bij celebrity, azmara, HAL, princess, etc mag het niet. Wij wisten dit niet op voorhand anders zouden we wel voor een andere maatschappij gekozen hebben.
Tijdens de cruise trouwens zaten er wel peuters met een zwemluier in het bad. Tot de 2e dag een oude amerikaanse dame hierover ging klagen bij de poolboys. Nadien werd er wel streng op toegezien.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

Maar dat er dan geen badje special voor peuters is? Weet je hoeveel volwassenen zelf ook niet aan de 'regels' houden.
htNou moet ik ook zeggen dat ik nog nooit een drol heb zien drijven in alle jaren hoor, maar goed, teveel off topic.

Ik kwam overigens een aanbieding tegen voor Encore, 140 dollar per nacht!

Code: ONLFALL of CAT1UPG

Via http://www.smartervegas.com/hotels/enco ... codes.aspx
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

Maar dat er dan geen badje special voor peuters is? Weet je hoeveel volwassenen zelf ook niet aan de 'regels' houden.
htNou moet ik ook zeggen dat ik nog nooit een drol heb zien drijven in alle jaren hoor, maar goed, teveel off topic.

Ik kwam overigens een aanbieding tegen voor Encore, 140 dollar per nacht!

Code: ONLFALL of CAT1UPG

Via http://www.smartervegas.com/hotels/enco ... codes.aspx
markgoestoamerica
Amerikakenner
Contacteer:

georgesken schreef:Bij celebrity, azmara, HAL, princess, etc mag het niet. Wij wisten dit niet op voorhand anders zouden we wel voor een andere maatschappij gekozen hebben.
Tijdens de cruise trouwens zaten er wel peuters met een zwemluier in het bad. Tot de 2e dag een oude amerikaanse dame hierover ging klagen bij de poolboys. Nadien werd er wel streng op toegezien.
Dat mens is toch wel overboord gegooid zeker??? :twisted:
If you can dream it...
mvangils27
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door mvangils27 »

Resort Fee:
  A daily resort fee of $25.00 (subject to applicable tax) is added to all room reservations upon check-in.

........ bedoelen ze nou dat het bij de prijs die ik uiteindelijk zie in zit of komt dat er nog bovenop als i in het hotel incheck?
1999 Zuidwest USA rondreis
2008 Florida rondreis
2010 Zuidwest USA rondreis Http://www.lingetjes-at-westusa.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 West Canada en USA Http://www.lingetjesatcanadaandusa.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Dat betekent dat het er nog bij komt (is added.....)
mvangils27
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door mvangils27 »

ja dat dacht ik al, maar ineens begon ik te twijfelen: de prijzen at smertervegas zijn soms nog duurder dan wanneer je op tijd boekt via booking.com vandaar.

we hebben nu 3 doordeweekse nachten in de Mirage voor €286 (385 dollar) en mogen geloof ik niet klagen....
1999 Zuidwest USA rondreis
2008 Florida rondreis
2010 Zuidwest USA rondreis Http://www.lingetjes-at-westusa.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 West Canada en USA Http://www.lingetjesatcanadaandusa.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Als er zon op het zwembad staat kunnen bepaalde bacterieen en organismen zich snel voortplanten en verspreiden. Ben je ouder dan is je immuun systeem niet meer zo goed/aktief als bij jongere mensen, kortom je bent sneller ziek en het duurt langer voor je erover heen bent. Dus het lijkt me terecht dat iemand dan iets zegt. En regels zijn regels.
Ik heb sinds kort zelf een zwembad en iedere week komt er iemand voor schoonmaken en ook controleren van water en toevoegen chemicalien. Het bad heeft een zelf-reinig systeem en daarvoor loopt de pomp enkele uren per dag om het water te filteren. En dat is een bad dat gebruikt wordt maar enkele uren per week door twee volwassenen die het redelijk kunnen ophouden.

TS - Ik hoop dat je kunt vinden wat je zoekt en een fijne tijd in LV !
ajb1973
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door ajb1973 »

markgoestoamerica schreef:Op alle disney cruises mogen babies gewoon in het zwembad MITS ze een zwemluier dragen...
Dit wil ik even tegenspreken.
Wij zijn in 2009 met een DCL-cruise geweest. Onze zoon was toen net geen 2 en nog niet zindelijk.
We hadden van tevoren geinformeerd bij de Customer Services of we met hem in het zwembad mochten.
Antwoord: Ja.
Toen wij met hem gingen zwemmen met zwemluier werden we eruit gezet.
Kinderen die nog niet zindelijk waren, mochten alleen in de 'splash pool area'.
De splash pool was niet meer dan een paar waterstralen die uit de grond spoten.
Nadat we ons beklag hadden gedaan (ivm de onjuiste info), heeft DCL het wel goed opgelost, maar zwemmen: nee dus....
1997:NYC-WAS-DEN-SFO-LAX|1998:NY|2001:Denver/Chicago|2003:Noordoost|2005:CO|2007:FL|2009:FL|2010:FL|2011: FL|2012: Zuidwest|2013:Florida|2014:Noordwest|2017:FL|2019:CO/CA.
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Is het misschien ook dat water toch in de luier kan komen, dat het ding dan zwaar wordt en het kind naar de bodem kan trekken ? Dus dat het ook om de veiligheid van het kind gaat ?
Ik heb pas zelf nog gemerkt hoe snel je kunt verdrinken en ik las in de krant dat kids meteen weg zijn, geen signalen kunnen geven dat ze in de problemen zitten. Waar ik woon verdrinken ieder jaar een paar kinderen in backyard pools, ondanks alle beveiligingen die tegenwoordig verplicht zijn.
markgoestoamerica
Amerikakenner
Contacteer:

ajb1973 schreef:
markgoestoamerica schreef:Op alle disney cruises mogen babies gewoon in het zwembad MITS ze een zwemluier dragen...
Dit wil ik even tegenspreken.
Wij zijn in 2009 met een DCL-cruise geweest. Onze zoon was toen net geen 2 en nog niet zindelijk.
We hadden van tevoren geinformeerd bij de Customer Services of we met hem in het zwembad mochten.
Antwoord: Ja.
Toen wij met hem gingen zwemmen met zwemluier werden we eruit gezet.
Kinderen die nog niet zindelijk waren, mochten alleen in de 'splash pool area'.
De splash pool was niet meer dan een paar waterstralen die uit de grond spoten.
Nadat we ons beklag hadden gedaan (ivm de onjuiste info), heeft DCL het wel goed opgelost, maar zwemmen: nee dus....
Wij hebben ondertussen 3x de DCL gevaren, 3x op een verschillend schip, 2008, 2010 en 2012 (we zijn net weer terug) babies en kleuters mogen in het zwembad mits een ouder / verzorger er bij is... Ik heb voor de zekerheid even gebeld of er met 2 maten gemeten word, maar kinderen en babies zijn gewoon toegestaan in het zwembad, echter als ze nog niet zindelijk zijn is een zwemluier verplicht, welke gewoon gratis verkrijgbaar zijn bij de badmeester en bij de service balie!

Wij hebben gevaren op zowel de Disney Magic, de Disney Wonder en de Disney Fantasia... Op welke hebben jullie gevaren?
If you can dream it...
ajb1973
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door ajb1973 »

markgoestoamerica schreef:Wij hebben gevaren op zowel de Disney Magic, de Disney Wonder en de Disney Fantasia... Op welke hebben jullie gevaren?
Wij op de Disney Wonder, 4 dagen Bahamas...
1997:NYC-WAS-DEN-SFO-LAX|1998:NY|2001:Denver/Chicago|2003:Noordoost|2005:CO|2007:FL|2009:FL|2010:FL|2011: FL|2012: Zuidwest|2013:Florida|2014:Noordwest|2017:FL|2019:CO/CA.
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

Dat zou dan wel heel raar zijn zeg. Dat is pas echt meten met 2 maten. Raar hoor!

Ik ben ervan overtuigd dat een zwemluier water doorlaat en je ontlasting nooit 100% tegen gaat. De luiers sluiten niet goed af waardoor er toch water in de luier komt. Dat kan niet anders. Is ten minste mijn eigen ervaring. Het is een wassen neus. Ook wanneer een kind poept in de zwemluier zal het verdunnen met zwemwater en wat in het water terecht komen.

Maar goed, bij ik zijn ze nu zindelijk dus geen gedoe meer :-))
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer