Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Cirque du Soleil Shows Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Alessandro
Amerikafan
Partner van: Els (sinds 1970)
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Cirque du Soleil Shows Las Vegas

Bericht door Alessandro »

Chady schreef:Wij zijn afgelopen juni bij 'O' geweest en ik heb daar inderdaad geen kleine kinderen gezien. Misschien even emailen of bellen met Bellagio? Misschien dat ze niet zo streng zijn?
Je moet je met een foto ID legitimeren, dus geen sjoemelmogelijkheid!
We've been long together, through pleasant and through cloudy weather. (Anna Laetitia Barbauld)

http://elssander.waarbenjij.nu
Alessandro
Amerikafan
Contacteer:

christa&john schreef: We komen aan na intercontinentale vlucht op 28.05 en verblijven in Vegas voor 3 nachten. De eerste avond zal dat alvast niet lukken om naar show te gaan , laat staan tickets te kopen.
Een medewerkster van een reisbureau vertelde me, dat ze bij Celine Dion in slaap viel en wakker schrok aan het eind van de show. Ze was 2 dagen in Vegas. Je bioklok is toch even van slag. Mocht je toch de gok willen wagen, boek dan de voorstelling van 19:00 uur.
We've been long together, through pleasant and through cloudy weather. (Anna Laetitia Barbauld)

Alessandro
Amerikafan
Contacteer:

MacN schreef:Zijn er ook al mensen gewwest bij de Elvis Show van Cirque du Soleil?
Ik zag het gisteren bij Wie is de Reisleider... Lijkt me op zich wel een leuke show om naartoe te gaan
Check deze show maar eens op Tripadvisor. Twijfelachtig of dit echt goed is. Bij een Legends show bij Harrah's ben je veel goedkoper uit. OK, wel minder spektakel.

christa&john
Amerikakenner

Bericht door christa&john »

Ik heb ticketjes geboekt voor 29.05 om 19.00 h. Heb hier in Oostende ooit Alegria gezien en vond dat zeer mooi, dus denk wel dat ik de ogen zal kunnen open houden . Bovendien heb ik 2 kinderen mee, die houden je ook wel wakker :wink:
Corfou,Egypte,Tenerife,Portugal,Turkije,Thailand,N-India,Nepal,Z-India,Malediven,NY+LA-LV-SF,Tunesië,Cuba,Isla Margarita,Laos,Vietnam,Cambodja,Canada (BC+Stewart/Hyder),Bali,Midwest,Z. Afrika,ZW USA,Schotland,Fr.Alpen, Namibië,New Mexico/Arizona,Z. Afrika
caatje85
Amerikafan

Bericht door caatje85 »

Even ter bevestiging; Tix4tonight heeft inderdaad korting op cirque du soleil, maar niet de helft vna de prijs. Er gaat een redelijk mooi bedrag vanaf, en je kan het op de dag dat je de tickets koopt, voor dezelfde avond vaak nog krijgen. Shows als "O" en "Le Reve" waren wel snel uitverkocht. Nu vraag ik me alleen af; hoort "Le Reve" ook bij Cirque du Soleil?
All I know, is that i'm standing in a place..where...the future is like the skies of L.A.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

caatje85 schreef:Nu vraag ik me alleen af; hoort "Le Reve" ook bij Cirque du Soleil?
Officieel niet, maar Franco Dragone, de oorspronkelijke regiseur van Le Reve samen met Steve Wynn, was voorheen regiseur bij Cirque du Soleil hij heeft oa. Mystere en O gecreëerd, maar ook bv. de vorige show van Celine Dion.
DaphneB
Amerika-ontdekker

Bericht door DaphneB »

wat is de mooiste show ongeacht de prijs...?
Afbeelding
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Dat is natuurlijk heeeeel erg persoonlijk, mijn eigen rijtje is:

Le Reve.(inmiddels 4 keer gezien, voor mij de meest fantastische show ooit)
O.
Ka.
Mystere.
Love.

Ik beperk me even tot de Cirque (achtige) shows.
DaphneB
Amerika-ontdekker

Bericht door DaphneB »

Kan je mij het verschil kwa show vertellen tussen Le Reve en O?

vind ze allebei mooi uitzien :wink:
Afbeelding
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Het zijn allebei prachtige shows met als basis het water waar alles zich afspeelt.
Ik kan het heel moeilijk uitleggen, maar Le Reve raakt me veel meer dan "O", door het ronde theater zit je veel dichter bij de artiesten dan bij "O", je zit gewoon meer 'in' de show, ook de live muziek van Le Reve vindt ik iets beter. Maar het grootste verschil vindt ik dat je bij Le Reve, doordat je zo dicht op het water zit, alle emoties van de gezichten van de artiesten kunt lezen en dat maakt het voor mij de mooiste show.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer