Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke kleding meenemen op reis in mei/juni?
Re: Welke kleding meenemen op reis in mei/juni?
Wij hebben in juni nog wel last gehad van muggen maar het hangt er natuurlujk wel vanaf waar je bent en of er water in de buurt is. Maar daar zijn spuitbussen voor te krijgen en die helpen goed.
2008: Zuid-West: SF-Yosemite-Sequioa-DV-Zion-Bryce-Moab (Arches)-Mesa Verde-Monument Valley-Page-Grand Canyon NR-Grand Canyon SR-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
Ik pik hier even op in... tot op heden had ik nog nooit van june gloom gehoord. We zijn in LA & San Diego ongeveer de eerste 5 dagen van juni. Ik ging er echter van uit dat er fantastisch weer zou zijn (niet dat we op het strand willen liggen). Als ik nu het internet afschuim op zoek naar info over het fenomeen, dan kom ik eigenlijk wel "onheilspellende" (weer)berichten tegen. Zo zou je in juni in San Diego amper de zon te zien krijgen, etc.
Zijn er mensen met ervaring met het reizen naar LA & San Diego in juni en het daarbijhorende weer?
Zijn er mensen met ervaring met het reizen naar LA & San Diego in juni en het daarbijhorende weer?
-
- Amerika-ontdekker
Het is niet vreselijk koud ofzo, ik heb afgelopen jaar niet veel zon gezien. Of miscchien beter gezegd er zat een constante dunne laag wolken voor de zon. In de avond koelt het wat sneller af en hier en daar regen. Ik heb echter nooit mijn jas aan hoeven te doen. Misschien dat het in de bergen een ander verhaal is maar het is niet perse koud. Ik vond het eigenlijk wel lekker als Nederlander : o)
Ik heb met name in de omgeving van LA rondgehangen.
Ik heb met name in de omgeving van LA rondgehangen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht