Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Parachutespringen Las Vegas
Re: Parachutespringen Las Vegas
Ehm nee, hoezo?
All I know, is that i'm standing in a place..where...the future is like the skies of L.A.
Heb in 2009 de volle prijs betaald en zoals je weet is dat nogal wat. was benieuwd of het misschien goedkoper kon, aangezien in dit jaar opnieuw ga springen.caatje85 schreef:Ehm nee, hoezo?
Nee, als ik je eerlijk mag zijn heb ik het uberhaupt niet over korting gehad. Wist niet eens dat dit kon of mogelijk is.
Mja gewoon proberen of vragen..ik heb geen idee verder helaas. Het was het geld trouwens wel helemaal waard zeg. Ik zou zo nog een keer springen!
Have fun daar, en mocht je heel heel toevallig "Steve" als instructeur hebben; doe m de groetjes!
Mja gewoon proberen of vragen..ik heb geen idee verder helaas. Het was het geld trouwens wel helemaal waard zeg. Ik zou zo nog een keer springen!
Have fun daar, en mocht je heel heel toevallig "Steve" als instructeur hebben; doe m de groetjes!

All I know, is that i'm standing in a place..where...the future is like the skies of L.A.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 3842 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73
-
- 20 Reacties